|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Fijn fijn Alonso vs Hamilton voor plaats 3/4 prima signature |
|
Max klaar in Q2. Voor nu P15. Kan interessant worden morgen. Alonso eerste overwinning sinds lang morgen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
P15. Jammer de bammer maar dat maakt de race morgen natuurlijk wel een heel stuk interessanter. Ik heb er zin in. bub |
|
Viel wat tegen, die race. Prima eindresultaat, maar nergens echt spannend. Ja, of die penalty van Alonso nou wel of niet doorgezet zou worden. De tering, wat zet de FIA zich weer voor lul zeg. Wel geniale boordradio overigens: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Was weer een mooie blunder van de stewards ja. Gelukkig is die onzin teruggedraaid. Drie keer raden welk kneuzenteam de wedstrijdleiding hier weer op attent gemaakt heeft. Hint: Sidepots zijn niet echt hun ding. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Goede beslissing die staande herstart twee rondjes voor het einde. Da's vragen om problemen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Prima idee, staande herstart met nog 1 ronde te gaan. Lekker veilig. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Die hele raceleiding is een bende kneuzen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En we gaan voor de 3e herstart met nog 1 ronde op de klok. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ooit. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Toch wel een rollende finish. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
eerste clash tussen de Alpines is een feit signature |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/f1-coureurs-extra-motorcomponenten-2023/10460514/?utm_source=RSS&utm_medium=referral&utm_campaign=RSS-F1&utm_term=News&utm_content=nl Ferrari en Mercedes krijgen alweer hulp van de FIA. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De Vries :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Pietje Crashtie :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een stom weekend zeg. Die sprint slaat nergens op, kwalificeren op vrijdag ook niet, en als het hoogtepunt uit de race een shot van de teambaas van Aston Martin is, met daarbij het commentaar “And here we see Mike Krack sitting at the pitwall” is dan weet je dat je beter 2 uur wat anders had kunnen doen. Toegegeven, geniaal fragment, maar toch, fakking snoozefest. Dus. Dat hele sprinten-om-te-kwalificeren kon er nog mee door, maar dit? Nee, terug naar de tekentafel graag. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-04-2023 22:43] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Horner ... echt ... Moet Verstappen overal bij gepamperd worden dan? He got Lucky ... srsly ... heeft Max zoveel emo support nodig dan? signature |
|
quote: Dat hele sprintgedoe is van kleuterniveau. Puur sensatie, niks meer en niks minder, en dan nog kunstmatig ook. Dan kunnen ze wat mij betreft in een gewoon raceweekend beter at random een sprinklerinstallatie de baan blank laten zetten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daar werd Bernie ooit bijna om in elkaar geslagen. Maar het sprintrace format is wel bout ja. Ik lees over het algemeen weinig tot geen positieve reacties. De rijders zelf zijn er ook allang uit geloof ik. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Geluid van de wagens is wel echt verschrikkelijk. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: Ik was bij de race in Spa in 2012, echt, het geluid van die wagens was echt een compleet krankzinnige ervaring. De vrije trainingen gingen nog wel, al deed je echt héél graag oordoppen in, evenals de kwalificatie, maar de eerste keer dat er 20 van die v8's voorbijkomen op racesnelheid... Onbeschrijfelijk. In 2015 nog eens geweest en alhoewel dat geluid nog steeds best indrukwekkend is kun je dat zonder oordoppen best goed af. Zonde. Denk dat het daar nu overigens helemaal niet meer grappig is, het was toen al druk, maar toen zaten er nog geen 30.000 Verstappen-idioten met oranje pruiken op hun harses stomdronken te wezen. Wat een randdebielen trekt de sport momenteel aan, niet te doen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wacht even, het filmpje gaat over F1 Academy. Geen idee of dat zelfs nog te vergelijken is met Formula 3 qua motorinhoud/vermogen/geluid. I want you to caress me like a tropical priest |
|
quote: F1 Academy (voormalige W-series, vrouwenracing dus) racet met 1.4 liter 4-cylinders, F3 rijdt met 3.4 liter V6. Da's nog wel een verschilletje Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die Perez wordt me een partij gematst door LeClerc, niet te doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |