IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-06-2014 22:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg jammer van Italië vind ik na hun openingsmatch, maar als je op deze wijze tegen Uruguay speelt verdienen ze eigenlijk niet beter. Ook al is het begrijpelijk na de rode kaart.

En Suarez ... echt vreemd inderdaad. Wel grappig dat hij dan nog teken deed dat hij pijn had aan zijn tanden.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-06-2014 7:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2014 17:07 schreef Tool-fan het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel te vinden is voor een halve finale tussen België en Nederland?

België haalt dit natuurlijk niet, een mogelijke kwart finale overleven tegen Argentinië haalt deze ploeg toch niet.


Waarom niet? Niet zo bescheiden man. Zowel België als Argentinië hebben nog niet veel laten zien. Zeg niet dat het een makkie is, maar België heeft echt wel kans.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2014 11:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-06-2014 12:49 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2014 7:02 schreef Mark Z het volgende:
Waarom niet? Niet zo bescheiden man. Zowel België als Argentinië hebben nog niet veel laten zien. Zeg niet dat het een makkie is, maar België heeft echt wel kans.

Daar heb je wel een punt, maar ik vermoed dat op zo'n moment enige ervaring op een groter tornooi toch doorslag kan geven. Verwacht ook wel dat Argentinië hun niveau zullen opkrikken, maar geheel kansloos is België ook niet, tenminste als ze zelf hun niveau zouden kunnen optillen.

Zou mooi zijn voor België als ze morgen tegen Zuid Korea wat vertrouwen kunnen opdoen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-06-2014 13:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2014 11:56 schreef Hypnos het volgende:





LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-06-2014 14:02 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Na een weekendje Hellfest vind ik dat kind zwaar overrated. Gewoon een doorsnee blond jong meiske dat niet lelijk is.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2014 16:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was Hellfest in Rio of zo?


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 25-06-2014 17:02 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2014 14:02 schreef Ktulu het volgende:
Na een weekendje Hellfest vind ik dat kind zwaar overrated. Gewoon een doorsnee blond jong meiske dat niet lelijk is.

Vreemd, op een metalfestival zijn er voornamelijk lelijke chicks.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 25-06-2014 17:06 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2014 17:02 schreef Northward het volgende:
Vreemd, op een metalfestival zijn er voornamelijk lelijke chicks.


Dat dus.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2014 17:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2014 17:02 schreef Northward het volgende:
Vreemd, op een metalfestival zijn er voornamelijk lelijke chicks.


om maar te zwijgen over de dudes


signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-06-2014 17:14 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juni 2014 17:06 schreef Mythics het volgende:
Dat dus.


Ktulu zal wel zijn beer goggles op gehad hebben

De keren dat ik op Hellfest was (2007, 2009, 2010) was het vrouwelijke volk er echt wel afzichtelijk lelijk.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2014 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2014 6:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aardige The Walking Dead variant:



Zwaar overdreven reactie in de media trouwens. De hype is weer aangewakkerd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 26-06-2014 9:51 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dit jaar was het absoluut zeer goed als je het vergelijkt met Graspop, Wacken, etc. Het was mijn eerste keer Hellfest, dus kan niet vergelijken met vorige jaren.

Inb4 dwaze opmerkingen: ik heb absoluut geen lage standaard. Metalchicks zijn in deze contreien meestal [dit kan ik niet vriendelijk zeggen].


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2014 10:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 6:10 schreef Mutilator het volgende:
Zwaar overdreven reactie in de media trouwens. De hype is weer aangewakkerd.


Tja, de meeste Nederlandse kranten lijken het merendeel van hun materiaal te jatten van Engelse tabloids als de Daily Mail en The Sun (het AD is daar een goed voorbeeld van). en de Engelse tabloids smullen van dit spul, want Suarez deed dit vorig jaar natuurlijk bij Liverpool ook en bovendien heeft Uruguay (mede) Engeland uit het toernooi geflikkerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-06-2014 10:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Welke hype eigenlijk? Een schorsing lijkt mij in ieder geval op zijn plaats.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 26-06-2014 10:59 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik snap het gebruik van het woord hype hier ook niet echt, nee.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2014 11:28 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou ja, het is uiteraard een belachelijke actie en het is des te bizarder omdat hij het nou al voor de derde keer doet, maar ik denk dat Mutilator bedoelt dat iedereen overal roept om levenslange bans en dergelijke, terwijl de daadwerkelijke overtreding in verhouding tot bijvoorbeeld iemand opzettelijk een beenbreuk schoppen redelijk mild is. Iemand als Nigel de Jong, die in 2010 in de finale die Spanjaard zowat doormidden schopte en bij Man City iemand een beenbreuk bezorgde, komt weg met een gele kaart, terwijl Suarez voor een schouderbeet ineens zijn hele professionele carriere gedag zou moeten zeggen.

Denk dat in de praktijk FIFA uiteindelijk gewoon zal gaan voor 'violent conduct', daar staat 4-10 wedstrijden voor, dus dan krijgt Suarez 10-15 wedstrijden schorsing voor de nationale ploeg vanwege herhaald gedrag en voorbeeldfunctie, en dan gaat het leven weer verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-06-2014 11:29]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-06-2014 11:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Als de Verenigde Staten nu geen wereldkampioen worden...



5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2014 11:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Net een video gedownload van Luis Suarez' "biggest moments". Het was maar 3 mega bites.


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-06-2014 11:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 11:45 schreef Hypnos het volgende:
Net een video gedownload van Luis Suarez' "biggest moments". Het was maar 3 mega bites.




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-06-2014 12:05 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 11:28 schreef Mark het volgende:
Nou ja, het is uiteraard een belachelijke actie en het is des te bizarder omdat hij het nou al voor de derde keer doet, maar ik denk dat Mutilator bedoelt dat iedereen overal roept om levenslange bans en dergelijke, terwijl de daadwerkelijke overtreding in verhouding tot bijvoorbeeld iemand opzettelijk een beenbreuk schoppen redelijk mild is. Iemand als Nigel de Jong, die in 2010 in de finale die Spanjaard zowat doormidden schopte en bij Man City iemand een beenbreuk bezorgde, komt weg met een gele kaart, terwijl Suarez voor een schouderbeet ineens zijn hele professionele carriere gedag zou moeten zeggen.

Denk dat in de praktijk FIFA uiteindelijk gewoon zal gaan voor 'violent conduct', daar staat 4-10 wedstrijden voor, dus dan krijgt Suarez 10-15 wedstrijden schorsing voor de nationale ploeg vanwege herhaald gedrag en voorbeeldfunctie, en dan gaat het leven weer verder.
Ik zie de FIFA ook nog wel helemaal niks doen, gebrek aan bewijs of zo. Ze hebben niet de daadkracht van de Engelse bond.

Giroud had trouwens ook wel een kaart mogen krijgen tegen Zwitserland voor zijn Nigel de Jongetje.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2014 12:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 12:05 schreef bokkie666 het volgende:
Ik zie de FIFA ook nog wel helemaal niks doen, gebrek aan bewijs of zo. Ze hebben niet de daadkracht van de Engelse bond.



Gebrek aan bewijs lijkt me uiterst onwaarschijnlijk, de video's zijn overal haarscherp op internet te vinden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-06-2014 12:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2014 11:45 schreef Hypnos het volgende:
Net een video gedownload van Luis Suarez' "biggest moments". Het was maar 3 mega bites.




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-06-2014 15:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Suarez mag 4 maanden niet voetballen, niet voor Uruguay alswel Liverpool


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen