![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Belgie, het nieuwe Duitsland. ![]() |
|
Belgische koningin verwisselt spelers BRUSSEL - De Belgische koningin Mathilde heeft een pijnlijke misser begaan bij de ontmoeting van het Belgische voetbalteam. Zij feliciteerde Romelu Lukaku met zijn winnende doelpunt, maar de spits was gewisseld en het was juist zijn vervanger Divock Origi die de goal maakte. Dat is maandag te zien op beelden van de Vlaamse zender VTM. Zondag speelden de Rode Duivels op het WK voetbal tegen Rusland. Na afloop van de wedstrijd, die de Rode Duivels nipt wonnen met 1-0, was er een ontmoeting tussen de spelers en koning Filip en koningin Mathilde. Als Mathilde de hand schut van Lukaku zegt ze: „Bravo! Het is dankzij u toch? Het was jouw doelpunt.” Daarop verwijst de spits naar Origi die verderop in de rij staat. De misser van Mathilde is extra pijnlijk omdat de wissel geheel tegen de zin in was van Lukaku. Hij negeerde de hand van bondscoach Marc Wilmots en ging duidelijk geïrriteerd aan de kant. ![]() ![]() |
|
Simply achterlijk. signature ![]() |
|
Hij weigerde zeker ook om haar een hand te schudden? ![]() |
|
![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Lekker, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Was niet best, maar Chili heeft geen kans gehad. Man van de wedstrijd? Die lachende scheids. Briljant hoe hij al die buitelingen in de 16 van die dwergjes wegwuifde. ![]() |
|
gatverdamme zeg, FC Epilsie tegen De Vallende Mannen signature ![]() |
|
Nou en. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
was precies een breakdancefestival zonder talent signature ![]() |
|
Het was een schijnvertoning, maar het lijkt me wel dat Brazilië toch liefst het Nederlands Elftal zal proberen te ontlopen voor de volgende ronde. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Godverdomme zeg! Mexico! ![]() |
|
9 uit 3. Nooit verwacht. En nu tegen Mexico met die leuke bondscoach... ![]() ![]() |
|
quote: Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen. Against God and Government ![]() |
|
|
hehe. Controle. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Inderdaad een stuk meer controle. Sowieso dit toernooi wel, voor dit toernooi had ik het idee dat er altijd een veel te hoge kans was dat Nederland zou breken als het een beetje tegenzat - we waren altijd erg goed in van onszelf verliezen. Nu niet, blijven gewoon consistent spelen en houden sterker aan de gekozen tactiek vast. Tegen Australië wat minder en was de tactiek dan niet een goede match met de tegenstander, maar toch. Vroeger hadden we die wedstrijd alsnog verloren, denk ik. Op papier is deze ploeg zwakker dan de vorige zoveel keer, maar denk niet dat er recent nog zo'n hecht en goed georganiseerd team gestaan heeft. En tegen Chili zat het spel gewoon totaal vast, niet mooi, wel bijzonder effectief tegen zo'n team. En erg goede zet om die laatste 15 minuten nog even aan te zetten met vers bloed. Moest wel even wat dingen terugkijken voor het idee, had het gister op de radio geluisterd en dat werkt toch wat minder goed voor het echte overzicht ![]() Erg benieuwd hoe dit team zich houdt tegenover de komende tegenstanders. Verwacht toch dat ze minstens tot de halve finale komen. Moet kunnen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-06-2014 15:48] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ik denk dat iedereen hier wel te vinden is voor een halve finale tussen België en Nederland? ![]() België haalt dit natuurlijk niet, een mogelijke kwart finale overleven tegen Argentinië haalt deze ploeg toch niet. (als ze al de 8ste finale zouden overleven). Neemt niet weg dat het wel erg leuk zou zijn ![]() Als Nederland Mexico kan verslaan zie ik ze ook wel Ivoorkust of Costa Rica kloppen in de kwart finales. ![]() |
|
Een halve finale België - Nederland zou inderdaad geweldig zijn! Maar Argentinië kloppen zal echt niet lukken, tenzij er ineens magie gebeurt. De VS kloppen zou wel moeten lukken, al gaan ze dan stukken beter moeten spelen dan tot nu toe het geval is. Maar het is mogelijk. ![]() |
|
Suarez ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
Inderdaad. Haha, wat een actie. edit: Mijn avatar is van Suarez. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-06-2014 20:34] ![]() |
|
Wat een ongelooflijke recidivist is Suarez toch, terwijl hij het niet nodig heeft (zie zijn optreden tegen Engeland: briljant). Als Italofiel kan ik me er wel wat boos over maken, maar aan de andere kant had Italië ook nergens recht op gezien de speelwijze. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Idd, na het doelpunt hadden ze opeens haast ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |