![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een bullshit dat ze Max iedere keer de maximale straf geven voor zelfs discutabele dingen. Een 5 seconden penalty was meer dan genoeg geweest. Ik heb Lewis Britney ooit eens in bocht 1 op COTA af zien tikken en die kreeg zelfs geen straf. Die huilstruiken van de FIA waren zeker bang dat Max het CryLando nog moeilijk zou gaan maken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
McLaren constructeurskampioen met 666 punten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De coureurs hebben zelf [gezamelijk] gevraagd om stevigere straffen... Nog 98 dagen. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Max vroeg waarom het er geen 20 waren. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Lawson naast Max en Hadjar naast Yuki. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Yuki niet blij signature ![]() |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/red-bull-teambaas-christian-horner-voor-rechter-gedaagd-na-eerdere-vrijspraak/10700304/ Hier spelen andere belangen, wat ik je brom. Waarom moet dat wijf wachten met een rechtzaak beginnen tot bij de aanvang van het nieuwe seizoen en waarom niet bijvoorbeeld 6 maanden geleden? Vorig seizoen kwamen de beschuldigingen aan de start van het seizoen en nu het vervolg weer bij het volgende. Zal me niks verbazen als dat mens relaties heeft met een rivaliserend team of coureur want het hele zaakje riekt, net voor de seizoensstart weer even proberen Red Bull te ontwrichten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |