|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vroeg het me al af, inderdaad. |
|
quote:Zozo, je praat al namens haar. Is wel snel gegaan he? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Verder was het een, voor mij zekere, aanname. |
|
Ik heb vroeger (15 jaar geleden) kruisen van graven gehaald. En ze dan ondersteboven in m'n kamer opgehangen. Kwam twee jaar geleden bij het verhuizen een doosje met die dingen tegen op zolder, hahaha Hafgufa |
|
Je komt even wat scenepoints pullen? |
|
quote: Sukkel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: En toen ben je netjes naar de rechthebbenden gegaan en je excuses aangeboden? Held |
|
:') Neen, echt... :') |
|
De rechthebbenden zijn dood, althans, ze waren toentertijd begraven. Dus nee, die heb ik niet terug gebracht. Ik heb dit topic ook niet helemaal gelezen, alleen de eerste 10/15 posts, vandaar mijn bijdrage. Daar sluit het namelijk wel bij aan. Is ook alweer 11 jaar geleden zie ik. Hafgufa |
|
quote:Je bent te vinden op Facebook, dus dat, plus deze posts, spelen we even lekker door naar de politie. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Met feiten die intussen al wat kaarsjes mogen uitblazen. |
|
Doe dat, die zullen blij zijn dat ze eindelijk wat echt belangrijks te doen krijgen. Hafgufa |
|
quote:Je krijgt vanzelf bericht van de politie. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Gelukkig heb ik net nieuwe koffie gehaald - Goedemiddag meneer, u heeft op een internetforum gezegd dat u 15 jaar ergens kruizen van graven heeft gehaald. Klopt dat? Oeioei, dat wordt een mediaspektakel. Hafgufa |
|
Schofterig... Rond mijn 16e werd ik er een keer van beticht... er waren in het betreffende kerkdorp/gehucht graven beklad... later bleek dat de letters etc op 1 of andere manier waren ingespoten om ze weer zichtbaar te maken...was erg pissig om die betichting destijds... "Wie de dood niet eert, vergeet te leven!" zondagmiddagmatineéfilosofievandeondersteplank.nl I am mine own redeemer...! |
|
Wie betichtte jou er van dan en waarom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Godver. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: van het bekladden van graven...door aantal dorpelingen, want ik luisterde metal. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 13-10-2013 17:38] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Maar wie? Politie? Je ouders? Mr.N? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En dan waren ze daar nog fout in ook, want je luisterde punk en crust? |
|
nee, toen grind, dm en doom... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 13-10-2013 17:40] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Blij dat er tenminste iemand mee kan lachen. Graven aanraken is gewoon niet cool, gast. Het moest dat van je ouders maar zijn. Edit: enkel archeologen mogen dat [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 14-10-2013 3:39] Willekeur en dictatuur! |
|
Ik heb het houten kruis, dat we voor onze plechtige communie kregen, omgekeerd aan de muur geplakt. Paste wel mooi in m'n 'puber-a-la-carte'-kamer. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |