|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja wat zal het zijn, een meter of 20 schat ik, veels te dichtbij iig. Was nog niet zo toen ik er kwam, zijn recent 2 huisjes bijgebouwd, dus tijd om te verkassen ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja alles zelf. En jij ook lekker bezig dus ... hoe de hazen lopen ... |
|
Heb je de werkster ook zelf gemaakt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Goeie grap. When your people matter, menstrual health matters |
|
@faal wat ongelooflijk vet, stoer en knap man. Ik kan me de foto's van de lege plek, en de eerste houtbalkenetc nog herinneren. Super gaaf man. Repsetc! When your people matter, menstrual health matters |
|
Als je rustig zit te schijten kan iedereen meegenieten in de keuken. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Gaaf, Faal! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dat op die 3e foto nou een koolmonoxidemelder? Hangt die dan niet een beetje hoog? Basisadvies is plaatsing op 1.5m hoogte, maar als je in die ruimte ook slaapt is een hoogte van ongeveer je nachtkastje aan te bevelen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 11-01-2020 16:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Oprecht verkassen, of? Oprechte vraag; vind je dat dan niet vervelend (of welk negatief woord dan ook) van de gemaakte kosten, tijd en arbeid? :/ Anderzijds, heb je altijd zo'n behoefte gehad aan een soort afstand van drukte, de stad et cetera? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: In de ruimte van een CO bron (houtkachel in dit geval) hangen ze vaak hoger. Vond het ook raar, maar staat echt in de plaatsingsinstructies. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Thanx man quote: Is idd een koolmonoxidemelder. Achja living on the edge he ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik dacht zelfs zo laag mogelijk... Anders moet ik ook eens iets aan mijn plaatsing gaan doen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Klungelen! Gisteren ontvingen we de sleutel van ons huisje. Ze zijn opgeleverd zonder keuken en vloer, dus die mogen we zelf plaatsen. Duurzaam als ik het per se hebben wil, een tweedehands keuken gekocht. Die zit er nu in! Hopelijk het warm/koud water niet omgewisseld. Dat konden we niet testen i.v.m. legionella-testen die nog lopen. Nu nog onze onmogelijke vloer leggen, mooi eikenhout maar zonder messing/groeven, tegelen in de keuken en muurtjes verven. |
|
Pfff, wat een gedoe! Succes!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eigen schuld. We wilden het zelf doen |
|
Het houdt je in ieder geval van de straat. En meer voldoening als het klaar is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja! Al ben ik blij als de vloer ligt. Heb meer zin in verven en tuinen [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-05-2020 22:13] |
|
Getegeld! En gevoegd! En honderd keer gepoetst omdat het antraciete voegmiddel zo vlekt. Ik leer allemaal nieuwe dingen. Grenen vloer ligt inmiddels in de slaapkamers. De eiken vloer is door een vlak-machine (?) en door de vandiktebank gehaald. Hopelijk wordt het leggen nu iets makkelijker [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-05-2020 9:35] |
|
quote: Supergaaf gedaan! |
|
Was nog een hele klus, hier een foto van maken en vervolgens uploaden. Nu tijd voor een welverdiende ijskoude tarwesmoothie. |
|
Volgens mij is het nog niet half af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oude rommel is eruit en de loodgieter is net klaar. Morgen stucwerk + tegelzetter. |
|
Ooowwww, bier! Waar is de ijskoude koelkast dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Washok |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |