![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een bullshit dat ze Max iedere keer de maximale straf geven voor zelfs discutabele dingen. Een 5 seconden penalty was meer dan genoeg geweest. Ik heb Lewis Britney ooit eens in bocht 1 op COTA af zien tikken en die kreeg zelfs geen straf. Die huilstruiken van de FIA waren zeker bang dat Max het CryLando nog moeilijk zou gaan maken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
McLaren constructeurskampioen met 666 punten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De coureurs hebben zelf [gezamelijk] gevraagd om stevigere straffen... Nog 98 dagen. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Max vroeg waarom het er geen 20 waren. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Lawson naast Max en Hadjar naast Yuki. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Yuki niet blij signature ![]() |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/red-bull-teambaas-christian-horner-voor-rechter-gedaagd-na-eerdere-vrijspraak/10700304/ Hier spelen andere belangen, wat ik je brom. Waarom moet dat wijf wachten met een rechtzaak beginnen tot bij de aanvang van het nieuwe seizoen en waarom niet bijvoorbeeld 6 maanden geleden? Vorig seizoen kwamen de beschuldigingen aan de start van het seizoen en nu het vervolg weer bij het volgende. Zal me niks verbazen als dat mens relaties heeft met een rivaliserend team of coureur want het hele zaakje riekt, net voor de seizoensstart weer even proberen Red Bull te ontwrichten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dikke kans op regen + 6 rookies. Ik heb de wekker op 0430 staan. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Hadjar :') :') :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Doohan :') :') :') Sainz :') :') :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/diskwalificatie-dreigt-charles-leclerc-pierre-gasly-f1-race-china/10706432/ Gaat lekker. Waar de GP van Ozz nog spannend was was deze GP eigenlijk behoorlijk saai. Veel actie was er niet. Max nog aardig hersteld na een matige start en aan het einde na als 4e gestart ook als 4e over de streep. Lawson moet gaan vrezen denk ik. Die doet het niet beter dan Perez. Vraag me af of Yuki het wel beter kan mocht die de kans krijgen. Max lijkt toch tot nu toe de enige te zijn die nog enigszins om de problemen van de RBR heen kan rijden en de schade zo nog wat kan beperken. Edit: En de DSQ is ook al een feit. https://f1journaal.be/breaking-news-charles-leclerc-lewis-hamilton-en-pierre-gasly-gediskwalificeerd/ [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 23-03-2025 13:14] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Gerucht: Yuki in de RB naast Max voor Suzuka. En hoe zit het met die 17 jarige Lindnogiets? Daar heeft Red Bull veel interesse in. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
https://www.nu.nl/formule-1/6350443/verstappen-krijgt-al-na-twee-races-nieuwe-teamgenoot-tsunoda-vervangt-lawson.html Bam. De Red Bull is volgens Sky 1 van de meest complexe wagens om te besturen. Als ze coureurs niet een fatsoenlijke kans geven om aan dat monster te wennen dan blijft dit doorgaan. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Hij flikt het toch maar weer met dat hok. ![]() ![]() Kijken wat het morgen brengt, maar vandaag optimaal gemaximaliseerd. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
YES!!! Niet verwacht maar verdiende overwinning. Race was qua gebeurtenissen saai, maar omdat de kop zo dicht op elkaar zat toch ook spannend. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ondanks alle shit nog een knap staaltje schadebeperking. 5 sec penalty voor valse start/foute startpositie is natuurlijk wel een fopstraf. Nu hopen dat babyface Russell geen straf kijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-04-2025 19:23] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En Norris wordt geen kampioen. Dat zei ik vorig jaar al, maar Piastri laat nu al zien dat ie sterker is, ook tussen de oren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |