|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dit is de standaard maat, enige optionele was een doorlopend keukenblad aan de linkerkant, zodat daar het gasfornuis op kan, en de koelkast eronder. De tegels zijn er inmiddels af, en morgen word er dan gestucced (hoe de neuk schrijf je dat?) en daarna betegeld. Denk ik. Heb een schema gekregen maar ben de hele dag van huis eigenlijk. |
|
Van Dale vindt dat het gestuukt is. Al moet dat bij jou nog gebeuren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet zeuren en gewoon je hoofd 270 graden draaien. Binnen 10 minuten na plaatsing al krassen op het aanrecht. :')³ |
|
Logisch, d'r blijft niks opleggen en het schuift er allemaal af. Dan krijg je krassen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hoe bedoel je? Het interieur ziet gewoon niet uit. TW |
|
Nee, mid renovatie ziet het interieur er inderdaad niet uit. |
|
luie darmwand, dat draai je toch ff voor het posten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zelfs 50 plussers kunnen foto's draaien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waar het op neer komt is andere tegels, andere kastdeurtjes en een nieuw keukenblad met krassen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Geperforeerd darmwandje, je kan toch ook gewoon te tillefoon draaien? Onniedan? @ND: ja, dat is het. Gasaansluiting ook verplaatst, andere kraan. Zit nog te dubben of ik de afzuigkap uberhaupt terugplaats. Had 'm nooit aan maar stootte er wel altijd mijn hoofd tegen. |
|
waarom zou ik die moeite doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inderdaad, je hebt geen energie meer over na het gebruiken van een HOOFDLETTER en PUNT aan het einde van je zin. |
|
Moet je ook eerst nog "scherm automatisch meedraaien" uitzetten. Veels te veel werk idd. Maar mooi dat je nu je keuken krijgt. Wat is het trouwens een ontzettend klein hok zo op de foto's, misschien 30 m2 in totaal? Eigenlijk schandalig dat ze dit soort bezemkasten nog als volwaardige woning mogen verhuren. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik zm op een laptop. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-06-2020 16:26] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Lichtinval. |
|
quote: boks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En dan noemen ze mij lui. U vraagt, wij draaien. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 25-06-2020 16:46] |
|
even mijn bril zoeken, moment Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ik denk dat het een woon-werk-keuken is met het buro en de stoel naast de koelkast? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die stoel naast de koelkast is luiheid. Hoeft ie niet op te staan als ie een nieuw biertje uit de koelkast wil pakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hoef ik ook niet. Daar heb ik een vrouw voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hij heeft er een rechterhand voor, maar die moet blijkbaar zitten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hij heeft hen blijkbaar meteen geresized naar ware grootte. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |