|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
BrEeZaH |
|
Welk doel? En hoe tolerant ben je nog als blijkt dat er een onwelriekend odeur van dat doel komt? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-11-2002 18:55] |
|
quote: Ach ja, nou hoef ik geen antwoord meer te geven |
|
quote:Moet je ook niet tegen die kerk aanzeiken (alhoewel ik het ook soms ni kan laten, het zeikt zo ongelovelijk lekker zo'n kerkje). |
|
Niet op voorbedachte blasfemische rade, maar meer uit kinderlijkheid: Wij speelden altijd verstoppertje en soldaatje in de kerktuinen (en wij schoten geen Christenen neer, maar Irakezen toen ). De pastoor woonde naast de kerk, en daar klopte ik op de deur, en toen hij buiten kwam was ik natuurlijk al lang verstopt in de struiken. Dat deed ik zo nog 3 keer, alleen bij de 4e keer was die pastoor achter de voordeur blijven staan en gooide hij meteen die deur open toen ik klopte. Ik flikkerde van schrik van de trap af die naar zijn voordeur leidde, en maakte me meteen weg natuurlijk . |
|
quote: foei! |
|
Mijn hele familie is gelovig... Dus geen kerken in de fik steken. Helaas Nee |
|
quote:Doel=het zogenaamde 'god of godin verschijnsel of kracht(hoe je het ook noemen wil)'aanbidden [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 04-11-2002 22:09] true disco chick |
|
quote: you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
quote:Ja toevallig wel problemen mee? jij niet soms. you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
Ik ben voor subtiele vernieling. In Kopenhagen zijn sommige kerken omgebouwd tot restaurant. Dat zie ik wel zitten, kerkrestauranten en kerkfuifzalen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hier ben ik het volledig mee eens Leuk om halloweenparty's,gothic en metal fuiven of concerten in te geven (er zou gewoonweg de perfecte atmosfeer heersen) Ik zie het al voor me, het maanlicht dat door de bloedrode glasramen valt,schitterend true disco chick |
|
quote: Ja!Ik ben zo eens een paar keer gaan fuiven in een gebouw dat vroeger een kapel was of zo,man,man...dat is de ideale locatie voor een new wave- en gothic party!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
In Dordrecht is er toch zo zaal Bibelot? Of vergis ik me...? |
|
In Leeuwarden heb je zaal Romein. Zit ook in een kerk. Touché, pussycat! |
|
quote:Juist. Lomp vernielen is slecht in meerdere opzichten. Het is ten eerste cultureel erfgoed; architectonische 'hoogstandjes.' Daarbij hebben veel te veel mensen moeten 'inleveren' om die dingen te bouwen. Vernielen zou dan een hoop verspild leed betekenen. Zo'n gebouw een andere (liefst algemene) bestemming geven komt dan tenminste nog wat meer mensen ten goede dan slechts de selecte groep mensen die over de ruggen van anderen huizen van god bouwen. Touché, pussycat! |
|
Lijkt me best cool om in een kerk te wonen... ghehehehe... volgens mij kan je in zo'n grote kerk aardig wat luxe appartementen kwijt... Zenial |
|
Ik woon in de buurt van Tilburg, en bij mijn oma in de wijk hebben ze van zo'n kerk vier of vijf appartementen gemaakt. Do or do not. There is no try. |
|
quote: ze bedoeldt dad je taalfaardighijd om te huilen is |
|
quote: De foto's zijn vandaag gemaakt, maar de camera was van iemand anders, dus k moet ff w88 totdat hij ze me stuurd. |
|
quote: hmm.. was jij OOK in Kopenhagen deze zomer? |
|
quote: you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
quote:He jij hebt ook fouten in je zin . In het woord dad is dat met een t en het is niet taalfaardighijd maar taalvaardigheid en je bent de punt vergeten het zijn zelfs zulke groffe fouten dat ik als dislect het zelfs zie. Ook dislect? [Dit bericht is gewijzigd door Odessa op 07-11-2002 19:19] you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
Vernietig altijd een meerderheid, dus binnenkort moeten we moskee's gaan verbranden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |