|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat, en met je 80 jaar zal er ook wel een rollator bij betrokken zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-01-2020 9:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zijn lijstjes belangrijk? JA: -Zwelglichaam NEE: -Faalhaas -Die nieuwe user [volgens Faalhaas dan] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Favoriete bands...ik heb niet echt n favoriet...ik hou van verschillende stijlen.. muziek moet me kunnen raken...dat kan met Aphnd, architects, maar ook Dagoba en Meshiaak. Het hangt erg van mijn gemoedstoestand af. Donker duister en sinister hebben mijn voorkeur ik word daar erg Zen van Ambities....genoeg maar ik wil in iedergeval ooit een kleinschalige zorgboerderij beginnen Ik wil graag nog een gans (die Ferdinand heet) en met politiek hou ik me niet bezig, dat laat ik liever aan andere over.. Allergisch voor EN aan alles maar vnl aan de meeste mensen |
|
quote: Zei niks over mijn eigen hond...ik zei een hond Wel ff opletten he |
|
quote: Met extra vering voor de hobbels |
|
Een gans die Ferdinand heet. Dat kan nog wel eens lastig zoeken worden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Je moet de hobbels juist voelen. Dan weet je dat je gevaarlijk bezig. Ik kan het weten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik blijf zoeken... |
|
quote: Oh...verklaar je eens nader? |
|
quote:Waarom? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Op het moment donder ik om zonder zo'n ding. BAM! Daar legtie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"De Gunnisonwaaierhoenen zijn het gewend om in een grote groep van ruim 70 vogels indruk te maken op de wachtende vrouwtjes. Dit doen zij door gezamenlijk een dans op te voeren. Zij vullen hun luchtzakken met lucht en maken allerlei geluiden om indruk te maken op de vrouwtjes. Zij zetten hun staarten op en beginnen aan hun dans. Niet veel later kan het paren gaan beginnen met de partner die het meeste onder de indruk is gebracht." @F. JAcobse: doe je rustig aan ouwe? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Laat me raden.. een deelhond uit een van je 3 huwelijken. quote: Wat schattig ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Mooi! Ik dans niet mee, al voorzien. quote: Op dit moment doom ik me door het leven. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Was jij niet getrouwd ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 24-01-2020 14:19] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:klopt vandaar dat ik slechts observeer When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Inderdaad. Akelig specifiek. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Waarom niet |
|
quote: Dan is het nog steeds mijn hond he |
|
quote: Ik hou wel van een uitdaging... |
|
quote: |
|
quote: Je gebit? |
|
De jaren spelen je parten. Heb jij vering op je gebit of op je rollator? quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |