|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: MetalJan is toch de enige echte Jan hier? *van lezen posten |
|
Ja, waarschijnlijk misschien niet/wel, nee. #hetiseenmysterie "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Telt Arjan ook mee? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
We hebben hier ook nog een Jan van K. op het forum. Als je zijn naam volledig uitschrijft krijg je een ban. ... hoe de hazen lopen ... |
|
En kneuzen met twee accounts. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat komt door de migratie ouwe zuurpruim. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jawel. Genoeg emails over uitgewisseld met iPim hoor. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Jan van K. Als in anker er achteraan? Dat mag tegenwoordig, schijnt het. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dan zou ik van in de veranderen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij kan wel flink kankeren ja. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Op aanraden van N... Hoi dan maar, en nee geen fan van My chemical romance. Favo bands: Taake, Gorgoroth en andere oude zwarte prut Der weg einer freiheit en andere nieuwere zwarte prut Milking the goatmachine (live, dat dan weer wel) Hier en daar een beetje death en grind Vrij ongecompliceerd [Dit bericht is gewijzigd door GinaG op 23-11-2017 15:07] Eikel |
|
Hee hoo en en zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Noobs zijn kut. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Nee ssh, deze heeft er een. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh ok! Moment ff mijn lange manen goed leggen. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
We hebben een vragenlijst hoor. Echt een hele leuke. Zie begin van het topic. |
|
Mooie vragenlijst, chapeau Eikel |
|
quote: En jij stelt je niet voor, omdat... Edit. ... Aha! Welkom terug, man!!! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-11-2017 16:41] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Welkom allen. |
|
Welkom GinaG. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik lees dit nu pas MindkillerNL ken ik van concerten enzo |
|
Godvertommeh. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Welkom. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |