|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Een kerk in de brand steken vind ik wat overdreven en kinderachtig. Maar wat leuke geintjes uithalen prikkelt mijn lachspieren altijd |
|
quote: Attack with hate! |
|
quote: nederlands??!! |
|
heb 1 X ingebroken in een kerk en een paar kerken besmeurd met omgekeerde grafitti, zeg maar. maar hey, ik was 16. , 1985 ofzo. ik beveel het verder niet aan ofzo, kost je een boel schadevergoeding naderhand. Oud Vuil. |
|
quote:Had je corpse paint op tijdens de "daad"? |
|
quote: nee, alleen angstzweet. die hele acties sloegen naderhand ook helemaal nergens op, iets teveel in de ban van " don't break the oath " van mercyful fate, kan iedereen gebeuren. alhoewel, fenriz was omstreeks die tijd nog iets te jong, die stak misschien z'n box in de fik. Oud Vuil. |
|
Je moeder. |
|
quote: |
|
quote:Ja maarrrrrrrrr: -Meestal koud. -Meestal kutbanken die je rug verneuken. |
|
Kerken vernielen? Liever niet, voor je het weet zijn de moskee's hier dan nog in de meerderheid ook. En die zie ik liever verdwijnen |
|
quote: Dan moet je geld in de collectebus doen om de kerk te verwarmen Hier is hij nl. lekker warm true disco chick |
|
quote: hehe...beetje gaan zitten neuken in een kerk...hoe kom je erop |
|
Hmm.. niet echt blasphemische / vandalistische zooi op mijn naam staan.. Overigens heeft het branden van kerken in Noorwegen nogal een averechts effect gehad, in de plekken waar die kerken afgefikt zijn zijn de christelijke communities weer helemaal opgeleefd.. iedereen moest daar ineens rouwen omdat 'hun' kerk weg was, al kwamen ze er al jaren niet meer... Anyway.. ben wel eens met Cadaveria en haar broertje in een dronken bui langs een kerk gelopen waarop dat broertje het dus leuk vond om bakstenen tegen de ramen te gooien.. dit was echter een vandalisme=proof kerk, want die stenen bouncden net zo hard weer terug.. geen fuckin' krasje.. .. Meest blasphemische daad: Luitjes die ik vroeger nog wel eens zag hebben ooit eens een kerk beklommen om vervolgens een emmer varkensbloed over de voorgevel naar beneden te laten lopen... ! .. Het zou ook op video staan.. |
|
Wij gingen vroeger weleens ramen infleppen bij kerken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
muhahaha, bij ons is het topje van een kerk met de storm omgebogen (180 graden), de kerk heeft nu lama zegge van zichzelf een omgekeerd kruis op ze kop (zal er nog wel es een foto van maken) |
|
Ik ben wel eens een kerk te lijf gegaan met een pneumatische beitel Maar toen werkte ik in de bouw en moest er een paar rijen stenen tussenuit slopen. Heb was echt |
|
Ik ga hier dus echt niet zeggen dat ik 4 kerken in de fik heb gestoken. Straks achterhalen ze mijn naam via mijn IP... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Heersch, posten die foto! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Goed gesproken waarde gitarist! |
|
quote: moet ik eerst ff een digitale camera fixxen, zodra ik de foto heb zul je m meteen zien |
|
quote: HELP, waar moet dat heen met de moderne heiden?! |
|
quote: Thuis blijven met vloerverwarming en een koud pilsje! Obvious! |
|
Diensten verstoren...? -innocent- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:gatverdamme |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |