|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een harde grap Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En nu duimen dat het vanavond voor ons ook is afgelopen zodat ik op Bospop geen voetbal hoef te kijken. Daar ga ik namelijk niet voor naar een muziekfestival. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hihi signature |
|
quote: Ze spelen sowieso nog 2 wedstrijden. Dus als we verliezen spelen we zaterdag de troostfinale. Jammer joh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Snotver! Water door mijn neus Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Begin nu toch wel lichtelijk zenuwachtig te worden. Enzo. When your people matter, menstrual health matters |
|
Argentinië gaat winnen. |
|
het schijnt signature |
|
Duurt lang. Ik wil naar bed. |
|
quote: Dan worden de resterende wedstrijden uitgezonden in de 24 uurs tent bij de camping. Daar heb ik geen last van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
GODVERDOMME!!! |
|
quote: Nu kijk ik zelf geen voetbal, maar wat een standaard verzuurde metal-reactie is dit zeg :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Verder heeft Nederland prima gepresteerd I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Kut. Wel terecht, laf gevoetbald en niks gecreëerd. Kut. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
tsja, zwakke match zeg, kansloos op basis van deze halve finale kun je beter Duitsland zo die beker geven. signature |
|
Ik heb de match zelf niet gezien, maar twee uur lang gelijk spelen en dan ineens alles laten afhangen van strafschoppen, dat is echt lame. Willekeur en dictatuur! |
|
Het is WEDSTRIJD en niet "MATSJ!" Maar goed. Jammer maar helaas Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
pffff het verschil tussen leuke wedstrijden en kutwedstrijden is op dit WK echt wel enorm groot. En er zit bijna niets tussenin. signature |
|
Die Belgen blij natuurlijk. |
|
Blij ben ik als Belg niet, maar het kan wel een teken zijn dat België het al bij al zo slecht niet gedaan heeft tegen Argentinië. Gezien het blijkbaar zo moeilijk is om echt kansen bij elkaar te voetballen tegen hen. (wat ook een kwaliteit is als team, dat je zo weinig weggeeft) Je kan het echter ook anders bekijken en vaststellen dat Nederland een tweede maal op rij niet kan scoren na 120min en strafschoppen een loterij blijven. Soms win je (tegen Costa Rica), maar soms verlies je die ook. Eens met Hypnos dat je maar beter Duitsland direct die beker kan geven. Argentinië hoeft niet hetzelfde te ondergaan als Brazilië en die troostmatch mogen ze ook eens gaan afschaffen. |
|
quote: Zegt wie, behalve jij? 'Match' is een woord dat gewoon voorkomt in de Woordenlijst en in de Van Dale (ook in samenstellingen met andere Nederlandse woorden) en dat zelfs door nieuwslezers veel gebruikt wordt. Als je op taal gaat zitten muggenziften, wel iets kiezen dat ergens op slaat. Willekeur en dictatuur! |
|
KUTWEDSTRIJD die geen overwinnaar verdiende. Argentinië speelde marginaal beter dan tegen België dus denk dat ze tegen Duitsland ook weer iets beter spelen, maar Duitsland behoort dit team gewoon af te slachten net zoals ze Nederland hadden behoren af te slachten als Nederland vandaag gewonnen had. Maar als Nederland kunnen we trots zijn dat zo'n middelmatig tot slecht team zo ver is gekomen. Kijkend naar de kwaliteit van dit Nederlands elftal is het vele malen slechter dan de kwaliteit van het Belgisch elftal dat toch echt eerder is uitgeschakeld en slecht één goede wedstrijd gespeeld heeft tegen een team van een nog bedenkelijker niveau Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: +1 "Kijk mij eens anti-voetbal zijn." Mijn Facebook staat er vanochtend ook vol mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |