|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
..must resist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik moest hardop lachen, lul. |
|
Ik ook want ik ben 1 meter 98 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De brommer is zo goed als klaar. |
|
Ziet er bruut uit, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verlichting erop en een nummerplaat en je kunt er zo de weg mee op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Em de onderkant van de nummerplaat "per ongeluk" ombuigen, zodat deze onleesbaar is, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Helpt niet bij een wheelie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En die ben je continu aan het doen met zo'n motorfiets, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Valt mee, ik denk dat Snaack nu gewoon op de bank hangt. Zonder motor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vroeger ging ik plat op de tank van de yamaha dt met 60ccen een grotere carburateur en een snelle uitlaat liggen. Dan ging ik 76 ipv 75. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De motor staat in de woonkamer met draaiende motor en ik zit er naakt op. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-02-2022 22:23] |
|
Dit vraagt om een eigen tipok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Optic fiber in de bodykit |
|
mdf platen onderweg, nieuw: canvas |
|
Het is me gelukt hoor! Maar ga later wel een twinkle boxje halen, dan is het écht helemaal zoals ik het in m'n hoofd had |
|
Maar nu heb je een nachtelijk plafond maar een fris zonnetje op je behang. Is het dan niet tijd voor een maan-schijnt-door-de-bomen-behang? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja verdomme |
|
Ziet er relaxt uit! |
|
Inderdaad. Ik zou wel nog gaan voor verduisterende gordijnen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ventilator aan voor nog meer het buitensexidee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |