|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en wat is daar mis mee? he!?!?! |
|
quote: absoluut helemaal niks |
|
in extremooooo |
|
quote: huh? Das Kirch? |
|
Als die meeting in Krimpen doorgaat, hebben we wat te doen. Daar staan er een stuk of 14! Don't blush when I rip you open |
|
quote: yep. bijbel nooit gelezen dan? |
|
hmm..over dat kerk verniel gedoe...stel iemand (geen Moslim) vernielt een kerk, zouden de Moslims dan de schuld krijgen? |
|
quote: uhm, ligt eraan wie het dan wel gedaan heeft, denk ik. |
|
quote:Hmmm.... ultieme blasphemie. *krijgt kriebels in zijn handen en aansteker* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
moet je wel de juiste kleren dragen. Zwart leren jack, kort donker haar in stekels mes bij de hand en djihad roepen. |
|
quote:Ik Achmed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: HOLY WAR!! HOLY WAR!! |
|
quote: Volgens mij is god gestoord (nee, echt!) wie wil er nou een vakantiehuisje in Nederland? Do or do not. There is no try. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
humor |
|
Niet heel erg, maar ik wou het jullie niet onthouden, dat zou egoïstisch zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Respect voor deze man. |
|
quote: Even respectje pullen toch! |
|
JATOGGG! |
|
quote: Diensten verstoren Nee nog nooit iets in die orde gedaan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
:') is wel op zijn plaats hier.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Inderdaad. Vroeger was ZM echt wel hardcore. |
|
Ik zie Mörke al op z'n kamertje zitten, dreigbrieven schrijvend. Corpsepaint op, darkthrone op de achtergrond. Daarover heen zijn moeder die schreeuwt dat het eten klaar is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |