|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hahahahaha, hoe slecht... dat je hier niet eens doorheen kan prikken... Trieste gast |
|
quote: leuke zaal! Trieste gast |
|
kheb met mn band weleens 'onder' een kerk opgetreden.. een of ander super klein zaaltje. was vet! |
|
quote: Erm... dat echoet (voltooid deelwoord van het werkwoord van het zelfstandignaamwoord echo (k heb geen idee hoe je t schrijft) toch als de ziekte |
|
quote: I agree, heb vaak genoeg in kerken concerten gegeven en dat heerst!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAH AAARRRGHH WHAHAH OMFFFFFGGGGGGG LOL IK KOM NIET MEER BIJ!!!!! |
|
Kerken vernielen mag maar dan wel in ZEER kleine hoeveelheden Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Zie hier de foto's [edit]Typo[\edit] [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 09-11-2002 13:25] |
|
quote: dit heb ik zien gebeuren, woon hier naast, kwam door die storm, op die Zondag |
|
Dat is gewoon een van de tekenen: Christianity is doomed! Wij snappen het al, nu Kramy nog (en die andere Christenen). |
|
God heeft aan één huis wel genoeg, de rest mag kapot. |
|
quote: ik dacht al dat ik iemand met photoshop talent had gespot :D how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
Heerschende foto's! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Anyonymous: “I want to see churches burned to the ground too, but I want the church members to do it themselves after they realize it’s all a fraud.” "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
kut quote werkt niet goed: "I want to see the churches burned to the ground too, but I want the church members to do it themselves after they realise it's all a fraud" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dit is geen photoshop talent, dit is echt |
|
Mijn god. (B.W.V.S.) Waarom waarom. Nu mensen, ik vindt het erg fijn dat dit forum nu ook al bevuild wordt door de christelijke moraal. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Of hij moet extra belasting betalen . Hoeveel zou dat zijn, een paar miljoen vakantie huisjes? |
|
Ik ben nog steeds voor om moskee's te vernietigen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: kerken, moskee's, whatever |
|
quote:BURN THEM ALL!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Tja, helaas weet ik niet hoe het in Nederland zit maar op de site van http://www.vrijzinnighumanisme.be/ ga je naar: 'Overzicht'--> onder Diensten zie je 'Kerkuittreding' Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
heb je in de krant gelezen van die afgefikte kerk 2 dagen geleden? da was ik! |
|
quote: in your fucking dreams dude |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |