|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb elke zondagochtend de neiging om die kutkerken te slopen die me mijn nest uit beieren! Don't blush when I rip you open |
|
Onze vroegere bassist heeft ooit nog wel eens enkele graven opengebroken omdat ie kost wat kost een schedel wou hebben. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:de max |
|
IK STEEK LIEVER ASIELZOEKERS CENTRA IN DE BRAND........ |
|
Ooit per ongeluk de preekstoel in een kerkje ergens in West-Vlaanderen een beetje om kapot gedaan. Had er enorm spijt van, want het was een mooi ding... |
|
quote: Je caps staat aan. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wist ik |
|
nu niet meer Je moeder. |
|
quote: Nou das in iedergeval duidelijk hahahaha |
|
Zoals Hellhammmer (drummer Mayhem) al zei: "Het is idioot om die mooie oude kerken in de brand te steken. Steek liever een moskee in de fik, en dan 1 met veel moslims erin." Daar sluit ik me bij aan. (nooit gedaan trouwens) Wel tegen kerken gekotst, gepist, dingen naar gegooid, naar binnen geweest, diensten gevolgd, koud gehad (in kerk), hostie's gevroten ( ) maar nog nooit aangestoken. Meeste kerken hier zullen ook moeizaam fikken i.v.m. gebrek aan brandbaar materiaal. |
|
quote: ZuiverSchenners durven het wel ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Telt afwasproduct in het wijwater gooien ook mee? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Coole actie Next up: wietblaadjes in de wierookbrander. |
|
quote:Een duchtige borrel in dat ding waar Heer Pastoor altijd uit zuipt. |
|
quote: Zoutzuur (genoeg molair ja!) in de wijn. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:"Ghouls attack the church..." Touché, pussycat! |
|
Overigens, was het niet Panda die ooit eens een kers in de fik wou steken? Touché, pussycat! |
|
quote: een kers nogwel... |
|
ze moeten van alle kerken gewoon studenten complexen maken; weg kamernood!! weg gristendienstherriegezuergelulonzintijdverspilklinggeldverkwanselingpedofielebijeenkomtmaarnietalshetechtnietvangodzoumogengedoe |
|
goed idee! Zei ik ook al op HM. Maar die gasten daar zijn te gristelijk. |
|
en bovendien: sfeervollekamers!!, beter dan het betonblok waar ik nu in bivakeer |
|
Ik blijf gewoon weg uit de kerk.Dan hoef ik er mij ook niet kwaad op te maken- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Ja, het was echt schokkend. Touché, pussycat! |
|
Ik heb eens in de kerk de liefde bedrijven dat mag nog en eens. Noemen hun orde verbreken wordt je eruit gegooid gemeen he? God ziet volgens christen toch alles en er staat in de bijbel ga en vermeenig vuldig u. En de leuke dingen mag je nognees uitvoeren. Ik vind de kerk en de christen vaak maar een merkwaardig volkje. kuzzzzzz you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |