![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Caron heeft helemaal geen ban. ![]() |
|
Ik dacht overigens dat er achter de schermen stilletjes een algeheel pardon geweest was. ![]() |
|
quote: Kweenie, DePil leek toch een beetje van de old school death metal stempel te zijn. Tom had daar helemaal niks mee. Dus aan de hand van zijn reacties op bands zeg ik nee. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: Klopt. Maar daarna is Tom opnieuw gebanned. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote:Dat heb ik vol gemist. (': ![]() |
|
quote: Username "Tommeh", mocht je je enorm vervelen ![]() Ging nog best een tijdje goed trouwens en dan is het ook best een geschikte kerel. Maar vroeg of laat zit zijn maandverbandje niet lekker of weigert ie zijn medicatie in te nemen en dan wordt ie ronduit onredelijk en vals. De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
quote: Hier heb je ook een punt. Dat onderschrift van Pure Holocaust heb ik volgens mij ook eerder gezien. Maar bij wie weet ik niet meer. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Boos doen tegen Pim was de sleutel. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Is? Of was? Wat is/was die nieuwe naam dan? "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: Het gaat wel wat verder dan dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Dat weet ik dus niet meer hein. @Wim dusch. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-10-2019 20:56] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Pfff, op een bepaald moment had ik drie of vier actieve accounts. ![]() Maar daar kwamen "ze" op een gegeven moment achter. ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: Schelden via Facebook valt ook onder boos doen toch? ![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Als schelden banwaardig was dan was dit forum een duet tussen Wim en Muti. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
How dare you!!! "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Hier melden: Henk Meeuwsen 07-11-1986 Striptekenaar voor een krant Hobby's : Metal ![]() Henk Meeuwsen ![]() |
|
Welkom. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Welkom, Henk. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Cowboy Henk? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Dank u, dank u. Ik heb trouwens nog een andere hobby: Bier ![]() Henk Meeuwsen ![]() |
|
Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Zou Bierener dan niet een betere nick geweest zijn? "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Draag een pil bij me voor zelfmoord als er geen bier in de buurt is ![]() Henk Meeuwsen ![]() |
|
quote: "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |