|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm mp3 klinkt zeer vet! maar eens halen binnenkort |
|
waar blijft die ellendige cd???? |
|
Ja, dat was ik. There Will Be None Left |
|
quote: en shredhead, you've got mail. Oud Vuil. |
|
quote: hoe weet jij dat nou? |
|
quote: Juronymous (Jeroen) ja. En U is? Op je knie en pijp voor genade! |
|
En en en en en...??? wat is de tussenstand o grote alwetende wimpjuh? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Eh.. Wim, je hoeft niet te tellen hoor hoeveel er nog over zijn... een schatting van wat er verkocht is is meer dan genoeg Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hehheh, was ff een emeel van me ouders aan gerke aan het laten zien. de internetmarkt is toch ingestort? nou, zelfs wij hebben er last van. bestellingen hebben we zat gehad, maar tot heden maar daadwerkelijk 3 (ik schrijf drie) ceedees online verkocht. tis zeker die dure decembermaand ook nog es. Oud Vuil. |
|
Hmmm... tis toch wel een ideaal kerstgeschenk zou je toch zo zeggen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
zou je zeggen. maar ondertussen... valt me tegen. als je kijkt naar het aantal hits op onze site. kijken downloaden en niet kopen. waar ken ik dat van? Oud Vuil. |
|
.... geen idee maar uhm, wanneer is het volgende optreden dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: dat weet ik eigenlijk nooit. ik dacht in de so what dat nog in de planning lag, maar het kan ook heel goed zijn dat dat niet zo is. ik heb het geheugen van een eendagsvlieg. Oud Vuil. |
|
quote: Nou eigenlijk vind ik dat een beetje een belediging voor die eendagsvlieg... die schat ik toch wel wat hoger in Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: someday i'll fly away... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-12-2002 21:52] Oud Vuil. |
|
paul, mag ik je hartelijk bedanken voor het winkelgedeelte op onze site, welke jij voor ons gemaakt hebt!!! X vaak! Oud Vuil. |
|
de cd is nu ook te bestellen via onze site http://www.judgementday.nl |
|
kheb em! erg lekkere cd gasten! Moet em wat vaker draaien, maar eerste indruk is goed! |
|
hij is trouwens nu ook te koop bij de dollhoude in arnhem! |
|
als je wilt willen ze em bij de Session in Ede ook wel voor je verkopen, met een beetje geluk ligtie dan op de toonbank! |
|
Ik wil er ook wel verkopen |
|
quote: Via de website kun je em bestellen. Als je dan betaling via bank kiest heb je em het snelst in huis. |
|
quote: ja, daar moet ik het nog met de band over hebben, morgen oefenen we, dan hoor je meer. Oud Vuil. |
|
|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |