|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck man.. jullie waren gewoon bang om gesewed te worden.. |
|
dat zou ook wel knap zijn ja... gesewed worden omdat je een eigen nummer speelt |
|
Net pas geluisterd. Ik moet zeggen dat he flink heerscht! En dat SP nummer is echt geweldig! |
|
Waar heb je het nummer dan verstopt? Ik vind dat trouwens een geweldig nummer!!! |
|
quote: vooruit dan maar, zet liedje 1 aan en spoel dan helemaal terug en walla. oja, Klik op de link om naar de pagina op onze site te gaan waar je de ceedee kan bestellen en hoe te betalen enzo. http://rajackar.dyndns.org/mcd.htm [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-11-2002 22:32] Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
quote:Hmm oh ja, SGP. Ik dacht al. Maar we zien elkaar wel weer eens! Ben nog wel eens in Veenendaal. Anders ga je een keer mee naar de Escape. Niet dat daar veel te doen is. Gaan ook wel eens naar Utrecht met Valorian, Cadaveria en Dwaallicht en zo. |
|
Ik lig echt dubbel om dat SGP nr.!! WHAHAHAHAHA |
|
ff voor de gein wat stukken text van "SGP weg ermee" : S.G.P. Weg Ermee (m: T. v. Eekelen, l: J. Dammers) intro:Looft hem, met de trommel en fluit.Looft hem, met snarenspel en orgel. Looft hem, met helklinkende cymbalen. Looft hem, met cymbalen van vreugdegeluid.Alles wat adem heeft, looft den heer.Halleluja.Halleluja (koor) Uuuuhrrrr. Godverdomme, ben je doof? Jullie met je kutgeloof. Kinderen kweken bij de vleet. As tie maar past, in die spleet. 4 X S.G.P. weg ermee S.G.P. weg ermee (koor) brul Gooi ze uit de politiek. Want deze partij maakt me ziek. Want jullie van die S.G.P. Donder op, ’t zit niet mee. 4 X S.G.P. weg ermee S.G.P. weg ermee (koor) Oud Vuil. |
|
Haha, gaaf. Ben erg benieuwd. Bazzio Attacks!!! |
|
Wie spreekt het intro in? Klinkt als Herman van Veen!! (of beledig ik nu mensen, whahahaaaaa) |
|
quote: dat is precies wat wij tegen elkaar zeiden toen we het voor het eerst hoorden!!! maar nee, het is niet herman van veen, tis ferry, onze andere gitarist. hilversum 3 bestond nog niet tralalalalaa trala... Oud Vuil. |
|
*bump* kom op mensen! |
|
Zitten hier judgement day leden op het forum ? Grappig, judgement day is al een vrij oude band toch ? Ik ken alleen "To conjure conjoint cofusion" en dat is zeer zeker goed aan te horen. |
|
quote: de gitarist(ook van die single), en de tegenwoordige zanger rajackar. Oud Vuil. |
|
en ja, ik ben al vrij oud. hehheh Oud Vuil. |
|
he Wim, wat is nu eigenlijk de tussenstand? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ben ook wel benieuwd ja |
|
mog maar 4 bestellen met je kadaver!!!! Oud Vuil. |
|
quote: er moet duidelijk meer besteld worden. |
|
4 pas? Fuck, nu wil ik ECHT dat je mijn exemplaar signeert. Misschien had ik wel de aller aller aller eerste. |
|
quote: ja maarja, ik heb hem dus al en jij ook. dus dat schiet al niet op. zie je nou wel dat ik wel dat gangbang jpgeetje op de hoes had moeten zetten. Oud Vuil. |
|
HA! betrapt!!! dus stiekum toch circlejerks! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik wil er wel 1.... ...mits alle bandleden er 1x overheen gepist hebben. Dat is pas true! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |