|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je bent bloedcerious. |
|
Dus in principe zeg je hier dat iedereen die zich 'Christelijk' noemt maar zich niet gedraagt volgens jouw optiek van wat Christelijk is, niet religieus is? Of begrijp ik je nu verkeerd? Wat maakt jouw kerkelijke groepje precies de arbiter van wat 'Christenlijk' betekent dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Cupercerious. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee dat wou ik niet zeggen dat men zich moet gedragen volgens mijn optiek. Volgens mijn optiek en mening is religie een dood iets; regeltjes, tradities die worden opgelegd etc. Ik denk dat er een verschil is in regeltjes naleven of wetten uit de bijbel en leven door geloof. Anyways, sorry jongens ben nu een paar uur verder en als ik het teruglees, zie ik in dat ik wss teveel heb afgevuurd op iedereen zonder gewoon eerst relaxt wat ik wou doen, rond te neuzen op t forum en kennismaken... Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
quote: Laat ik er dan maar even serieus antwoord op geven. Varg van Burzum heeft wat kerken in de fik gezet, Noorwegen dus. Meer weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar dat kan je zelf toch wel googelen? [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 08-06-2015 18:56] VIESPEUK!!! |
|
quote: Welkom op ZM. Als/wanneer OWW terugkomt kun je je lol op. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Fusion, je nichtje is er ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Precies, probeer maar vast tot een overtuigende uitleg te komen over hoe je homolievendheid kunt verantwoorden tegenover je heiland en of je die de rug toekeert wanneer deze je homolievendheid af blijft keuren. Of zoiets. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gaan we de discussie nou gewoon zonder fusion beginnen? [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 08-06-2015 19:03] VIESPEUK!!! |
|
quote: Daar ga je al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Misschien is het welkomsttopic-vragenlijstje aan een update toe.... - Beschouw je jezelf als christen? Nee --> Ga door met de volgende vraag: 'Viva of Margriet?' Ja --> Schrijf een essay van minimaal 500 en maximaal 1000 woorden hoe jij je christen-zijn kunt rijmen met het accepteren van homoseksualiteit. Schrijf je dit essay niet, dan laten we de wolf los. Ga na het schrijven van je essay door naar de vraag: 'Viva of Margriet?' [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 08-06-2015 19:16] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Beter, ja. Tsja, je moet er wat voor over hebben. VIESPEUK!!! |
|
quote: Wat heeft dat met het topic te maken? (Gewoon benieuwd ) Elke uil was ooit een uilskuiken |
|
quote:Sorry, ik ga stuk. |
|
quote: Eh, door te stellen dat Jezus zichzelf nergens negatief uitlaat over homoseksualiteit? Want je kan geen moslim zijn zonder de Koran letterlijk te nemen natuurlijk :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Homolievendheid, heb ik daar iets over gezegd? Ben benieuwd waar dat idee vandaan komt. Lux aeterna luceat eis, Domine, cum sanctis tuis in aeternum, quia pius es. Requiem aeternam dona eis, Domine; et lux perpetua luceat eis |
|
Nee, dat gáát aan bod komen, dusss ja. VIESPEUK!!! |
|
Maar over 98 dagen pas, als Onweerwolf's ban afgelopen is. |
|
quote: Is een mooi voorbeeld van de stereotype gedachtes die men heeft over christenen. Elke uil was ooit een uilskuiken |
|
Yeah, but no, but yeah. smoeilijk VIESPEUK!!! |
|
Heeft er iemand lucifers? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ga je je computer in de fik zetten? Elke uil was ooit een uilskuiken |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |