![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*** [Dit bericht is gewijzigd door caron op 15-08-2015 0:38] En nu gaan we vegen ![]() |
|
*** [Dit bericht is gewijzigd door caron op 15-08-2015 0:38] En nu gaan we vegen ![]() |
|
2x een 3 sterren rating voor dit topic. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Posts gewoon ge-edited. Het was iets te grof bij nader inzien. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Nou daar ga ik dan ![]() Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: Klein gat bij nijmegen Leeftijd: 32 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: fuck fuck fuck Relatie: Getrouwd Bier of whisky: Allebei Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Gojira, Watain, Inquisition, Meshuggah enz enz enz Hobbies: Muziek, Films, Concerten/Festivals, Dieren Opleiding: Wat is dat een opleiding? Hekel aan: Mensen die altijd aan het zeiken zijn! ![]() |
|
Welkom En sterkte hier met je hekel aan. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Welkom. Helaas kan ik bij tijd en wijlen wel een enorme zeiklul zijn. Dat ik alleen al de behoefte voel om dit te vermelden geeft al het één en ander aan. ![]() |
|
Nah misschien is het niet zo goed geformuleerd, ik kan goed tegen zeiken in trant van ouwehoeren, maar waar ik moe van word is mensen die overal negatief over zijn en daar over zeiken ![]() ![]() |
|
weet je zeker dat je uit de buurt van Nijmegen komt? Anders had je dat toch zeker nuilen genoemd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Welkom ![]() En sterkte ![]() ![]() |
|
Wat een kut introductie. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Niet zo seksistisch, altx. Het zijn de jaren '10, hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik woon omgeving nijmegen, maar kom van oorsprong uit Eindhoven, dus nee geen nuilen ![]() ![]() |
|
Zeiken over zeiken, hopsakeetje. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Ik ben enorm meta. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Joop De Nuil was het toch? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Incontinentie is een serieuze medische aandoening waar de mensen zelf niets aan kunnen doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Mark! Je warme bad! VIESPEUK!!! ![]() |
|
quote: ![]() Welkom. ![]() |
|
Wat een warm welkom ![]() ![]() |
|
quote: Ik wìl er niets aan doen. Het is fijn zo. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
En warm. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bijkomend voordeel is dat ik geen geurtjes hoef te kopen. Gewoon asperges eten. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |