![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Qu'est-ce que c'est? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
net alles van Shameless US bekeken. Aanvaardbare dark comedy/drama die de zelfkant van de maatschappij weergeeft. Zeker 't herbekijken eens waard ![]() |
|
quote: Frans bergdorpje waar doden terugkomen om de draad weer op te pakken, lang of minder lang na overlijden. Behoorlijk verontrustend sfeertje, geholpen door de Mogwai soundtrack. Prachtig mooi. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Interessant, staat op de lijst ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Dat klinkt écht cool. Ook eens checken. Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Vannacht in het donker de eerste aflevering zitten kijken, dat deed het goed! ![]() |
|
De film al gezien. Er komt ook nog een Amerikaanse versie van Les Revenants als serie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Nieuwe Top Gear zo. ![]() |
|
Burn Notice is best erg gaaf. ![]() |
|
quote: Daar zit Bruce Campbell in. Nogal wiedes dus. Overigens ben ik nu louter Midsomer Murders en Doctor Who aan het kijken, met af en toe een vleugje Dangermouse danwel Bananaman. Ik trek e.e.a. bijzonder goed. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Ik geef The Walking Dead maar op. Ben verzadigd, vind er niets meer aan. Sterker nog de sfeer en t Southern accent beginnen me flink te irriteren ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Vrijdag staat het 2e seizoen van House Of Cards op Netflix. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Laatste aflevering was juist weer erg goed, vooral de stukjes met Michone... deed me sterk denken aan oude samurai films. Het wordt nu eindelijk weer eens interessant, onvoorspelbaar en spannend ipv dat gehang bij een boerderij of gevangenis. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote:Ik ben niet zo weg van de meeste televisieseries, maar deze vind ik erg sfeervol. Goede tip. Ik heb alle vijf aflevering die nu uitgekomen zijn al gezien en het wordt steeds spannender en mysterieuzer. ![]() |
|
quote: Nog steeds de twee aflevering van na de mid season finale niet gezien, maar ik vond juist dit seizoen uitzonderlijk sterk eigenlijk... Enkele afleveringen daargelaten wisten ze nu zo vaak zoveel spanning op te wekken, ondanks het stilzitten in de gevangenis. Geweldig! En in de mid season finale de juiste dingen laten gebeuren om het verhaal weer de ruimte te geven! Ben ontzettend benieuwd hoe het verder gaat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
In tegenstelling tot velen vond ik die hele situatie met Woodbury maar irritant. Seizoen 4 is tot nu toe een stuk fijner. Een betere balans met het tempo ook. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Hele andere boeg, maar kijkt hier iemand wel eens Charlie Brooker's weekly wipe? Wat mij betreft de beste satirische actualiteitenrebruik van dit moment. Jammer dat het telkens maar 6 afleveringen zijn, en dan weer een half jaar niks. [edit]Oh, staan zelfs op Youtube. Linkje naar eerste aflevering van dit seizoen, januari 2014: [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-02-2014 10:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het vijfde seizoen van Breaking Bad is echt ![]() ![]() ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Ja 't is echt wel n mooie afsluiter^^Heb je alles al gezien? ![]() |
|
Nee!! Geen spoilers aub! ![]() Willekeur en dictatuur! ![]() |
|
quote: Vond de opbouw geweldig, het einde was ook goed maar had ik iets meer van verwacht/gehoopt eerlijk gezegd. ![]() |
|
quote: +1. Beetje alsof ze zich te laat realiseerden dat ze nog maar één aflevering over hadden om de boel af te wikkelen. Desalniettemin erg tof, dat eerste seizoen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
TRUE DETECTIVE SPOILERS! ... Vond het met name tegenvallen omdat alles wat ik dacht/wist en geniaal van Rust vond in een aantal zinnen om zeep werd geholpen. Had daarnaast liever gehoopt dat het verhaal en ook het einde in het verleden bleef en niet in het heden. Desondanks goed mee vermaakt, met name de eerste 6 afleveringen vrij geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-03-2014 21:33] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dat had ik heel erg hard bij het einde van Deadwood. Zitten ze een heel seizoen lang spanning op te bouwen naar de ontknoping toe zodat je denkt 'hoe gaan ze dat ooit allemaal in één laatste aflevering proppen'; kappen ze het plots onafgewerkt af. Geld was op. Zoveel verloren potentieel, alas, alas! Willekeur en dictatuur! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |