|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Weer een echte kraker vanavond, Duitsland-Portugal. Ik ga er eens olderwets voor zitten. Gok 2-1 voor Duitsland. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zin in inderdaad, hoop op een zege voor de Duitsers. Against God and Government |
|
Bij Duitsland ging het wel heel makkelijk eigenlijk, 4-0. Ronaldo kon geen potten breken en Pepe is dom. |
|
Nette jongen, die Pepe Bruce Banner |
|
En dit is gewoon heel erg fijn om 200 keer naar te kijken. Bruce Banner |
|
swag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Jezus. Zo'n mongool verdient gewoon een celstraf en een levenslange ban van het veld. Niet te doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In de cel vinden ze hem dan weer wel te doen Bruce Banner |
|
Heerlijk, zo'n oorwassing voor Portugal Al was die schwalbe van Muller natuurlijk wel weer op zijn Duits vies. En Pepe heeft meer hersenen in zijn teennagel dan in zijn hoofd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik wil die Pepe wel eens door het lint zien gaan tegen een Abrahimovic, De Jong of een Materazzi bijvoorbeeld. Je zag na deze overtreding Ronaldo al zuchten en nee schudden, zo van "Daar heb je die mongool weer". Against God and Government |
|
Another Juan bites the dust. signature |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Belgie zag er gisteren nog wat ongemakkelijk uit. Ik had eerlijk gezegd meer van ze verwacht. Maar de wissels van Wilmots waren gedurfd en effectief. Hopelijk groeien onze zuiderburen nu in het toernooi en winnen ze de groep zodat Duitsland vermeden wordt (alhoewel, Bel-Dtl zou een mooie kraker zijn), want met dit team moet je ver kunnen komen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
het was zwak Mertens speelde gelukkig zoals Hazard zou moeten spelen en achterin was het zeer zeer matig. balletje rondspelen, steriele "druk", niets aan. Veel te weinig beweging. Bijna arrogant zelfs. signature |
|
Denk meer nerveus dan arrogant. De ploeg is voorafgaand aan het toernooi gebombardeerd tot iedereens favoriete 'dark horse', terwijl (volgens mij) geen enkele van deze spelers ooit op een groot landentoernooi gestaan hebben. Ook leek het gisteren alsof je 11 spelers had, in plaats van een team. Vooral in de eerste helft leek iedereen veelal zijn eigen ding te doen en niet echt voor elkar te werken. Die penalty ook, Vertonghen liet gewoon zijn man lopen in de veronderstelling dat Kompany het wel zou oplossen, en moest toen ineens aan de noodrem trekken. Er zitten geen automatismen in de groep. Maar goed, dat kan groeien. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het leek me nogal een wake-up call ook. De tweede helft was dan wel weer enorm genieten, met twee heerlijke combinaties die zeer mooi afgewerkt werden. Als ze geen Duitsland tegenkomen in de komende rondes, kunnen ze het nog ver schoppen. Denk wel dat het erin zit. Algerije deed ook heel erg goed z'n best om alles dicht te metsen. Ze stonden zowat 90 procent van de match met 11 rond de zestien meter. Kan me voorstellen dat de Belgen het knap lastig kregen. |
|
signature |
|
http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/zoersel/gezinnetje-hangt-vlag-buiten-voor-rode-duivels.aspx?fb_action_ids=10203253476830755&fb_action_types=og.recommends&fb_ref=.U6FSd2DZmzc.like dit haalt het nieuws dus in BE signature |
|
Wat een fantastische eerste helft zeg! NOT! |
|
Idd... Wat een bagger. Ze mogen van geluk spreken dat t tot nu toe maar 1 tegentreffer is gekomen |
|
Was te verwachten. Blij met de drie punten, die penalty was volledig onterecht. Ik had 2-1 voorspeld. Nederland is altijd drama tegen dit soort teams. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Voor het eerst van ze gewonnen, woehoe! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juistem. Snel vergeten. Lelijke overwinningen blijven overwinningen. |
|
quote: Wees blij dat dat in België dus nog uitzonderingen zijn. Voordat je het weet hebben voetbalgekkies hele straten volgehangen met allerhande oranje troep, wat meestal ook niet weggehaald wordt na afloop. Heel de wereld moet tenslotte weten dat zij kijken naar die onzin. Voetbal is net als religie en masturbatie: doe het lekker thuis maar val er anderen niet ongevraagd mee lastig. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |