![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: OK kimmey ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Die 'koelkast' zijn de 2 oude keukenkastjes op elkaar gestapeld. Om in het washok op te hangen. Maargoed, waar het hart van vol zit. ![]() Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Ja daaaag. Dit is gewoon een foto uit 1993. Fake news! "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: ik zag haar laatst nog in het nieuws.. wacht ik zoek het op God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
https://nos.nl/collectie/13839/artikel/2327855-kim-32-bestrijdt-corona-nepnieuws-op-reddit-vanaf-haar-ziektebed Naam klopt iig. Nou kan ik me de lichtinval fotos niet meer zo goed herinneren maar volgens mij lijkt deze Kim er enorm op. In ieder geval goede foto dit God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Reddit :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Dat is Kimmey, ja. Paar keer tegen gekomen irl, hartstikke aardig! "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Volgens mij is dat artikel hier al ergens zo'n 3 maanden geleden voorbij gekomen. :') Maar er is inderdaad weinig mis met d'r lichtinval. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
op de NOS ja ![]() God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
nee, op zm quote: [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-06-2020 21:00] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
ND, het geheugen van ZM. "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Degene die sort of claimde een fotografisch ZM geheugen te hebben begon onlangs zelf vragen te stellen over een blok hout. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Met z'n camera uit 1993. ![]() "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Dat lag niet aan de koelkast? ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: boks "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
quote: Wat niet? "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Dat die camera uit 1993 lijkt te zijn. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote:Zeur niet, de beste memerijen vindt je als eerste op Rood D Het. ![]() Edit: Kimmey ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 26-06-2020 1:05] Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Heeeey!!!! Dat is lang geleden! Of las je al die jaren nog wel mee. ![]() ![]() "Die zitten op der luie krent in het Europese pleuris Parlement, en die zeggen dan dat wij moeten bezuinigen, voor hullie der grote Mercedessen. Ja, kom, zie'k zo bleeks soms?" ” ![]() |
|
Las heeel soms mee hehe. Maar ik word gemist zie ik? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Kimmey! ![]() Ik zit te dubben of ik de afzuigkap wel terug ga hangen. Echter, heb ik ook geen zin in een hoek die helemaal vettig en vies wordt. Ik vraag me of af zoiets ook werkt. Dat hangt dan ongeveer 1,5 meter boven het gasfornuis ipv de 60 centimeter van de afzuigkap. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |