|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: check! |
|
als het geld binnen is wordt ie direct verstuurd |
|
quote: ok dan, ik heb ook abn, dus dan zul je vanaovnd de centen wel binnen hebben |
|
dat gaat iig lekker snel dan |
|
quote: intersletbankieren |
|
tis nog niet binnen. ik kijk morgen ook weer ff |
|
quote: Toch niet zo snel, LoL! |
|
quote: Hoe denk je dat die banken geld verdienen. Bazzio Attacks!!! |
|
Hola! Ik heb zojuist per intersletbankieren de centen overgemaakt en een mail naar wvb gestuurd met min adres |
|
quote: met min is een beetje tegenstrijdig, maar wvb checked nu z'n meel. en binnen. Oud Vuil. |
|
quote: |
|
Judgement Day....Dat is een tijd geleden. De laatste keer dat ik jullie zag was een jaar of zeven (?) geleden in de Kronkel in Wijk Bij Duurstede. Toen weinig indrukwekkend, maar er kan veel veranderd zijn natuurlijk. There Will Be None Left |
|
quote: Pas op je woorden heh, anders gaan er doodsbedreigingen de deur uit |
|
nou, ik weet zelf wel dat het optreden in Doetinchem van vorige week enorm heersend was! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
JD is in de afgelopen jaren enorm veranderd. Als je wilt kun je ook wat nieuw materiaal downen van onze website: http://www.judgementday.nl |
|
quote: [offtopic]hee, stripfiguur, wordt het nog steeds 17:49 of later of vroeger?[/offtopic] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Aardig. Vooral de korte gitaarhalen zijn leuk, het gedempte felle. Idd een stuk beter geworden, maar het logo is nog steeds lelijk. (Maar brengt een hoop nostalgie teweeg, dank) There Will Be None Left |
|
Denk dat ik dit kleinood (zie topic titel) ook maar eens ga schaffen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Juronymus? Ook bekend als Jeroenymus/Jeroenymusch? Hmmm... Excuses over de opmerking van het logo, ik zag net de nieuwe, erg mooi. There Will Be None Left |
|
cd is moker! ik zelf had afgelopen zaterdag niet de financiele middelen om er 1 te kopen, en raj wou er ook geen afgeven voor een blowjob... , gelukkig heeft gitarist2 hem wel gekocht (phoei, ik durfde het namelijk niet ook aan Wim te vragen), dus uiteindelijk kan ik toch over deze wonderschone chansons van deze "chicks with dicks" band beschikken! ga zo door mannen! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
is ie er eindelijk!! heb ik geen geld!! argh |
|
je kan toch wel 7,50 missen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: mwa heb 15 cent op me rekening... |
|
das niet veel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |