|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er trouwens nog opnamens uit de tijd dat johnny erbij zat? |
|
Ik zal verderop in deze week ook wat pleuros overmaken en jullie cd'tje aanschaffen. Support ZM-music! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: kijk zo willen we dat zien. Volg dit voorbeeld |
|
quote: ik ben bang dat hij echt maar heel weinig gebrult heeft bij ons, jammerlijk. en opnames al helemaal niet. nix tov jou, rajackar. Oud Vuil. |
|
quote:ow, vroeg ik me af.. hij is een collega van me namelijk. |
|
quote: ben ik nummer 6(666 lol ) enniewee ik wil em best kopeh van je, zal ik mijn gegevens emailen dan maak ik het wel over via de bank ps. en ik wil em gesigneerd eheh [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 18-11-2002 23:13] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik zou zeggen, kijk ff op www.judgementday.nl Daar staat het uitgelegd [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-11-2002 23:21] |
|
handig, zal morgen even kijken of ik tijd heb, dan kan ik nog naar de bank |
|
quote: heeeej, cool. goeie gozer, brult nu toch bij xantossa, maar ik kan er helemaal naast zitten. heb ik wel vaker. doe 'em de groeten! Oud Vuil. |
|
JEEEE het begint nog te lopen ook |
|
quote: zometeen wordt je nog miljonair "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: heeej, raja, je kunt beter die meellink weghalen, ook die in het begin. en via de site te laten gaan, daar staat het uitgelegd, anders moet ik dat in elke meel gaan doen. Oud Vuil. |
|
quote: hhahahah, dan mogen we de "judgement boys" wel op gaan richten ben ik bang |
|
dan trakteer je heel ZM toch wel op een biertje? toch? toch? |
|
quote: als ik miljonair wordt wel hoor |
|
quote: hey, bill gates, lees m'n eerdere post! zoon! anders vallen er klappen. Oud Vuil. |
|
quote: oops, ok. |
|
quote: Zou jij um dan ook niet uit je quote halen vader-voorbeeld. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: dat bedoelde ik ook vergeten te quoten... now playing by the way: Judgement Day - Final Judgement |
|
quote: to DeCiPhEr !!! Oud Vuil. |
|
quote: gaan we rotterdammen? Oud Vuil. |
|
quote: waren we daarmee opgehouden dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: tuurlijk, ik woon in veenendaal, wat kan ik nou zeggen. Oud Vuil. |
|
He wim, ut gaat wel ff nie over de cd (alsof het er hiervoor wel overging) maar waar the f*ck moeten jullie nou optreden zaterdag en hoe heet die tent? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |