|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
voor ons allebei 1. kies maar. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-09-2003 23:07] Oud Vuil. |
|
Komt mijn MCDeetje binnenkort eraan? (email is brak dus vandaar hier) |
|
Heb 'm net binnen! Thanx |
|
recensie aardschok (eindelijk...) De geschiedenis van deze death metalband uit Veenendaal gaat alweer een tijdje terug. In 1988 werd de band opgericht door onder anderen Theo van Eekelen (nu Houwitser) en sindsdien werden er 3 demo's, en full-length en een single uitgebracht. Deze MCD is eigenlijk al een tijdje uit, maar werd tot op heden niet in Aardschok besproken. Dat is jammer, want hij is zeker de moeite waard. Judgement Day speelt death metal met een old-school sound en een moderne, vette productie. De vijf nummers zitten qua opbouw allemaal goed in elkaar. De zang is lekker bruut en het gitaarspel is degelijk. Grappig detail: de bonustrack op deze MCD staat vóór het eerste nummer i.p.v. aan het eind van de CD. Het is mij een raadsel waarom deze band momenteel zonder label zit, want de muziek is zeker de moeite waard. Had ik al eens verteld dat death metal in Nederland heerst? Leon van Rijnsbergen Oud Vuil. |
|
quote: trouwens, de achtergrondvokalen zijn gedaan door alle judges, samen met de astro-black-cyber-death-chaoten van Dimensional Psychosis. check hun site maar eens een keertje : www.dimensionalpsychosis.tk echt wel vet. Als Nile de redder van death metal is, dan moet DP dat zijn van de blackmetal ! (althans...dat vind ik dan) |
|
eh ja lekker, het moet zijn www.dimensional-psychosis.tk |
|
Ha Paul, ook weer op het inthorneth? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: nee, hij heeft een brief naar mij geschreven met opmerkingen die ik voor hem moest posten.... Oud Vuil. |
|
hehe...maar wie gaat die nieuwe CD nou uitbrengen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: vanavond tekenen wij het contract. dan weer terug sturen, en als de andere kant ook getekent heeft, is er pas zekerheid. dusss... ff wachten, doomie. Oud Vuil. |
|
quote: AOW voorziening in je contract opgenomen? Gefeliciteerd! Wanneer komt die split met Justin Timberlake uit? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
OK..dan horen we het vanavond wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Eh, Wim, de andere kant had z'n handtekening al staan, dus kan ik het nu al wel verklappen. Kijk maar op de 40 minutes to impact-topic |
|
quote: ah, das waar! Oud Vuil. |
|
heb em nu pas geluisterd beetje laat waarschijnlijk, maar kom is dit het beste werk over het algemeen beschouwd? lekker old skoel signature |
|
Tsja, ik ben natuurlijk niet objectief. Deze plaat kreeg iig goede recensies. Zie onze site daarvoor. De fullength erna beduidend mindere, maar dat lag vooral aan het geluid wat niet iedereen trekt. |
|
Ah, ik ook hier, ja. Voor de liefhebber, ik heb nog een stel mcd's liggen. Voor het luttele bedrag van 1 euro + verzendkosten de uwe. Hier een 3/4 mp3 van één van de nummers. http://www.judgementday.nl/images/disco_march.gif Mail naar weeveebee apedinges gmail.com En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb wel oren naar een exemplaar. Ik mail je morgen even. |
|
Coole mcd, heb hem ook, een van de weinige death metal bands uit Nederland die ik echt gaaf vind. Evil Dick |
|
Heb alleen 40 minutes to impact-cd. En die beviel me wel. |
|
Ah, die heb ik dan weer niet,wel jammer..die was in de tijd dat ik die apocalypse bestelde al sold out. Evil Dick |
|
Er is al een Judgement Day topic. Deze kan dus wel op slot. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1677450/11?hl=judgement MODS! |
|
12 pagina's lang topic..ik denk dat ze m gewoon open laten. Evil Dick |
|
quote: Ik zie hem vaak liggen op beurzen voor een paar euro. Heb die van mij gekocht op de platenbeurs in Utrecht. Edit: De Tegenpartij heeft mail. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 04-06-2010 11:12] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |