|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wel cool om te zien hoe die oude gelimiteerde single steeds weer opduikt bij obscure mailorders enzo.. |
|
Judgement day "To conjure conjoint confusion 7" EP" I bet they had been smoking a lot of grass when they made up this title..! "Doom hippies fuck off" it says on the back of the cover for this 7", so I actually expected this band to be REALLY doomy, but I was proven wrong. This band is REALLY fast and has nothing to do with doom metal.This is actually death fucking metalat an insane speed. The only song on the EP, which is not fast, is their cover of the old canadian cult band Slaughter's Fuck of death. The other wto songs, "Clouds of Mordor"and the titletrack, are really like a kick in the face. Judgement day play at times at the speed of some newer black metal bands, but still I swould call them death metal. It's like if you take a few parts from sadus, kreator and hexx and put in somehting really fast and angry, then you get judgement day. The production may not be the most expensive one in metal history, but there's nothing wrong with it really. Only the drum sound is a little boring and could need some more power. But I see no reasons not to check out one of Hollan's better bands as these guys have lots of energey and I bet the must be really intense live. Find out yourself. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: tis nummer 96. |
|
quote: toch zijn er echt maar 500 stuks gedrukt en die zijn allemaal al lang weg, tenminste, bij ons. heeej, bedankt snagger!!!!! Oud Vuil. |
|
quote: on-line is het niet te vinden op hun site, ben zelfs ff lid geworden, staat niet in het maart gedeelte. was de recensie dus slecht? dat zou de eerste dan zijn. *bastards* !!! Oud Vuil. |
|
quote: heb je asteblieft ook jaargang/nummer van dat blad, kan ik het erbij zetten en op onze site pletteren. Oud Vuil. |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
thanx, snagger. Oud Vuil. |
|
quote: Op 1 maart 2003 schreef RM het volgende in Mindview 96 : quote: |
|
Dat is belachelijk, en als het dus om een band met een bestaan van 2 jaar ging? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Tja, maar je weet toch dat het percentage homo's onder reviewers van metaltijdschriften veel hoger is dan gemiddeld? |
|
Hey Snagger, waar komt die recensie van jou vandaan? Altijd leuk als iemand Hexx kent. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: uit Tornado magazine, goed lezen... |
|
heeej, sun shacer, bedankt voor het hier neer pletteren van de mindview recensie! waarom die rm nou zo loopt te zemelen over de ledenwisselingen en tegenslagen etc. stuur je een biografie mee, is het ook niet goed... naja, ik zet 'em toch gewoon op de site. Oud Vuil. |
|
quote: Erm, die gast van die review is echt geen homo btw |
|
quote: Zo zo, da's duidelijk. |
|
quote: Wim, ik heb die mini van jullie gehoord en ik vind'm steengoed!!!!! |
|
quote: Ik moest snel handelen dus ik had er over heen gelezen. Maar bedankt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
JJJJJAHHHHHOOOOR, ze zijn er weer, DE SUMMER SALE MAANDEN ook Judgement Day gaat hier aan mee doen. ivm met de matige economie en het lekkere weer gaat Judgement Day voor haar mini-ceedee "March Of The Apocalypse" geen....1 euro van de prijs afdoen!!! geen....2 euro van de prijs afdoen!!! geen....3 euro van de prijs afdoen!!! maar....2 en een half euro van de prijs afdoen. !!!geen 7 euro maar 4 euro 50!!! Nederland gaat uit z'n metalen dak deze zomer! * kleine lettertjes-mode * personen die de ceedee reeds in hum bezit hebben, komen niet in aanmerking voor deze prijzenknaller. p.s. deze aktie is nodig, om een deel van de kosten van onze aankomende full-length ceedee te kunnen bekostigen. zie ---> http://www.judgementday.nl Oud Vuil. |
|
o...kan ik hem eindelijk cheap bestellen...over 10 dagen als de studiefinanciering is gestort |
|
was met me vriendin vandaag in de dollhouse in arhem vandaag en zag ,\march of the apocalypse liggen , dus meteen geluisterd en na betoverd te zijn door deze wonderlijke klanken meteen aangeschaft ofc Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
dattt mag ik graag horen! oja, tip, spoel liedje 1 vanaf het begin terug, zit nog een hidden track, oud nr v/d 1ste demo opnieuw gespeeld, SGP weg ermee. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-07-2003 22:43] Oud Vuil. |
|
Zeg Wim, beginnen jullie nu al sell-outs te worden |
|
quote:Wat? Staat die er ook op? Is me nog nooit opgevallen! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |