|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nu nog versturen. Bazzio Attacks!!! |
|
mag ik een fansite beginnen ? |
|
quote:Ja maar er zal vast geen routebeschrijving op staan hoe je daar moet komen vanaf Rotterdam. Dat lijkt mij toch wel praktisch als jullie 's avonds de zanger en de bassist erbij willen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 18-11-2002 23:45] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: www.anwb.nl heb ik een routebeschrijvingsprogramma in onder gebracht. Oud Vuil. |
|
*zucht* moet ik nou alles uitleggen???? zonder adres en tokonaam is het een beetje moeilijk aangeven in de anwb routeplanner Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
O laat maar, gelukkig heeft je intelligente zoon het wel gevonden. Dat zallie wel van z'n moeder hebben dan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
BTW wim, die zaal heet de ZUWE tis maar ff dat je het weet |
|
quote: tsss, ik wou zeggen, dat er op zware metalen zo'n mooie zalenlijst staat, maar daar staat doetinchem niet tussen. handig, zo'n zoon die nooit heeft thuis gewoond. Oud Vuil. |
|
quote: Dat je het weet... anders hadden jullie mooi in de open lucht staan spelen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
okee, bazzio, je ceedee is onderweg. ff dat iedereen het weet, rajackar heeft meelproblemen, dus het ging allemaal nogal traag, hij moet doormeelen of er geld gestort is en dan kan ik versturen. vandaar. Oud Vuil. |
|
Wim, had je mijn meeltje ontvangen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: meel ontvangen, heiden! nou moet ik rajackar weer ff afwachten. tis niet dat ik Jullie niet vertrouw, maar tis zo afgesproken dat de betaling eerst binnen moet zijn, dan pas opsturen. Oud Vuil. |
|
quote: Vanzelfsprekend! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik koop er morgen 1 Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ben net thuis en hij lag op de mat. Ik moet zeggen dat hij zwaar heerscht! Klasse jongens. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: voor bazzio en snel! Oud Vuil. |
|
Ik heb besloten er ook een te willen kopen, maar helaas heb ik op dit moment geen geld, is er enige hoop op dat ze in januarie nog niet uitverkocht zijn?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: och, we hebben er zat en daarna is het goedkoper om ze te laten bijpersen, dus dat komt wel goed. Oud Vuil. |
|
quote: Mooi mooi, dan hoor je tezijnertijd wel dat ik er eentje koop. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heeft Rajackar mijn scheines gekregen, Wim? Het zou ook kunnen dat ik weer eens blut ben en dat de bank het niet heeft overgemaakt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ik heb hem nog niet op dit forum vanavond gezien en geen meel van 'em gehad dus ik denk dattie bij iron maiden zit. morgen meer info, hoop ik. Oud Vuil. |
|
quote: Dat laatste was iig goed gedacht Wimpjuh Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hij zit op dit moment in mijn cd-speler.(Nee, niet Rajackar) Niet verkeerd! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik wil em ook hebbe! ken ik de centen ook gewoon overmaken? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |