![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou kunnen, zou kunnen. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
[quote]Op 24 januari 2020 19:16 schreef F.Jacobse het volgende: Zou kunnen, zou kunnen. ![]() ![]() [/quote ![]() |
|
Na jaren van afwezigheid, maar weer eens aangemeld. oude account geloof ik Vikings Blood. anyway.. ik ben Roel. ![]() ![]() |
|
Roel! Inmiddels helemaal vet ripped en slank en gespierd en shit? ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Jij was ooit een fortuinlijke mod? Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Roel! Jij stuurde mij atari spulletjes, toch? En je hebt old timers? "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: Dat klopt wim ![]() |
|
En van de asfalt. Hey man. Gezellie! "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
garagepark is wat uitgebreider nu, maar thanx. nog veel verandert hier? ![]() |
|
Ja, het is super super rustig. Maar de laatste tijd keren weer wat oud gedienden terug. En het is heel relaxed hier geworden. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
Gedienden nog wel. Ik heb ze nog niet allemaal ontdekt. Na één houdt het wel op hein. Correctie, twee keer één. ![]() Dus je hebt gelijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-02-2020 16:54] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
ik zal eens rondsnuffelen...kijken wat een wie ik nog ken. ![]() |
|
geldt dat minimaal 50 post voordat onzin verschijnt nog?? ![]() |
|
Yep. "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: Bijna.. van de 135 kg naar de 108 kg.. verwacht nog wel wat weg te raken. ![]() |
|
Dat gaat op den duur vanzelf. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
@Zazoe Klopt die geboortedatum in het profiel wel, op het jaar na dan want 80+? Indien ja, dan 4 dagen later alsnog proficiat. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-02-2020 13:16] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: O kut...dat kan je dus zien !!! Hahaha Maar inderdaad...ik was woensdag jarig...dankjewel ![]() ![]() |
|
Zijn we ook uitgenodigd voor je feestje waarvan je niet zegt wat we gaan doen maar wel de zwembroek moeten meenemen? ![]() Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. ![]() |
|
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd...ik vier t in juni, 18, 19, 20, 21 ste...vier dagen lang...zwembroek mag thuis blijven ![]() |
|
Zoals het er nu uit ziet geen GMM 2020 voor mij. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Da's jammer ND,...zal ik het snoepzakje maar opsturen dan? ![]() |
|
Pas maar op, voor je het weet stuurt hij iets terug… Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Zaksnoepjes. ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |