|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het zo doorgaat is ie dat al voor de zomerstop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/formule-1/6195409/omwonenden-proberen-grand-prix-in-miami-via-rechter-te-verbieden.html "Voor de claim werd een ingenieursbureau in de arm genomen. Dat concludeerde dat de Formule 1 een geluid van 97 decibel - vergelijkbaar met dat van een kettingzaag - zal produceren in alle huizen binnen een straal van 4 kilometer van het circuit." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer. Vroeger, volgens mij na de tijd dat formule 1 te volgen was via RTL5, liep Olav langs de pitboxen met een cameraman. Daar ging Olav dan altijd aanwijzen wat er nieuw aan de wagens was. Eventjes later mocht hij dat niet meer met z'n vinger doen, maar moest het met een laserpennetje. Tijdens dat item was er altijd eenzelfde, trance/dance achtig achtergrondmuziekje. Ik zoek de titel van dat nummer. Ik gok dat het ergens rond de milleniumwisseling was, maar weet het niet zeker. Bonus vintage filmpje: [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 27-04-2022 11:08] We zijn klaar |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Deze! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Held! Bedankt! We zijn klaar |
|
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/81401/mercedes-springt-in-de-bres-voor-hamilton-hij-zat-vast-in-een-drs-trein/ Oh ja, het ligt nooit aan Lulu. https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/268248/wittich-en-freitas-testen-positief-op-corona-kopzorgen-voor-de-fia De Lulu fans schijten al weer bagger op de social media. Masi heeft weer aandacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nog een liedje signature |
|
Wat een stom circuit. Gelukkig was er een safetycar zodat er nog een beetje spanning was, gelukkig nog wel wat mooie acties gezien links en rechts. Mooi resultaat, maakt ook wel weer wat goed. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voor Catalunyaanse begrippen wel een verdomd leuke race. Genoeg actie, geen gelul met safetycars, verschillende strategieën en Max weer bovenaan in het kampioenschap. Lekker! Oh, en Hamilton is nu écht af nadat 'ie het na twee ronden al wilde opgeven. Jezus wat een zak hooi zeg. Uiteindelijk nog een mooi resultaat, maar wmb volledig overschaduwd door die kansloze opmerking. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 23-05-2022 8:51] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Best moeilijk blijkbaar om een DRS te bouwen die het ieder raceweekend gewoon doet. Mazzeltje dat LEC ook een keer een DNF had. Perez moet niet zeuren, was sowieso 2e geworden. Lulu... tjah. RUS laat wel zien dat ie in dezelfde auto relatief eenvoudig te kloppen is. Zeker als die lambal ook nog de kont tegen de krib gooit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://gp33.nl/lewis-hamilton-mag-sieraden-blijven-dragen-zonder-straf/ Het minderwaardigheidscomplex heeft toch weer z'n zin. "De neuspiercing van Hamilton zit vast gelast en deze zal dus per operatie verwijderd moeten worden" :') :') :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Die skippen we lekker. Dit is nog spannender dan een droge Monaco race. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 29-05-2022 9:13] We zijn klaar |
|
zo, die zit nu ook in de regen. signature |
|
Lange zit maar goede race. Goede strategie van RBR. Verdiende zege Perez en Max voor Charlie, dus winst. Zal wel lastig worden bij RBR met eventuele teamorders met Perez maar op 15 punten achter Max (en maar 6 achter Charlie). Die maakt nog net zo goed kans op het kampioenschap. Beste klapper van Schumi jr (alweer). Gelukkig had ie niks. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/formule-1/6203507/ferrari-dient-protest-in-tegen-derde-plek-verstappen-in-monaco.html Ah, Ferrari verlaagt zich inmiddels ook maar tot het gejank wat je vorig jaar uit het Mercedeskamp zag. Je kon er op wachten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Denied. Toffe race! Zeker voor Monaco-begrippen. Altijd lekker, zo'n plens water. Mooi voor Checo ook. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Terecht. Ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Wie is dit? We zijn klaar |
|
Satyr. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: yup signature |
|
https://tweakers.net/nieuws/197376/consumentenbond-viaplay-moet-klanten-compenseren-voor-beeldkwaliteit-f1-streams.html En daar betaal je dan voor. We zijn klaar |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |