|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
moest zijn muziek nu nog op iets trekken, ok, maar ja ... signature |
|
Hij is de enige die urenlang tegen mij mag zagen. |
|
ben je weer vrijgezel? signature |
|
Hehe, neen, maar die zaagt niet. Awwww, hoe lief |
|
sokken? signature |
|
Mooie wedstrijd! |
|
Lekker, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Goeie scheids ook wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Hardhorend zijn. |
|
quote: Wat een mafkees, waar heeft ie het fluitdiploma gekocht? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die scheids was droevig. Verder is een 3e plek natuurlijk een uitstekend resultaat voor deze ploeg! Vanavond ben ik voor het eerst voor de Duitsers. Ik heb de Franziskaner al koud gelegd |
|
Ik hoop dat die duitsers een mooie pot voetbal neerzetten. En ik denk dat ze redelijk makkelijk gaan winnen. Maar ik ben natuurlijk niet voor ze. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-07-2014 19:41] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: niet alleen met voetbal hebben de duitsers regelmatig goede dingen laten zien! I am mine own redeemer...! |
|
Nu begint het echt eng te worden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We wisten al dat de FIFA gestoord was maar door Messi als beste speler uit te roepen terwijl er toch minimaal 12 betere waren heeft men wel helmaal hun totale onkunde aangetoond. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
hij vond het zelf ook klote denkk signature |
|
quote: Zo zag zijn hoofd er wel naar uit idd. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Belachelijke beslissing inderdaad. En Neuer was degelijk, maar ik heb toch echt wel betere keepers aan het werk gezien op dit tournooi (Navas, Ochoa, Howard zelfs). Maar ja, die waren allemaal al naar huis. FIFA baalde waarschijnlijk ook flink dat Muller er niet nog een paar bij scoorde, want nu moesten ze de topscorer prijs uitreiken aan Rodriguez en die was ook al weg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb sinds gisteren enorm veel respect gekregen voor Schweinsteiger. Het was een veldslag voor die gast, wow. |
|
quote: Ik vond Neuer wel terecht. Ochoa en Howard hadden vaak het geluk dat de bal pal op hun lichaam werd gestampt. Navas was idd een betere keeper op de lijn, maar het uitkomen en meevoetballen van Neuer was van een uitzonderlijke kwaliteit en op basis daarvan vind ik wel dat ie het verdiende. Meest hilarische is echter de fair play prijs voor Columbia... Blijkbaar telde die hun kwartfinale niet meer mee of zo? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
was een mooi en wild feestje hier in Keulen gisteren... het dak ging er af en het ging nog lang door.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Terecht inderdaad. Al kwam die mijn inziens wel heel goed weg bij die actie tegen Higauin. |
|
Alle passes van dit WK in één handig overzicht: [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 15-07-2014 9:08] |
|
Jan Hoet zou het fantastisch hebben gevonden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |