|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thanks. Man of vrouw: Man Woonplaats: Weert Leeftijd: 32 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Ga dood Relatie: Mijn rechterhand heet Jill Bier of whisky: Totaal geen alcohol Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Die met die gitaren Hobbies: Wandelen, vroeg opstaan, wietjes roken, films kijken. Opleiding: Gemiddeld intelligent, want daar gaat het uiteindelijk om. Hekel aan: Het feit dat speklappen mét zwoerd steeds lastiger te krijgen zijn. Viva of margriet?: Magriet Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Welkom Tommeh en Jill ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Welkik. Wat een mooi stel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi dat je er weer bent trouwens Tommeh. |
|
Ik wil geen pretbederver zijn of de zaak opruien ofzo, maar wat heeft gemaakt dat deze nieuwe gebruiker wel ineens door iPim toegestaan is na hun gezamenlijke geschiedenis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als Mental terug mocht, mag Tom ook. Nu alleen Heiden nog terug en het feest is weer compleet hier. |
|
Heiden was wel een hele goeie. Die kreeg mij zelfs met gemak op de kast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heiden heeft een koter tegenwoordig, geloof ik... Ik heb verder niemand gevraagd / ingelicht over m'n registratie hier. Ik had zoiets van "ik zie wel waar het schip strandt". Maar was het wel moe om weer de indruk te wekken dat ik een ekte ekte noob was. Welke oud user is Deciptikoen? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Deceptikoen is Sjaakie/Murdering monk |
|
quote:Oh die! Hey! Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote:Je lijkt wel een beetje op Valerio met die zjnor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nou... Ik heb een radiohoofd. Valerio heeft een tv hoofd. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Hm. Ik vind eigenlijk dat je wel een gave karakterkop hebt. Dat is ook wel goed voor de markt, hoor. Zelf heb ik veel meer sjans sinds ik er een beetje afgeleefd uitzie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat lijkt mij maar vermoeiend. |
|
Kinderwagen plus verragde kop door slaapgebrek, ik was vergeten hoe goed dat het doet. Welkom terug, dude. |
|
Welkom terug! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Dude betaal die energierekening gewoon. ... hoe de hazen lopen ... |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Voor alle oudgedienden, een samenvatting: * Het loltopic is nog steeds t meest populair * TUFKAM/Ment0l is terug. Valt bijzonder mee, best een schatje * OWW is geband. Hij kwam uit de kast (hij was hetero na al die jaren). * Fusion nog steeds een wereldvreemde arrogante kwast * WMP niets veranderd * Black Jew is foetsie * Aantal users hebben kids gekregen Oh ja: * Jan/Natural Disaster nog steeds niet gebeukt * Ralph nog steeds niet geneukt When your people matter, menstrual health matters |
|
WMP staat voor "With Mathematical Precision". Bam. Edit: Fusion, je noemt Schaep gewoon eventjes niet. En thx guys. Mijn karakterhoofd werkt voor-geen-meter. Maar dat is volgens mij ook de reputatie. Moet eigenlijk een shirt hebben waarop staat "toe maar, spreek me maar gewoon aan" of iets in die trand. En ik doe het schijnbaar extreem goed bij homo's. Jeuj. [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 24-11-2017 14:46] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Wat is jouw oude nick? Slechtheid? |
|
quote:Onder andere. Ooit begonnen als ".", oftewel puntje. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote: Welcome back! Ik postte hier vroeger als Snaack. |
|
quote:Thanks! Ja je was ooit ook een doorsnee wiet-rokende pauper. [Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 24-11-2017 15:21] Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |