IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2014 8:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Weer een echte kraker vanavond, Duitsland-Portugal. Ik ga er eens olderwets voor zitten.

Gok 2-1 voor Duitsland.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-06-2014 11:29 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Hopelijk van een hoger niveau dan Argentinië - Bosnië, want daar was niets aan buiten die ene flits van Messi.

Verwacht een ruimere zege voor Duitsland.
Ronaldo is naar eigen zeggen "maar" 100 procent fit en geen 110 ...
Blijft toch maar een vreemde figuur.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 16-06-2014 15:47 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 16 juni 2014 8:48 schreef M. het volgende:
Weer een echte kraker vanavond, Duitsland-Portugal. Ik ga er eens olderwets voor zitten.

Gok 2-1 voor Duitsland.


Zin in inderdaad, hoop op een zege voor de Duitsers.


Against God and Government


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-06-2014 21:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bij Duitsland ging het wel heel makkelijk eigenlijk, 4-0. Ronaldo kon geen potten breken en Pepe is dom.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-06-2014 22:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Nette jongen, die Pepe



Bruce Banner


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-06-2014 22:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

En dit is gewoon heel erg fijn om 200 keer naar te kijken.



Bruce Banner


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-06-2014 22:35 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

swag


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-06-2014 0:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2014 22:28 schreef Lainedil het volgende:
Nette jongen, die Pepe




Jezus. Zo'n mongool verdient gewoon een celstraf en een levenslange ban van het veld.

Niet te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-06-2014 7:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

In de cel vinden ze hem dan weer wel te doen


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2014 10:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heerlijk, zo'n oorwassing voor Portugal

Al was die schwalbe van Muller natuurlijk wel weer op zijn Duits vies. En Pepe heeft meer hersenen in zijn teennagel dan in zijn hoofd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-06-2014 14:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik wil die Pepe wel eens door het lint zien gaan tegen een Abrahimovic, De Jong of een Materazzi bijvoorbeeld. Je zag na deze overtreding Ronaldo al zuchten en nee schudden, zo van "Daar heb je die mongool weer".


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2014 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Another Juan bites the dust.


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2014 19:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juni 2014 17:29 schreef Hypnos het volgende:
Another Juan bites the dust.







En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2014 8:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Belgie zag er gisteren nog wat ongemakkelijk uit. Ik had eerlijk gezegd meer van ze verwacht. Maar de wissels van Wilmots waren gedurfd en effectief. Hopelijk groeien onze zuiderburen nu in het toernooi en winnen ze de groep zodat Duitsland vermeden wordt (alhoewel, Bel-Dtl zou een mooie kraker zijn), want met dit team moet je ver kunnen komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2014 10:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het was zwak

Mertens speelde gelukkig zoals Hazard zou moeten spelen en achterin was het zeer zeer matig. balletje rondspelen, steriele "druk", niets aan.
Veel te weinig beweging. Bijna arrogant zelfs.


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2014 11:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Denk meer nerveus dan arrogant. De ploeg is voorafgaand aan het toernooi gebombardeerd tot iedereens favoriete 'dark horse', terwijl (volgens mij) geen enkele van deze spelers ooit op een groot landentoernooi gestaan hebben. Ook leek het gisteren alsof je 11 spelers had, in plaats van een team. Vooral in de eerste helft leek iedereen veelal zijn eigen ding te doen en niet echt voor elkar te werken. Die penalty ook, Vertonghen liet gewoon zijn man lopen in de veronderstelling dat Kompany het wel zou oplossen, en moest toen ineens aan de noodrem trekken. Er zitten geen automatismen in de groep. Maar goed, dat kan groeien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-06-2014 12:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het leek me nogal een wake-up call ook. De tweede helft was dan wel weer enorm genieten, met twee heerlijke combinaties die zeer mooi afgewerkt werden. Als ze geen Duitsland tegenkomen in de komende rondes, kunnen ze het nog ver schoppen. Denk wel dat het erin zit.

Algerije deed ook heel erg goed z'n best om alles dicht te metsen. Ze stonden zowat 90 procent van de match met 11 rond de zestien meter. Kan me voorstellen dat de Belgen het knap lastig kregen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2014 12:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2014 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-06-2014 18:55 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Wat een fantastische eerste helft zeg! NOT!


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 18-06-2014 18:59 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Idd... Wat een bagger. Ze mogen van geluk spreken dat t tot nu toe maar 1 tegentreffer is gekomen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2014 20:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Was te verwachten. Blij met de drie punten, die penalty was volledig onterecht. Ik had 2-1 voorspeld. Nederland is altijd drama tegen dit soort teams.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2014 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Voor het eerst van ze gewonnen, woehoe!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 18-06-2014 21:00 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2014 20:50 schreef Mark het volgende:
Was te verwachten. Blij met de drie punten, die penalty was volledig onterecht. Ik had 2-1 voorspeld. Nederland is altijd drama tegen dit soort teams.


Juistem. Snel vergeten. Lelijke overwinningen blijven overwinningen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 18-06-2014 21:30 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2014 17:15 schreef Hypnos het volgende:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/zoersel/gezinnetje-hangt-vlag-buiten-voor-rode-duivels.aspx?fb_action_ids=10203253476830755&fb_action_types=og.recommends&fb_ref=.U6FSd2DZmzc.like

dit haalt het nieuws dus in BE


Wees blij dat dat in België dus nog uitzonderingen zijn. Voordat je het weet hebben voetbalgekkies hele straten volgehangen met allerhande oranje troep, wat meestal ook niet weggehaald wordt na afloop. Heel de wereld moet tenslotte weten dat zij kijken naar die onzin. Voetbal is net als religie en masturbatie: doe het lekker thuis maar val er anderen niet ongevraagd mee lastig.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen