|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is natuurlijk wel de openingswedstrijd Wouter. Dat is altijd ontzettend mager. Op basis van de poulewedstrijden valt altijd lastig op te maken hoever een team komt (Nederland in 2008, bijvoorbeeld). Brazilië gaat gewoon ver komen. Om het enkele feit dat er volgens mij al lang besloten is dat Brazilië wereldkampioen wordt. |
|
en nog liefst finale Brazilië - Argentinië voor de FIFA mocht dat kunnen. Want o wee als het iets zoals Kroatië - Frankrijk zou zijn, de kijkcijfers zouden te laag zijn... signature |
|
Het lijkt Pec Zwolle - Ajax wel... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wauwie!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dus........ |
|
Nu VI aan het opnemen en de nos verder aan het kijken. Zo ff VI kijken, best wel benieuwd wat de snor heeft te zeggen. Wat is van gaal aan het snuiven met z'n neus, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tja, terechte dikke middelvinger naar de rest van NL he.... We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Was het niet voor die 1-1, ik ha&d het zo afgezet aan de rust. Wat een kuttoestand weer met die schijts ook in Mexico - Zwartland nr 4 was het baggerniveau verder idd, de bevlogenheid en schwung van enkele sterspelers die de rest zo aangestoken hebben dat ze een superresultaat gehaald hebben. Dat hebben de Belgen trouwens niet signature |
|
met je schoen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klopt! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: heb je het nu over spanje - nederland? penalty spanje was onterecht, omdat de speler van NL doorgleedt en andere been netjes laag hield en met dat been tegen castro kwam terwijl bal al weg was. doelpunt 1-3 nederland was terecht. keeper geniet in 5 meter bescherming, maar dit was duidelijk kwestie van timing en niet kunnen keepen. verder had nl 2 keer rood kunnen hebben voor rust met dom doorhalen op benen tegenstanders... I am mine own redeemer...! |
|
Spanje rood wegens kopstoot(je) |
|
Spain in the ass signature |
|
Godverdomme hej, prachtig! Against God and Government |
|
signature |
|
allen daarheen signature |
|
Waar is het feestje? Hier is het feestje! Zelden zo blij geweest dat ik er met mijn voorspelling volledig naast zat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En dubbelpost, want zo'n dag is het dan ook wel weer Nou vanavond Engeland nog even Italie over de knie leggen, en het weekend is mooi. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-06-2014 17:28] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Uruguay Wat een schitterend toernooi begint dit te worden. Nou Engeland nog Italie verslaan, Portugal nog goed vernederd zien worden, een magistrale Messi zien opstaan en, vooruit, Belgie goede sier zien maken in hun groep, en ik kan zowaar weer leven met alle arbitrale dwalingen en de corrupte kliek die FIFA heet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Pirlo Faustian Spirit of the Earth |
|
Tja, Engeland stelt weer als vanouds teleur. 6-7 spelers met kramp, nog voordat de 80e minuut bereikt is. Man man man wat een armoe. Op zich best nog een leuk team, eindelijk komt er eens wat degelijk jong spul door, maar Gerrard en Rooney kunnen de boel niet dragen op de manier waarop bijv Van Persie en Robben dat wel kunnen. Blijft allemaal net niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Tsja, voetballen in 32 graden zonder drinkpauze, dan is kramp uiteindelijk een logisch vervolg. Die Engelsen die lopen ook wat meer dan die Italianen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |