|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Het gat waar de buis van de afzuigkap in moet zit hoog in de hoek. Dat gat blijft er, alleen ziet het er nogal lelijk uit zo zonder buis. Om het wat netter af te werken/toch nog een klein beetje afzuiging houden. Bovenste gat zit normaal een rooster voor wat open en dicht kan, de onderste is voor de buis van de afzuigkap. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 28-06-2020 7:33] |
|
quote: +1 Da's gewoon een luxe versie van zo'n ding: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dan zie ik het nut van dat roostertje in je link niet helemaal. Da's een overdrukrooster waarvan de lamelletjes open gaan als je er lucht doorheen blaast. Bijvoorbeeld door de afvoer van je afzuigkap. Waarom niet gewoon een mooie afzuigkap eigenlijk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Was me meer te doen om de vorm. Lamelletjes zou ik dan geforceerd open laten staan. quote:Als ik bij de achterste 2 pitten moet zijn met een lepel of iets dergelijks, stoot ik telkens mijn hoofd tegen de afzuigkap. Ik frituur nooit, en bak slechts af en toe. Niet veel afzuiging vereist. Ik wilde er een schap van zo'n 20 CM diep neerhangen om meuk op te zetten (kruiden en dergelijke). |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Tikje prijzig, maar wel ideaal ivm niet m'n hoofd stoten. Edit: https://www.klarstein.nl/?cl=details&cnid=ba55c08a0267f4899b8fc922c059a255&anid=ded478f33f1027863a9ac13d0ff2ba7d&varselid[0]=7a3bf307f028bf7d1d31c5caeabedcb0&varselid[1]=858e4c4740b3cd2bc90932ec6465c857 Die is nog te doen, maar wel energielabel B. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 28-06-2020 8:59] |
|
quote: Gezien de diepte van het gemiddelde aanrechtblad in vergelijking tot een afzuigkap ( Die dus minder diep is) moet dat wel lukken toch? Of heb je extreem korte armpjes? Je bent toch geen T-Rex? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-06-2020 9:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Telescoopsteel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zelf te lang + een laag aanrecht + redelijk grote afzuigkap = hoofd stoten. Maar zo'n schuine lijkt me wel wat eigenlijk. |
|
Over dat energielabel zou ik me persoonlijk niet al te druk maken. Ik neem aan dat het kreng niet de hele dag staat te loeien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja, dat blijkt, toch? Gewoon af en toe ook wat posten, naast af en toe meelezen, kan jou het schelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo ben je hartstikke aardig en zo ben je een schele. Nou wil ik niet zeggen dat een schele niet hartstikke aardig kan zijn, maar om dan meteen de nadruk op dergelijke onvolkomendheid te leggen is ook weer zoiets. Valt me een beetje tegen, Wim. Edit: Het is op de foto ook helemaal niet te zien dus hoe je er bij komt geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-06-2020 16:02] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik kom juist niet meer bij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je raakt er van in coma? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, ik typ dit als zijnde in coma en dergelijke. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja ja, dat gelooft natuurlijk niemand. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vast de lichtinval Het is de lichtinval ;') |
|
LOL! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
goeie comeback Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan de foto niet eens meer herinneren waar het om ging #oud Het is de lichtinval ;') |
|
Misschien heeft Slegthyd de foto nog op z'n harde schijf staan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |