IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Klussen met klungels [deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2023 8:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Maar eens even koffie zetten. De ramenmensen komen zo hun ding doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 15:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2023 10:48 schreef XXL het volgende:
Om 1 of andere reden moest ik aan Snaack denken.

https://www.funda.nl/koop/bathmen/huis-42606459-holterweg-150/




Bij Wodan, wat heb ik daar mee te maken?


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-01-2023 15:08 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 15:02 schreef Snaack het volgende:
Bij Wodan, wat heb ik daar mee te maken?

Omdat jij je ook graag vergaloppeert aan te grote in abominabele staat verkerende panden?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 16:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 15:08 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Omdat jij je ook graag vergaloppeert aan te grote in abominabele staat verkerende panden?


Jungske. Ge kunt ook overdrijven he!


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-01-2023 16:26 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 16:24 schreef Snaack het volgende:
Jungske. Ge kunt ook overdrijven he!

Huh waarom reageer je niet gewoon met "Dat pand is helemaal niet groot, mijne is veel groter!"

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 30-01-2023 16:26]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 16:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 16:26 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Huh waarom reageer je niet gewoon met "Dat pand is helemaal niet groot, mijne is veel groter!"


Het komt niet door jou. Ik ben veranderd. Sorry!!


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-01-2023 16:38 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2023 18:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 15:02 schreef Snaack het volgende:
Bij Wodan, wat heb ik daar mee te maken?


Ik zat in de veronderstelling dat jij ook een boerderij in de bekende 'geheel naar eigen smaak te moderniseren' staat had gekocht.

Maar die van jou is toch meer af?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-01-2023 19:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is gewoon een schuur.

Zonder retro arcade cabinet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 19:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 18:59 schreef XXL het volgende:
Ik zat in de veronderstelling dat jij ook een boerderij in de bekende 'geheel naar eigen smaak te moderniseren' staat had gekocht.


Dat is een misverstand. Begrijpelijk want ik heb hier weinig over ons nieuwe huis gepost.

quote:

Maar die van jou is toch meer af?


Zou je kunnen zeggen.. Ik heb 1 keer zo'n enorme verbouwing gedaan en geloof niet dat ik dat nog een keer wil of kan. Zo'n bouwval die jij post zou ik laten slopen zodat er iets nieuws gebouwd kan worden.

Huizen zijn over het algemeen niet duur om te bouwen, kavels zijn duur.

Ons huis was praktisch turn-key, sterker nog, we zijn er direct ingetrokken toen we de sleutel kregen.

We hebben wat muren geverfd en er zijn een paar nieuwe vloeren gelegd maar dat was het wel.

We laten wel het e.e.a. verbeteren qua isolatie, zoals de beglazing, waarschijnlijk ook gevel- en daksolatie, het schilderwerk buiten moet gedaan maar dat laten we allemaal dit jaar doen.

Ondertussen wonen we hier fijn! In een huis dat af is. Natuurlijk zou ik graag nog het e.e.a. aanpakken, maar dat is vooral een kwestie van smaak.

Het huis is in 2005 grondig gerenoveerd, voor een slordige 2 ton wist de buurman mij te vertellen, tot ornamentenplafonds en een aangebouwde serre aan toe.

Edit, diegene heeft dus al de hoofdprijs betaald voor de renovatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-01-2023 21:58]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-02-2023 22:23 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Superfijne ervaring midden in een keukenverbouwing… Monteur kwam een onderdeel aan de ketel vervangen, waarbij het hele verwarmingssysteem leeg moest. Geen probleem, de wasmachine stond ernaast en dus heeft hij de afvoer daarvan gebruikt. Slang van de wasmachine eruit, slang vanuit de ketel erin en spoelen met die handel.

Echter vergat die vrolijke vriend die slang van de wasmachine weer terug te doen en je mag drie keer raden hoe de bijkeuken eruitzag nadat ik met mijn goede gedrag een uitgebreid wasprogramma draaide met 3x spoelen…

Hele vloer dus aan barrels, expert wezen kijken maar die gehele pvc-vloer is afgeschreven. Die lag er net exact 4 maanden in… De hele handel er meteen uitgehaald en alles wordt keurig netjes door het installatiebedrijf opgelost, maar als je hele keuken er inclusief vloer er uitligt, de woonkamer volledig is volgebouwd met de nieuwe keuken die nog in dozen zit en je de hele dagen druk bent met verven, schuren en klussen heb je wel iets beters te doen.

Nog een weekje tot de nieuwe keuken wordt gezet. Eindelijk!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-02-2023 13:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik zou wachten met de vloer tot de keuken staat. Straks laten die keukenbouwers iets uit de klauwen flikkeren en is je vloer weer naar de gallemiezen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-02-2023 11:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 februari 2023 13:10 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik zou wachten met de vloer tot de keuken staat. Straks laten die keukenbouwers iets uit de klauwen flikkeren en is je vloer weer naar de gallemiezen.




Dat kan helaas niet, hehe, er komt zo'n kookeiland-unit in en die moet op de vloer komen te staan. Maar gelukkig was het waterballet in de bijkeuken en kwam het niet over de drempel, anders hadden we wekenlang de vloer niet kunnen leggen en dus ook de keuken niet kunnen plaatsen...


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2023 11:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2023 10:48 schreef XXL het volgende:
https://www.funda.nl/koop/bathmen/huis-42606459-holterweg-150/


Bathmen represent


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-04-2023 10:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

KAK. Keuken zo goed als klaar, alles werkt... Ongeveer. De afzuigkap is namelijk zo'n recirculatie-unit met koolstoffilter, waardoor er bovenin roosters zitten waar alle gefilterde lucht weer flink wordt uitgeblazen. Prima systeem, ware het niet dat die uitgeblazen lucht met redelijke kracht een meter of 2 verderop tegen de muur wordt geblazen, deze dus terug de keuken inkomt en alle vetwalmen van de pannen onder de afzuigkap vandaan blaast. Oftewel, vette lucht in de keuken en een afzuigkap die alleen schone lucht staat te circuleren.

Wat een kutsysteem. Moet dus alsnog weer naar buiten, dus slang aansluiten, koof omheen timmeren, verven, argh. Nooit bij stilgestaan, maar wat een stom systeem.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-06-2023 8:30 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Wat is klussen toch leuk als het allemaal een beetje meezit en volgens planning verloopt. De meeste klussen verlopen bij mij met 400 uur vertraging aangezien ik net dat ene stuk gereedschap niet heb en die moet halen bij mijn zwager, ondertussen nog even naar de Praxis moet omdat ik een essentieel onderdeel vergeten ben, daarna weer terug kan naar de Praxis omdat ik het verkeerde gekocht heb (ELKE. KEER. WEER.), alles langer duurt omdat ik dingen vantevoren verkeerd heb ingeschat...

Afgelopen weekend een nieuw douchesysteem opgehangen (en het oude douchepaneel verwijderd uiteraard) en dat verliep eigenlijk gewoon eens vlekkeloos. Fijn! Geen thermostaatkraan maar een of ander Grohe-systeem dat natuurlijk aan de muur geschroefd moest worden dus ik zag de bui al hangen, maar niets van dat. Geen gedoe, geen gebarsten tegels, geen lekkages, keurig waterpas, beetje trots wel.

Benieuwd wanneer het ding van de muur af flikkert


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-06-2023 11:04 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die begint natuurlijk een dag nadat je klaar bent met klussen en alles opgeruimd hebt te lekken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-06-2023 11:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 juni 2023 11:04 schreef Natural Disaster het volgende:
Die begint natuurlijk een dag nadat je klaar bent met klussen en alles opgeruimd hebt te lekken.




NOG STEEDS NIET


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-07-2023 10:57 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

En nu nog steeds niet!

Wel mooi, knakker die bij ons de kurkvloer in de keuken had gelegd had daar een paar (best grote) oneffenheden in laten zitten. Die zou hij voor het leggen van de vloer vlak maken, maar dat heeft hij dus niet gedaan waardoor er een paar bobbels in de vloer zitten. Niet tof, maar alleen te zien met bepaald licht en niet echt heel duidelijk te voelen.

Na maanden getouwtrek over een datum kwam hij die vorige week eindelijk repareren, waarin hij aangaf dat dit eigenlijk uit coulance was, dat wij de vloer maar beter hadden moeten egaliseren en dat we niet moesten zeuren als er achteraf toch nog iets te zien bleef. Wait, what? Niet mee akkoord gegaan uiteraard, waarop hij geïrriteerd wegging en zei dat we het dan hier maar bij moesten laten en dat 'ie wel een creditnota zou sturen.

Voor de hele vloer dus. Niet een beetje korting ofzo, nee hoor, gewoon de hele vloer gratis. Oké, met een paar oneffenheidjes en we moeten zelf nu een plintje kopen en vastmaken, maar hey, geen verkeerde deal. Had het liever perfect gehad, maargoed, met dat geld kunnen we ook het toilet verbouwen


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 05-07-2023 16:46 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Ja dat zeggen ze altijd dat ze een creditnota zullen sturen. Eerst zien dan geloven. En verder is goedkoop natuurlijk duurkoop. Iedereen weet dat.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-07-2023 18:58 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 juli 2023 16:46 schreef Slechtie het volgende:
Ja dat zeggen ze altijd dat ze een creditnota zullen sturen. Eerst zien dan geloven. En verder is goedkoop natuurlijk duurkoop. Iedereen weet dat.


Die nota was binnen het uur binnen Was overigens verre van goedkoop.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 05-07-2023 19:00 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2023 18:58 schreef Ethereal het volgende:
Die nota was binnen het uur binnen Was overigens verre van goedkoop.

Je hebt nu dus een gratis vloer die er slecht in ligt. Moet je gewoon niet willen.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 05-07-2023 19:02 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2023 19:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Je hebt nu dus een gratis vloer die er slecht in ligt. Moet je gewoon niet willen.

+1


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-07-2023 22:34 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 5 juli 2023 19:00 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Je hebt nu dus een gratis vloer die er slecht in ligt. Moet je gewoon niet willen.


Mwah, we hebben nu een gratis vloer die voor 98% superstrak ligt maar een paar kleine bobbeltjes bevat. Doe ik het voor.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 05-07-2023 22:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Als jij er blij mee bent is het dik prima natuurlijk


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen