|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou kunnen, zou kunnen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
[quote]Op 24 januari 2020 19:16 schreef F.Jacobse het volgende: Zou kunnen, zou kunnen. [/quote |
|
Na jaren van afwezigheid, maar weer eens aangemeld. oude account geloof ik Vikings Blood. anyway.. ik ben Roel. |
|
Roel! Inmiddels helemaal vet ripped en slank en gespierd en shit? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Jij was ooit een fortuinlijke mod? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Roel! Jij stuurde mij atari spulletjes, toch? En je hebt old timers? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat klopt wim |
|
En van de asfalt. Hey man. Gezellie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
garagepark is wat uitgebreider nu, maar thanx. nog veel verandert hier? |
|
Ja, het is super super rustig. Maar de laatste tijd keren weer wat oud gedienden terug. En het is heel relaxed hier geworden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gedienden nog wel. Ik heb ze nog niet allemaal ontdekt. Na één houdt het wel op hein. Correctie, twee keer één. Dus je hebt gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-02-2020 16:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik zal eens rondsnuffelen...kijken wat een wie ik nog ken. |
|
geldt dat minimaal 50 post voordat onzin verschijnt nog?? |
|
Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Bijna.. van de 135 kg naar de 108 kg.. verwacht nog wel wat weg te raken. |
|
Dat gaat op den duur vanzelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
@Zazoe Klopt die geboortedatum in het profiel wel, op het jaar na dan want 80+? Indien ja, dan 4 dagen later alsnog proficiat. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-02-2020 13:16] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: O kut...dat kan je dus zien !!! Hahaha Maar inderdaad...ik was woensdag jarig...dankjewel |
|
Zijn we ook uitgenodigd voor je feestje waarvan je niet zegt wat we gaan doen maar wel de zwembroek moeten meenemen? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Tuurlijk zijn jullie uitgenodigd...ik vier t in juni, 18, 19, 20, 21 ste...vier dagen lang...zwembroek mag thuis blijven |
|
Zoals het er nu uit ziet geen GMM 2020 voor mij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Da's jammer ND,...zal ik het snoepzakje maar opsturen dan? |
|
Pas maar op, voor je het weet stuurt hij iets terug… https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zaksnoepjes. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |