|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe aan Case-modding (d0h) het beste kun je ff een research doen op http://www.tweakers.net en de andere links die jij ondertussen wel kent |
|
"moding"??? dat klinkt zoooo gay. "YoooHooo are gonna do some case moding todayy???" ON-topik: Ik wou dat ik de tijd en GELD had om dat allemaal te doen. M'n systeem werkt picobello maar het heeft alleen de bare-essentials (wel quality-onderdelen). [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 31-10-2002 23:01] |
|
quote: Je ken t zo gay maken als je zelf wilt Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: tsjah das jammer...raampies en ledjes e.d. bouwen blijft leuk |
|
quote: volgens mij is jouw kast nog aardig standaard dude |
|
Hier een nederlandese shop met casemod en ander spul, ook de blauwe fans hebben ze hier. http://www.eynstein.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 01-11-2002 7:45] |
|
quote: working on it...heb de onderdelen wel maar af en toe de zin niet [offtopic]jij bent trouwens laat online? hoe was het in The Gate?[/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door DeCiPhEr op 01-11-2002 7:54] |
|
Ik heb hier nog onderdelen genoeg liggen alleen ontbreekt het me momenteel aan tijd en inspiratie om er iets leuks uit te knutselen... Misschien dat ik er zoiets: van kan maken... |
|
Ik zou het tof vinden om mijn pc kast in te laten bouwen i een groot draken/demonen beeld. |
|
Tadaaa http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/624483 mijn creatie van een paar weken terug I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LOL! case modding, wat moet je ermee?? Je kan beter je geld besteden aan een goeie casing dan em zelf gaan zitten verbouwen imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zo'n koffie pc zie ik nog wel zitten |
|
Ik zie een biertap meer zitten. Bazzio Attacks!!! |
|
ik heb zoon compaq kast, deurtje eruit gesloopt, feyenoord sticker erop en wat tekenwerk op de zijkant My madness, my sadness |
|
quote: dat klopt zeer zeker zwaarmetaal. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: hahaha super zeg... zware metalen toetsenbord Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: er is al een groot bedrijf dat een biertap in zijn duure pc heb zitten k weet alleen de naam niet meer, hier kom k later op terug Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: 1. je hoeft geen dingen te zeggen die ik zelf al gezegd heb 2. die van jou is standaarder dan die van mij ... |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: ik denk eerder dat die zijkant een fotosjop actie is maar ja ik weet niet veel van modding af My madness, my sadness |
|
quote: *ding* *ding* *ding* we have a winner. tis idd gewoon photoshop. Maar wel een leuke wedstrijd bij gamers moet ik zeggen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mja oke, toen ik er later naar keek dacht ik dat het er ook op gepaint ofzo was. Maar het zou wel cool zijn als je echt zo een maakt. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik heb een peecee ovegenomen van een pc freak(zeg maar). die is helemaal zwart gespoten met zilveren handvaten en luchtgaten en aan de zijkant een groot rond gat met een plastic doorkijkplaat en dan zat er nog een blacklight in, zodat je de hardware goed kon zien. (opgefokte celeron900 met opgefokte tnt1 en coolingdingenfans enzo). ziet er wel cool uit, alleen dat blacklightding is kapot. Oud Vuil. |
|
quote: koop dan ff een nieuwe!!!! tering, dat heerst wel man! |
|
post MPEGs! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |