![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er trouwens nog opnamens uit de tijd dat johnny erbij zat? ![]() |
|
Ik zal verderop in deze week ook wat pleuros overmaken en jullie cd'tje aanschaffen. Support ZM-music! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: kijk zo willen we dat zien. Volg dit voorbeeld ![]() ![]() |
|
quote: ik ben bang dat hij echt maar heel weinig gebrult heeft bij ons, jammerlijk. en opnames al helemaal niet. nix tov jou, rajackar. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:ow, vroeg ik me af.. hij is een collega van me namelijk. ![]() |
|
quote: ben ik nummer 6(666 lol ![]() enniewee ik wil em best kopeh van je, zal ik mijn gegevens emailen dan maak ik het wel over via de bank ps. en ik wil em gesigneerd eheh ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 18-11-2002 23:13] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Ik zou zeggen, kijk ff op www.judgementday.nl Daar staat het uitgelegd [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-11-2002 23:21] ![]() |
|
handig, zal morgen even kijken of ik tijd heb, dan kan ik nog naar de bank ![]() ![]() |
|
quote: heeeej, cool. goeie gozer, brult nu toch bij xantossa, maar ik kan er helemaal naast zitten. heb ik wel vaker. ![]() doe 'em de groeten! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
JEEEE het begint nog te lopen ook ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: zometeen wordt je nog miljonair ![]() ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: heeej, raja, je kunt beter die meellink weghalen, ook die in het begin. en via de site te laten gaan, daar staat het uitgelegd, anders moet ik dat in elke meel gaan doen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: hhahahah, dan mogen we de "judgement boys" wel op gaan richten ben ik bang ![]() |
|
dan trakteer je heel ZM toch wel op een biertje? toch? toch? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: als ik miljonair wordt wel hoor ![]() ![]() |
|
quote: hey, bill gates, lees m'n eerdere post! zoon! anders vallen er klappen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: oops, ok. ![]() |
|
quote: Zou jij um dan ook niet uit je quote halen vader-voorbeeld. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: dat bedoelde ik ook ![]() ![]() now playing by the way: Judgement Day - Final Judgement ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: gaan we rotterdammen? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: waren we daarmee opgehouden dan? ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: tuurlijk, ik woon in veenendaal, wat kan ik nou zeggen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
He wim, ut gaat wel ff nie over de cd (alsof het er hiervoor wel overging) maar waar the f*ck moeten jullie nou optreden zaterdag en hoe heet die tent? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |