IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 13-06-2014 12:00 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Na gisteravond vraag ik mij echt af hoe de rest van het toernooi eruit zal zien. Dit middelmatig spelende Brazilië gaat er tegen een sterke tegenstander gewoon uit. Hoeveel geluk kunnen ze dan nog kopen? Maar als ze er snel uitvliegen zal de onrust die al heerst sterk toenemen en wordt het voor de overige landen nagenoeg onmogelijk om daar een fatsoenlijk WK te spelen.


wouter023


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 13-06-2014 12:34 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Het is natuurlijk wel de openingswedstrijd Wouter. Dat is altijd ontzettend mager. Op basis van de poulewedstrijden valt altijd lastig op te maken hoever een team komt (Nederland in 2008, bijvoorbeeld). Brazilië gaat gewoon ver komen. Om het enkele feit dat er volgens mij al lang besloten is dat Brazilië wereldkampioen wordt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2014 13:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en nog liefst finale Brazilië - Argentinië voor de FIFA mocht dat kunnen. Want o wee als het iets zoals Kroatië - Frankrijk zou zijn, de kijkcijfers zouden te laag zijn...


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-06-2014 22:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het lijkt Pec Zwolle - Ajax wel...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2014 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wauwie!!!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 13-06-2014 23:11 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 12 juni 2014 15:13 schreef Mark het volgende:
"In principe deden we het prima. Daar mag jij het niet mee eens zijn, Kraay, maar wie is hier de journalist en wie is hier de coach? Daarom sta ik vóór de microfoon en sta jij erachter. Snap je het nou? Goed spel gaat om meer dan alleen het aantal doelpunten, dat is beperkte visie. De eerste 3 tegengoals kwamen uit het niets, Spanje had tot op dat moment nog geen kans gecreeerd. Hoe bedoel je, de wedstrijd was toen 'slechts' tien minuten oud? Dat is geniepige journalistiek, bah, dat vind ik zooo achterbaks! Je vraagt niets, je impliceert! Nee, dat is geen goede vraag! Je formuleert een stelling, terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt! Tijd in voetbal is een rekbaar begrip. Maar goed. Goal 4 en 5 waren duidelijk arbitrale dwalingen. Als je de herhaling terugziet, moet je wel stekeblind zijn om niet te zien dat Vlaar van achter op de hak getrapt werd door Fabregas, en dat Cillessen even zijn veter moest strikken. Veiligheid op het veld gaat voor alles, dat moet een scheidsrechter beter beoordelen. Als die jongen struikelt dan kan het WK zomaar voorbij zijn voor hem. Bij goal 6 staat Van Persie niet goed, die moet op zo'n moment van vooruit doordekken zodat onze linksback de opkomende verdediger kan uitschakelen in een drie-twee overtal situatie met de hangende midvoor. In een ruit dus, niet het trapezium dat werd gecreeerd door Sneijder na de dekkingsfout van Van Persie. Daar hebben we wel op getraind, maar op een gegeven moment moeten die jongens zelf verantwoording nemen in het veld. Goal 7 kwam puur door het uit positie lopen van Martens-Indi, die op dat moment bezig was aan de zijlijn de grensrechter uit te schelden. De scheids had de wedstrijd daar dus al in een eerder stadium stil moeten leggen. Na de zevende goal zie je helaas dat het vertrouwen uit de ploeg sijpelt en wordt het wat slordig. En dan kun je wel eens tegen een rode kaart of drie oplopen, zoals vandaag gebeurd is. Aan het eind van de dag is Spanje er toch mooi niet in geslaagd om dubbele cijfers te halen, en dat is volledig de verdienste van ons nieuwe 5-3-2 systeem. Anders had het zo 10-0 kunnen zijn in plaats van 9-0. Tegen Australie staan we er gewoon weer, of althans diegenen zonder schorsing."


Dus........



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2014 23:18 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nu VI aan het opnemen en de nos verder aan het kijken. Zo ff VI kijken, best wel benieuwd wat de snor heeft te zeggen.

Wat is van gaal aan het snuiven met z'n neus, hehe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 13-06-2014 23:23 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Tja, terechte dikke middelvinger naar de rest van NL he....


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2014 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Was het niet voor die 1-1, ik ha&d het zo afgezet aan de rust.

Wat een kuttoestand weer met die schijts
ook in Mexico - Zwartland nr 4 was het baggerniveau

verder idd, de bevlogenheid en schwung van enkele sterspelers die de rest zo aangestoken hebben dat ze een superresultaat gehaald hebben.

Dat hebben de Belgen trouwens niet


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-06-2014 0:01 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

met je schoen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-06-2014 0:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2014 13:40 schreef Rotzak het volgende:
Spanje wordt een drama inderdaad.


Klopt!


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2014 0:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2014 14:19 schreef Masturbator het volgende:
Nu al siked voor de reactie van Van Gaal na die wedstrijd...




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 14-06-2014 1:14 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 14-06-2014 10:22 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 13 juni 2014 23:33 schreef Hypnos het volgende:
Was het niet voor die 1-1, ik ha&d het zo afgezet aan de rust.

Wat een kuttoestand weer met die schijts
ook in Mexico - Zwartland nr 4 was het baggerniveau

verder idd, de bevlogenheid en schwung van enkele sterspelers die de rest zo aangestoken hebben dat ze een superresultaat gehaald hebben.

Dat hebben de Belgen trouwens niet


heb je het nu over spanje - nederland? penalty spanje was onterecht, omdat de speler van NL doorgleedt en andere been netjes laag hield en met dat been tegen castro kwam terwijl bal al weg was.

doelpunt 1-3 nederland was terecht. keeper geniet in 5 meter bescherming, maar dit was duidelijk kwestie van timing en niet kunnen keepen.

verder had nl 2 keer rood kunnen hebben voor rust met dom doorhalen op benen tegenstanders...



I am mine own redeemer...!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-06-2014 12:15 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Spanje rood wegens kopstoot(je)



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2014 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Spain in the ass


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-06-2014 12:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Godverdomme hej, prachtig!


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2014 14:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2014 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




allen daarheen


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2014 17:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Waar is het feestje?

Hier is het feestje!

Zelden zo blij geweest dat ik er met mijn voorspelling volledig naast zat


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2014 17:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dubbelpost, want zo'n dag is het dan ook wel weer

Nou vanavond Engeland nog even Italie over de knie leggen, en het weekend is mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 14-06-2014 17:28]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-06-2014 23:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uruguay

Wat een schitterend toernooi begint dit te worden. Nou Engeland nog Italie verslaan, Portugal nog goed vernederd zien worden, een magistrale Messi zien opstaan en, vooruit, Belgie goede sier zien maken in hun groep, en ik kan zowaar weer leven met alle arbitrale dwalingen en de corrupte kliek die FIFA heet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-06-2014 14:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Pirlo


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2014 16:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, Engeland stelt weer als vanouds teleur. 6-7 spelers met kramp, nog voordat de 80e minuut bereikt is. Man man man wat een armoe.

Op zich best nog een leuk team, eindelijk komt er eens wat degelijk jong spul door, maar Gerrard en Rooney kunnen de boel niet dragen op de manier waarop bijv Van Persie en Robben dat wel kunnen. Blijft allemaal net niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-06-2014 16:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2014 16:07 schreef Mark het volgende:
Tja, Engeland stelt weer als vanouds teleur. 6-7 spelers met kramp, nog voordat de 80e minuut bereikt is. Man man man wat een armoe.


Tsja, voetballen in 32 graden zonder drinkpauze, dan is kramp uiteindelijk een logisch vervolg. Die Engelsen die lopen ook wat meer dan die Italianen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen