|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe ouder hoe traaaagerr |
|
quote: Je kan niet alles de schuld aan je tia geven he |
|
quote: Nee. Verzin maar wat beters. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
quote: Leeftijd?? Hormonen...? |
|
Dit is het niveau van gezelligheid waar ik ZM zo enorm om waardeer. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Een warm bad is het af en toe! Zelf ben ik meer van het douchen, maar goed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een bad, bah. Marineren in je eigen vuil. Hier bij ZM marineer je eerder in andermans geestelijke vuil, dus in die zin wel een soort bad, ja. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
ZM, je geestelijke bad van de dag! Mooi! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ben er een paar keer bijna in verdronken. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Het is ook zo verdomde verleidelijk, het roept me! Heyoka, pas op! Dit is geen MF! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik weet niet wat je precies wilt zeggen, maar laten we dat vooral zo houden! I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
Ja, toch? Je had je jaren eerder moeten registreren. Want dat kon. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Iedereen maakt fouten. De een grotere dan de andere, maar dat hou je toch. I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all! |
|
Zal me bij deze ook nog even conformeren aan wat schijnbaar een ZM-traditie is. Man of vrouw: Man. Woonplaats: Provincie Utrecht. Leeftijd: 29 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Slayer is kut. Relatie: Ja Bier en whisky: Ja Thee en wodka: Ja Favoriete bands: Horna, Sargeist, Disavowed, Peste Noire, Gorgasm, Wulkanaz, Seigneur Voland, Last Days of Humanity, Wardruna, Satanic Warmaster, Arckanum, Guttural Secrete, Vlad Tepes, Nails, Odious Mortem... Hobbies: De kroeg. Opleiding: Ben meer van de afleiding. Hekel aan: In elk geval aan dit slappe vragenlijstje. Viva of margriet?: Toen ik op Viva googelde kreeg ik "Ongeveer 666.000.000 resultaten"; dat kan geen toeval zijn. |
|
Hoeveel Vlad Tepes tapes heb je? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: 0. Wel veel heruitgaven op vinyl. |
|
Groot landgoed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nog altijd stukken kleiner dan dat van Heyoka. |
|
quote: Vlad Tapes dus |
|
Vlad vinyl kan ook! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah, was dat de grap. Vond het wel een legitieme vraag eigenlijk, gezien de hoge verzamelwaarde van hun cassettes uit de jaren 90. |
|
quote: Ik heb het even voor mezelf opgezocht, 2 Vlad Vinyls en 2 Vlad CD's... Bijzonder ontrui dus |
|
quote: Valt op zich wel mee. Er zijn de laatste jaren wat nieuwe tapes en rereleases geweest maar originele Vlad Tepes tapes zoeken is haast onbegonnen werk met de eindeloze hoeveelheid bootlegs die er zijn. Zoals met al het oude LLN werk wel. Wat dat betreft fijn dat er nu voor bv. Vlad Tepes rereleases zijn en dat Vordb zelf weer actief is met nieuw materiaal en originele opnames van vroeger ipv. de gemiddelde brakke tape-rip van de jaren '90. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-03-2020 22:48] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Welke? quote: "Wat nieuwe tapes en rereleases"? Eerder een vloedgolf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |