IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Klussen met klungels [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 07-04-2022 12:37 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Mooi geworden.


We zijn klaar


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 07-04-2022 16:29 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Gordijnen komen nog
Is zo'n dennenboompje luchtverfrisser niet voldoende voor het buitenlucht idee?


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 30-05-2022 8:51 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Tijd om de keukenmuur te gaan verven. Brb ff roller en verf halen. Nee je moet eerst alle gaatjes opvullen en de muur egaliseren.



De kleur wordt lush aqua, op een muur die grenst aan een muur die licht oranje is.


We zijn klaar


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 26-06-2022 21:33 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Meer een knutsel dan een klus, maar dit fancy zakje + voering gemaakt Koordje gepunnikt.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-01-2023 10:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Er komt een nieuwe keuken aan dus afgelopen weekend de oude verwijderd (lees: via Marktplaats 2 Polen gevonden die die keuken wilden ruilen tegen 2 flessen whisky) en zelf de oude kurkvloer verwijderd. Omdat nieuwe kurkvloer enzo.

Even met een beitel/plamuurmes aan de slag gegaan, maar al héél snel een vloerstripper gehuurd bij de bouwmarkt. Gloednieuw apparaat, stekker erin, hoop lawaai en getril... En dat was het zo'n beetje. Was denk ik sneller met de beitel. Wat een kutapparaat zeg, keihard duwen voor Satan en met elke douw kreeg je er een halve millimeter af, totdat het me opviel dat er allemaal kurk tussen de messen bleef steken. Raar, want op google vond ik eigenlijk alleen maar apparaten met slechts één mes.

Bleek dat ze bij de Gamma het reservemes ook maar gewoon in het apparaat hadden gemonteerd zodat ze deze niet kwijt zouden raken. Ding opengeschroefd, één mes verwijderd, opnieuw geprobeerd... Om kort te gaan: de eerste vierkante meter duurde drie uur, de andere 17 waren er in een half uur uit. Leuk man, klussen.

Next up: de tegeltjes, leidingen frezen, stroom aanleggen, stucadoor laten komen, vloer laten leggen, keuken plaatsen. En vanavond koken op een elektrisch campingkookplaatje.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-01-2023 16:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Succes!!! Wat gaat het worden??

Ik ben er een beetje over aan het brainstormen de keuken aan te gaan pakken. Die is 15+ jaar oud en wel echt gedateerd.

Het is wel echt een fantastische ruimte, een aanbouw van zo'n 25m2, maar er zijn diverse ingrijpende veranderingen nodig om er een moderne keuken in kwijt te kunnen. $$$$$$

Eerst alle dringende shit hier maar eens aanpakken. De nieuwe beglazing is onderweg!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-01-2023 17:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Leidingen frezen is leuk!



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-01-2023 18:52 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 januari 2023 16:42 schreef Snaack het volgende:
Succes!!! Wat gaat het worden??

Ik ben er een beetje over aan het brainstormen de keuken aan te gaan pakken. Die is 15+ jaar oud en wel echt gedateerd.

Het is wel echt een fantastische ruimte, een aanbouw van zo'n 25m2, maar er zijn diverse ingrijpende veranderingen nodig om er een moderne keuken in kwijt te kunnen. $$$$$$

Eerst alle dringende shit hier maar eens aanpakken. De nieuwe beglazing is onderweg!


Wordt een hoekkeuken met kookeiland, waar we niet op kunnen koken maar meer ter uitbreiding van de opberg- en werkruimte. Gewoon eiland dus. Daar komen dan ook de oven en de koelkast in, aan de andere kant een barretje. Matzwarte keuken, roestbruin werkblad, EINDELIJK een vaatwasser, inductiekoken, Quooker en zo’n mega-oven met stoom-, sousvide- en nog ladingen andere functies. Nice.

Oude keuken was hier ook een jaar of 15 oud en alhoewel alles het nog deed missen we nu echt een vaatwasser en ruimte. Ging allemaal wel met zijn tweeën, maar met zo’n 7-jarige stuiterbal in huis ben ik 4x per dag aan het afwassen, hehe… Nu vind ik dat qua werk niet zo erg, maar die zooi op het aanrecht, brrrr…

Maar inderdaad, niet goedkoop. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me al met al nog enigszins meeviel, al heb ik een zwager die de keuken gaat zetten. Scheelt weer. En alles eromheen komt er ook nog eens bij… Verlichting, vloer, stucwerk, verf… Ach ja. Kan niet wachten tot het klaar is.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2023 0:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Klinkt hartstikke fijn! En met een beetje creativiteit vallen de kosten nog binnen de perken ja.

Ik heb in mijn vorige huis zelf de keuken gezet. Kasten van Ikea, bij een keukenzaak inbouwapparatuur van Siemens gekocht en weer ergens anders massief granieten bladen gekocht. Tegenwoordig zou je zelfs bij een externe maker luxe frontjes kunnen kopen voor je Ikea kastjes maar dat bestond toen nog niet.

Het was wel een hoop werk, ook zelf extra groepen getrokken, leidingen in muren gefreesd, gestuct en getegeld. Maar anders was ik het dubbele kwijt geweest denk ik.

Wel foto's posten als het klaar is he!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-01-2023 8:38 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 januari 2023 0:08 schreef Snaack het volgende:
Klinkt hartstikke fijn! En met een beetje creativiteit vallen de kosten nog binnen de perken ja.

Ik heb in mijn vorige huis zelf de keuken gezet. Kasten van Ikea, bij een keukenzaak inbouwapparatuur van Siemens gekocht en weer ergens anders massief granieten bladen gekocht. Tegenwoordig zou je zelfs bij een externe maker luxe frontjes kunnen kopen voor je Ikea kastjes maar dat bestond toen nog niet.

Het was wel een hoop werk, ook zelf extra groepen getrokken, leidingen in muren gefreesd, gestuct en getegeld. Maar anders was ik het dubbele kwijt geweest denk ik.

Wel foto's posten als het klaar is he!


Meterkastuitbreiding, stroom aanleggen, leidingen frezen etc. doen wij idd ook allemaal zelf of met behulp van vrienden. Dat scheelt behoorlijk ja... Al is mijn vrouw (gelukkig) nogal van het type 'niet afwachten maar gewoon doen' en dus is de keuken en de vloer er al uit, zijn de tegels er al half af en komt de nieuwe keuken in de 3e week van februari Al zit ik liever een paar weken extra zonder keuken dan dat gestress of alles wel op tijd klaar is omdat de stucadoor morgen komt en de leidingen er nog niet inzitten, dat soort geouwehoer.

IKEA hebben wij ook naar gekeken, kwalitatief prima spul (op de apparatuur na idd) maar uiteindelijk bij de lokale keukenboer beland. Inbouwspul allemaal van AEG. Ietsje duurder, maar niet eens heel veel. Al zijn het die extra geintjes waar je nat op gaat, hehe.. Vloertje, lampje, paar inbouwstopcontacten, paar honderd euro aan verf, vensterbankje, paar extra groepen en een hoofdschakelaar omdat we meteen de aansluiting hebben laten verzwaren, kabels... Nou ja, je kent het gegarandeerd, hehe

Ach ja. Kost wat, heb je hopelijk straks ook wat


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 28-01-2023 11:15 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Quooker is overrated en overpriced. Vooral dat laatste.
En nog aarschlelijk ook in twee uitvoeringen, een rechte en een gebogen bouwkraan.

[Dit bericht is gewijzigd door ANaturallyDisaster op 28-01-2023 11:15]


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-01-2023 12:35 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Quooker is luiheid troef. Dat daar maar zo spoedig mogelijk een of ander taxje op komt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2023 13:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 januari 2023 17:50 schreef Negatieveling het volgende:
Leidingen frezen is leuk!


Mwa, na een tijdje heb je het ook wel gezien.

Hier veel weggewerkt in keihard beton. Was een hoop werk, maar eigenlijk begrijp ik die wegstopwoede alleen voor hoe het eruit ziet niet zo, ook bijzonder klote als er iets mis mee is of je ergens wilt boren en het niet meer weet.

Een volgend huis vind ik een paar leidingen zo erg niet meer. Als je het hebt over duurzaamheid is er met de verbouwingswoede ook nogal wat mis. Bij een nieuw huis met prima functionele keuken of badkamer gaat er vaak alsnog een nieuwe in.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-01-2023 10:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik kom al een half jaar dagelijks langs een leuk huisje heen als ik naar mijn werk rijd.

Toch benieuwd geworden en eens op Funda gekeken.
Ik zie er zeker potentie in maar ik denk dat ik dit gezien de vraagprijs toch iets teveel kluswerk vind.

Om 1 of andere reden moest ik aan Snaack denken.

https://www.funda.nl/koop/bathmen/huis-42606459-holterweg-150/



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-01-2023 13:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Dat fornuis is wel dikke win.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-01-2023 16:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gaaf ding, ja. Die zie je niet meer vaak.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2023 17:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat fornuis is mooi ja. Denk wel dat je minstens de halve aankopsom kwijt bent om dat volledig te laten renoveren.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-01-2023 17:33]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 17:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Wel nice dat er een tuinhuisje bij zit. Kun je daar mooi ff in wonen en ondertussen helemaal los gaan in dat huis.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-01-2023 18:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 29 januari 2023 17:33 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat fornuis is mooi ja. Denk wel dat je minstens de halve aankopsom kwijt bent om dat volledig te laten renoveren.




Denk dat je het met de huidige bouwprijzen daar niet voor redt. Wél vet.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-01-2023 18:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Weet je wat het is? Van die opknappers kom je eigenlijk ook niet veel meer tegen.

Ik vind alleen de prijs veel te hoog maar dat zal ook deels komen door de flinke lap grond waar het huis op staat.

Ik denk wel dat we met de verkoop van onze woningen nog een heel eind zouden komen en zelfs nog wat klusgeld overhouden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 19:27 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2023 18:52 schreef XXL het volgende:
Weet je wat het is? Van die opknappers kom je eigenlijk ook niet veel meer tegen.


Meestal zijn die al weg voordat ze op Funda komen. Worden direct opgekocht door professionele houseflippers heb ik me laten vertellen. Als ze toch op Funda staan zijn ze meestal aardig overpriced zoals deze inderdaad.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2023 19:51 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Staat al bijna een jaar op Funda als ik het goed zag.
Met de prijs moet dan wel wat te doen zijn lijkt me.

Maar dan nog moet je er al de renovatieellende voor over hebben.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 20:22 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Daar moet je idd zin in hebben. En zal vast nog wat van de prijs af kunnen ja maar heel rendabel zal het waarschijnlijk allemaal niet zijn. Denk vooral voor iemand die iets heeft met die plek en er zichzelf oud ziet worden.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-01-2023 20:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2023 17:39 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Wel nice dat er een tuinhuisje bij zit. Kun je daar mooi ff in wonen en ondertussen helemaal los gaan in dat huis.


Afgaande op de foto's denk ik dat dit momenteel ook het geval is. Of in het bijgebouw wat aan het huis vast zit.

En ik denk ook dat de huidige eigenaar het niet meer ziet zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-01-2023 20:42]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-01-2023 1:35 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Ik zat net nog even te kijken naar de foto's, die plafonds lijken erg laag te zitten. Vlak boven de deurposten, dus das echt iets van 2 meter dan ofzo? Dat zou wel een behoorlijke afknapper zijn. Ik zou dan echt de neiging hebben het hele zaakje eruit te slopen en er één grote hoge ruimte van te maken. Maarja dan ben je wel je slaapkamers kwijt en stook je je een ongeluk

Al met al toch een pand waar je niet zo 123 iets tofs van kunt maken denk ik.



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen