|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: OK kimmey ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ff normaal doen tegen Kimmey. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Die 'koelkast' zijn de 2 oude keukenkastjes op elkaar gestapeld. Om in het washok op te hangen. Maargoed, waar het hart van vol zit. |
|
Ja daaaag. Dit is gewoon een foto uit 1993. Fake news! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ik zag haar laatst nog in het nieuws.. wacht ik zoek het op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://nos.nl/collectie/13839/artikel/2327855-kim-32-bestrijdt-corona-nepnieuws-op-reddit-vanaf-haar-ziektebed Naam klopt iig. Nou kan ik me de lichtinval fotos niet meer zo goed herinneren maar volgens mij lijkt deze Kim er enorm op. In ieder geval goede foto dit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Reddit :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dat is Kimmey, ja. Paar keer tegen gekomen irl, hartstikke aardig! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volgens mij is dat artikel hier al ergens zo'n 3 maanden geleden voorbij gekomen. :') Maar er is inderdaad weinig mis met d'r lichtinval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
op de NOS ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nee, op zm quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-06-2020 21:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ND, het geheugen van ZM. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Degene die sort of claimde een fotografisch ZM geheugen te hebben begon onlangs zelf vragen te stellen over een blok hout. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Met z'n camera uit 1993. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat lag niet aan de koelkast? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: boks "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Wat niet? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat die camera uit 1993 lijkt te zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Zeur niet, de beste memerijen vindt je als eerste op Rood D Het. Edit: Kimmey [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 26-06-2020 1:05] |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
Heeeey!!!! Dat is lang geleden! Of las je al die jaren nog wel mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Las heeel soms mee hehe. Maar ik word gemist zie ik? Het is de lichtinval ;') |
|
Kimmey! Ik zit te dubben of ik de afzuigkap wel terug ga hangen. Echter, heb ik ook geen zin in een hoek die helemaal vettig en vies wordt. Ik vraag me of af zoiets ook werkt. Dat hangt dan ongeveer 1,5 meter boven het gasfornuis ipv de 60 centimeter van de afzuigkap. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |