![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom niet? Niet zo bescheiden man. Zowel België als Argentinië hebben nog niet veel laten zien. Zeg niet dat het een makkie is, maar België heeft echt wel kans. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Daar heb je wel een punt, maar ik vermoed dat op zo'n moment enige ervaring op een groter tornooi toch doorslag kan geven. Verwacht ook wel dat Argentinië hun niveau zullen opkrikken, maar geheel kansloos is België ook niet, tenminste als ze zelf hun niveau zouden kunnen optillen. Zou mooi zijn voor België als ze morgen tegen Zuid Korea wat vertrouwen kunnen opdoen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Na een weekendje Hellfest vind ik dat kind zwaar overrated. Gewoon een doorsnee blond jong meiske dat niet lelijk is. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
was Hellfest in Rio of zo? signature ![]() |
|
quote: Vreemd, op een metalfestival zijn er voornamelijk lelijke chicks. ![]() |
|
quote: Dat dus. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: om maar te zwijgen over de dudes ![]() signature ![]() |
|
quote: Ktulu zal wel zijn beer goggles op gehad hebben ![]() De keren dat ik op Hellfest was (2007, 2009, 2010) was het vrouwelijke volk er echt wel afzichtelijk lelijk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Aardige The Walking Dead variant: ![]() Zwaar overdreven reactie in de media trouwens. De hype is weer aangewakkerd. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dit jaar was het absoluut zeer goed als je het vergelijkt met Graspop, Wacken, etc. Het was mijn eerste keer Hellfest, dus kan niet vergelijken met vorige jaren. Inb4 dwaze opmerkingen: ik heb absoluut geen lage standaard. Metalchicks zijn in deze contreien meestal [dit kan ik niet vriendelijk zeggen]. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Tja, de meeste Nederlandse kranten lijken het merendeel van hun materiaal te jatten van Engelse tabloids als de Daily Mail en The Sun (het AD is daar een goed voorbeeld van). en de Engelse tabloids smullen van dit spul, want Suarez deed dit vorig jaar natuurlijk bij Liverpool ook en bovendien heeft Uruguay (mede) Engeland uit het toernooi geflikkerd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Welke hype eigenlijk? Een schorsing lijkt mij in ieder geval op zijn plaats. ![]() |
|
Ik snap het gebruik van het woord hype hier ook niet echt, nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nou ja, het is uiteraard een belachelijke actie en het is des te bizarder omdat hij het nou al voor de derde keer doet, maar ik denk dat Mutilator bedoelt dat iedereen overal roept om levenslange bans en dergelijke, terwijl de daadwerkelijke overtreding in verhouding tot bijvoorbeeld iemand opzettelijk een beenbreuk schoppen redelijk mild is. Iemand als Nigel de Jong, die in 2010 in de finale die Spanjaard zowat doormidden schopte en bij Man City iemand een beenbreuk bezorgde, komt weg met een gele kaart, terwijl Suarez voor een schouderbeet ineens zijn hele professionele carriere gedag zou moeten zeggen. Denk dat in de praktijk FIFA uiteindelijk gewoon zal gaan voor 'violent conduct', daar staat 4-10 wedstrijden voor, dus dan krijgt Suarez 10-15 wedstrijden schorsing voor de nationale ploeg vanwege herhaald gedrag en voorbeeldfunctie, en dan gaat het leven weer verder. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-06-2014 11:29] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Als de Verenigde Staten nu geen wereldkampioen worden... 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Net een video gedownload van Luis Suarez' "biggest moments". Het was maar 3 mega bites. signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ik zie de FIFA ook nog wel helemaal niks doen, gebrek aan bewijs of zo. Ze hebben niet de daadkracht van de Engelse bond. Giroud had trouwens ook wel een kaart mogen krijgen tegen Zwitserland voor zijn Nigel de Jongetje. ![]() |
|
quote: Gebrek aan bewijs lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, de video's zijn overal haarscherp op internet te vinden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Suarez mag 4 maanden niet voetballen, niet voor Uruguay alswel Liverpool ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |