IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-06-2014 13:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Eind jaren '90:
Succes ligt aan Nederland en falen komt door omstandigheden/pech.

Nederland sinds 2010:
Succes komt door omstandigheden/geluk en falen ligt aan Nederland.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 13:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Volgens mij was er twee jaar geleden anders ook nog veel positiviteit, hoor. Alleen flikkerde dat hele team vanaf wedstrijd één volledig in elkaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 13:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, en waar ik Chili en Australie zei bedoelde ik eerste Australie en dan Chili. Stop.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-06-2014 20:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

1974 --> 2010 = finale
1976 --> 2012 = slecht ek
1978 --> 2014 = wederom een finale dus

Komt allemaal goed dus





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-06-2014 12:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 07-06-2014 23:15 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2014 13:15 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het begint nu toch wel te jeuken.


Against God and Government


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-06-2014 13:21 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Da´s na spanje wel anders...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2014 13:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juni 2014 13:21 schreef Masturbator het volgende:
Da´s na spanje wel anders...


Oh niet alleen het Nederlands elftal hoor, kijk ook graag naar andere teams. Spanje wordt een drama inderdaad.


Against God and Government


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-06-2014 14:19 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Nu al siked voor de reactie van Van Gaal na die wedstrijd...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2014 15:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

"In principe deden we het prima. Daar mag jij het niet mee eens zijn, Kraay, maar wie is hier de journalist en wie is hier de coach? Daarom sta ik vóór de microfoon en sta jij erachter. Snap je het nou? Goed spel gaat om meer dan alleen het aantal doelpunten, dat is beperkte visie. De eerste 3 tegengoals kwamen uit het niets, Spanje had tot op dat moment nog geen kans gecreeerd. Hoe bedoel je, de wedstrijd was toen 'slechts' tien minuten oud? Dat is geniepige journalistiek, bah, dat vind ik zooo achterbaks! Je vraagt niets, je impliceert! Nee, dat is geen goede vraag! Je formuleert een stelling, terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt! Tijd in voetbal is een rekbaar begrip. Maar goed. Goal 4 en 5 waren duidelijk arbitrale dwalingen. Als je de herhaling terugziet, moet je wel stekeblind zijn om niet te zien dat Vlaar van achter op de hak getrapt werd door Fabregas, en dat Cillessen even zijn veter moest strikken. Veiligheid op het veld gaat voor alles, dat moet een scheidsrechter beter beoordelen. Als die jongen struikelt dan kan het WK zomaar voorbij zijn voor hem. Bij goal 6 staat Van Persie niet goed, die moet op zo'n moment van vooruit doordekken zodat onze linksback de opkomende verdediger kan uitschakelen in een drie-twee overtal situatie met de hangende midvoor. In een ruit dus, niet het trapezium dat werd gecreeerd door Sneijder na de dekkingsfout van Van Persie. Daar hebben we wel op getraind, maar op een gegeven moment moeten die jongens zelf verantwoording nemen in het veld. Goal 7 kwam puur door het uit positie lopen van Martens-Indi, die op dat moment bezig was aan de zijlijn de grensrechter uit te schelden. De scheids had de wedstrijd daar dus al in een eerder stadium stil moeten leggen. Na de zevende goal zie je helaas dat het vertrouwen uit de ploeg sijpelt en wordt het wat slordig. En dan kun je wel eens tegen een rode kaart of drie oplopen, zoals vandaag gebeurd is. Aan het eind van de dag is Spanje er toch mooi niet in geslaagd om dubbele cijfers te halen, en dat is volledig de verdienste van ons nieuwe 5-3-2 systeem. Anders had het zo 10-0 kunnen zijn in plaats van 9-0. Tegen Australie staan we er gewoon weer, of althans diegenen zonder schorsing."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 12-06-2014 15:15 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht



We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2014 15:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-06-2014 17:50 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 12-06-2014 17:54 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

LOL

nu nog een stemimitator om het op youtube te zetten



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-06-2014 17:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2014 13:15 schreef Rotzak het volgende:
Het begint nu toch wel te jeuken.


Inderdaad. Al die vlaggetjesaids overal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2014 18:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juni 2014 17:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Inderdaad. Al die vlaggetjesaids overal.


Ja ik snap dat aids een vervelend onderwerp voor je is...


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-06-2014 18:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2014 18:02 schreef Rotzak het volgende:
ik snap


Na al die jaren toch een stukje progressie!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2014 18:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het geluk is met de dommen hè


Against God and Government


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-06-2014 23:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

De arbitrage zit er meteen goed bij.



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-06-2014 23:36 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Die Japanner kneep idd even een oogje dicht.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-06-2014 23:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2014 23:36 schreef Count Steel het volgende:
Die Japanner kneep idd even een oogje dicht.

* Badum-tiss *

Die zal wel geen halve finale toegewezen krijgen.



Andrei
Usericon van Andrei
Posted 13-06-2014 0:06 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Wat hebben we van de eerste wedstrijd geleerd?

Een elleboogstoot kost je slechts geel.
Ga liggen als iemand een hand op je schouder legt, en je krijgt een strafschop.
De aanloop van de strafschop mag je ook zonder problemen niet vloeiend doen.
Spring als keeper tegen een aanvaller aan en je krijgt een vrije trap mee.

Man man man. Stichting Help Brazilië aan de titel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2014 8:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1

ik dacht, laat ik mijn gedachten even verzetten

WK gekeken tot penalty

genoeg WK voor mij


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2014 11:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Had er op zich, ondanks de belabberde vooruitzichten voor Oranje, best zin in. Maar na de wedstrijd van gisteravond heb ik er eigenlijk meteen alweer genoeg van. Wat een genante aanfluiting. Brazilie moet winnen, dat is duidelijk. Kut FIFA met hun conservatieve achterhaalde middeleeuwse denkbeelden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen