|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Caron heeft helemaal geen ban. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik dacht overigens dat er achter de schermen stilletjes een algeheel pardon geweest was. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kweenie, DePil leek toch een beetje van de old school death metal stempel te zijn. Tom had daar helemaal niks mee. Dus aan de hand van zijn reacties op bands zeg ik nee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Klopt. Maar daarna is Tom opnieuw gebanned. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Dat heb ik vol gemist. (': "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Username "Tommeh", mocht je je enorm vervelen Ging nog best een tijdje goed trouwens en dan is het ook best een geschikte kerel. Maar vroeg of laat zit zijn maandverbandje niet lekker of weigert ie zijn medicatie in te nemen en dan wordt ie ronduit onredelijk en vals. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hier heb je ook een punt. Dat onderschrift van Pure Holocaust heb ik volgens mij ook eerder gezien. Maar bij wie weet ik niet meer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Boos doen tegen Pim was de sleutel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Is? Of was? Wat is/was die nieuwe naam dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Het gaat wel wat verder dan dat. |
|
Dat weet ik dus niet meer hein. @Wim dusch. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-10-2019 20:56] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pfff, op een bepaald moment had ik drie of vier actieve accounts. Maar daar kwamen "ze" op een gegeven moment achter. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Schelden via Facebook valt ook onder boos doen toch? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Als schelden banwaardig was dan was dit forum een duet tussen Wim en Muti. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
How dare you!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier melden: Henk Meeuwsen 07-11-1986 Striptekenaar voor een krant Hobby's : Metal Henk Meeuwsen |
|
Welkom. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Welkom, Henk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Cowboy Henk? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dank u, dank u. Ik heb trouwens nog een andere hobby: Bier Henk Meeuwsen |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zou Bierener dan niet een betere nick geweest zijn? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Draag een pil bij me voor zelfmoord als er geen bier in de buurt is Henk Meeuwsen |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |