|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
lo, ik verzamel wapens zijn er hier nog meer die dat doen? lijkt me leuk fear me! why?..just do it! |
|
Paar leuke messen maar verder... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yup, ik verzamel wapens. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik verzamelde vroeger straaljagers, maar die heb ik allemaal weg gedaan. Tegenwoordig ben ik een vredelievend mens. |
|
afgezien van mijn AK47 en enkele atoombommen heb ik niets |
|
hehe lol fear me! why?..just do it! |
|
Ik heb hier nog een spijkerbom liggen. Anyone? |
|
hoeveel vraag je ervoor? (jij ging slaapen!!!) fear me! why?..just do it! |
|
quote: Idd, ik ging slapen. Hij is zelfgemaakt, dus je mag hem op komen halen voor E100,- ps: geen niet-goed-geld terug gezeik he. |
|
lol zelf gemaakt? zeker potje apelmoes met strijkers en spijkers erin? daar doen we het niet voor fear me! why?..just do it! |
|
ff serieus dan maar.. ik heb wat messen, een gasdruk pistool die paintballs kan schieten en overweeg weer bij een schietclub te gaan.. |
|
hmz ik wil/ga ook op een schiet klup t schijnt aardig duur tezijn ... na een jaar heb je je vergunning en mag je 1 wapen koopen dan moet je daar stuk of 12 keer mee zijn geweest opde schietbana is ie van jou... fear me! why?..just do it! |
|
Ik schiet met negerpiemels JULLIE ZUIGEN PAARSDOORADERDE NEGERPIEMELS!!!! |
|
quote: Geobsedeerd? |
|
Nee gemasturbeerd JULLIE ZUIGEN PAARSDOORADERDE NEGERPIEMELS!!!! |
|
quote: is stiekem zelf een neger en promoot zichzelf... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb wat live roleplaying wapens liggen Het zijn schuimrubberen bijlen, stokken en zwaarden. die voorzien zijn van een laag rubber in metaal en/ of houtkleur. Maar van een afstand van > 10 meter zien ze er nog best wel echt uit hoor (Niet echt supermooi plaatje, maar ik heb zelf geen fototoestel ) |
|
Ik heb alleen een groot kapmes, dat ding is alleen zo bot als wat... En m'n ouders willen niet dat ik dat ding ga slijpen omdat ze bang zijn dat ik mijn zusje dan wat aandoe.. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik ben nog op zoek naar een zilveren 9mm. Kan iemand mij die leveren? (liefst zonder registratie ) |
|
echt verzamelen nee, ik heb wel een hele zooi messen van me werk over gehouden. en vuurwapens gebruik ik meer dan ik ze verzamel [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 13-06-2002 11:13] |
|
in de garage hangt een bijl |
|
Ik heb een ganse beugel vol met messen, ik leer namelijk voor kok En ik heb ook nog een zakmes |
|
kheb een zwaard uit indonesie ofzo met een heel mooi houten handvat, een kapmes (dat kreng ken je zo dwars door een deur heenslaan) een kris en een samurai set My madness, my sadness |
|
Dan is jouw kapmes wel goed geslepen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik heb wat sierwapens, o.a. een battle axe en een paar katana's ehm en wat ninja sterren (niet sier) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |