IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Andrei
Usericon van Andrei
Posted 22-06-2014 21:27 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Belgie, het nieuwe Duitsland.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2014 7:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2014 19:44 schreef Mark het volgende:
Nou, ik denk van "leuk, belgie, ik ga er even voor zitten." Maar wat een vreselijk saaie vertoning zeg. Het komt er nog niet echt uit bij belgie, als je de selectie ziet moet je toch vele malen beter en aantrekkelijker kunnen voetballen. Saaaaaai.



extreem saai idd


signature


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 23-06-2014 12:24 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Belgische koningin verwisselt spelers

BRUSSEL -
De Belgische koningin Mathilde heeft een pijnlijke misser begaan bij de ontmoeting van het Belgische voetbalteam. Zij feliciteerde Romelu Lukaku met zijn winnende doelpunt, maar de spits was gewisseld en het was juist zijn vervanger Divock Origi die de goal maakte. Dat is maandag te zien op beelden van de Vlaamse zender VTM.

Zondag speelden de Rode Duivels op het WK voetbal tegen Rusland. Na afloop van de wedstrijd, die de Rode Duivels nipt wonnen met 1-0, was er een ontmoeting tussen de spelers en koning Filip en koningin Mathilde. Als Mathilde de hand schut van Lukaku zegt ze: „Bravo! Het is dankzij u toch? Het was jouw doelpunt.” Daarop verwijst de spits naar Origi die verderop in de rij staat.

De misser van Mathilde is extra pijnlijk omdat de wissel geheel tegen de zin in was van Lukaku. Hij negeerde de hand van bondscoach Marc Wilmots en ging duidelijk geïrriteerd aan de kant.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2014 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Simply achterlijk.


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2014 14:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hij weigerde zeker ook om haar een hand te schudden?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-06-2014 20:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gouwen pik!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2014 20:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Lekker, zeg!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 23-06-2014 20:06 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Was niet best, maar Chili heeft geen kans gehad. Man van de wedstrijd? Die lachende scheids. Briljant hoe hij al die buitelingen in de 16 van die dwergjes wegwuifde.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2014 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gatverdamme zeg, FC Epilsie tegen De Vallende Mannen


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2014 20:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou en.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2014 20:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

was precies een breakdancefestival zonder talent


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-06-2014 23:07 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het was een schijnvertoning, maar het lijkt me wel dat Brazilië toch liefst het Nederlands Elftal zal proberen te ontlopen voor de volgende ronde.



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 23-06-2014 23:31 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Godverdomme zeg! Mexico!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2014 9:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

9 uit 3. Nooit verwacht. En nu tegen Mexico met die leuke bondscoach...



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-06-2014 15:32 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 juni 2014 20:06 schreef Metal-D het volgende:
Was niet best, maar Chili heeft geen kans gehad. Man van de wedstrijd? Die lachende scheids. Briljant hoe hij al die buitelingen in de 16 van die dwergjes wegwuifde.


Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-06-2014 15:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 juni 2014 20:06 schreef Metal-D het volgende:
Was niet best, maar Chili heeft geen kans gehad. Man van de wedstrijd? Die lachende scheids. Briljant hoe hij al die buitelingen in de 16 van die dwergjes wegwuifde.


Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-06-2014 15:33 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 juni 2014 20:06 schreef Metal-D het volgende:
Was niet best, maar Chili heeft geen kans gehad. Man van de wedstrijd? Die lachende scheids. Briljant hoe hij al die buitelingen in de 16 van die dwergjes wegwuifde.


Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen.


Against God and Government


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 24-06-2014 15:36 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

hehe. Controle.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-06-2014 15:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2014 15:33 schreef Rotzak het volgende:
Niet mee eens eigenlijk, ik vond dat Nederland solide speelde, vergeleken mijn Australie was er veel meer controle. Oke, het was misschien een zakelijke wedstrijd maar op deze manier kun je heel ver komen.

Inderdaad een stuk meer controle. Sowieso dit toernooi wel, voor dit toernooi had ik het idee dat er altijd een veel te hoge kans was dat Nederland zou breken als het een beetje tegenzat - we waren altijd erg goed in van onszelf verliezen. Nu niet, blijven gewoon consistent spelen en houden sterker aan de gekozen tactiek vast. Tegen Australië wat minder en was de tactiek dan niet een goede match met de tegenstander, maar toch. Vroeger hadden we die wedstrijd alsnog verloren, denk ik. Op papier is deze ploeg zwakker dan de vorige zoveel keer, maar denk niet dat er recent nog zo'n hecht en goed georganiseerd team gestaan heeft.

En tegen Chili zat het spel gewoon totaal vast, niet mooi, wel bijzonder effectief tegen zo'n team. En erg goede zet om die laatste 15 minuten nog even aan te zetten met vers bloed. Moest wel even wat dingen terugkijken voor het idee, had het gister op de radio geluisterd en dat werkt toch wat minder goed voor het echte overzicht

Erg benieuwd hoe dit team zich houdt tegenover de komende tegenstanders. Verwacht toch dat ze minstens tot de halve finale komen. Moet kunnen.



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-06-2014 15:48]


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-06-2014 17:07 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik denk dat iedereen hier wel te vinden is voor een halve finale tussen België en Nederland?

België haalt dit natuurlijk niet, een mogelijke kwart finale overleven tegen Argentinië haalt deze ploeg toch niet. (als ze al de 8ste finale zouden overleven).
Neemt niet weg dat het wel erg leuk zou zijn

Als Nederland Mexico kan verslaan zie ik ze ook wel Ivoorkust of Costa Rica kloppen in de kwart finales.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2014 18:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Een halve finale België - Nederland zou inderdaad geweldig zijn! Maar Argentinië kloppen zal echt niet lukken, tenzij er ineens magie gebeurt. De VS kloppen zou wel moeten lukken, al gaan ze dan stukken beter moeten spelen dan tot nu toe het geval is. Maar het is mogelijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2014 20:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Suarez


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-06-2014 20:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Inderdaad. Haha, wat een actie.

edit: Mijn avatar is van Suarez.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-06-2014 20:34]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-06-2014 20:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wat een ongelooflijke recidivist is Suarez toch, terwijl hij het niet nodig heeft (zie zijn optreden tegen Engeland: briljant). Als Italofiel kan ik me er wel wat boos over maken, maar aan de andere kant had Italië ook nergens recht op gezien de speelwijze.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-06-2014 21:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Idd, na het doelpunt hadden ze opeens haast


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen