![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/296076/russell-slaat-alarm-bij-mercedes-brit-vreest-voorkeursbehandeling-voor-antonelli Kwallimero Georgina. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Georgina komt weer weg met zijn buiten de boxstart. Best handig zo'n Brits paspoort. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Of slaat karma nu toch toe? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Staande herstart. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Nou ja. Kimi terecht gewonnen. Op de top 3 na alles op een ronde. De race moest het weer van de klappers en andere (rijders)fouten hebben want verder was het zoals voor Monaco gebruikelijk treintje rijden. Wel veel straffen, maar als er 5 coureurs zijn met 0.1km/h speeding in de pits dan vraag je je toch af of het niet aan het meetsysteem ligt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Welnee dat is 100 meter per uur en makkelijk te meten, ook met decennia oude technieken. Winter is coming |
|||||||||
|
https://www.nu.nl/formule-1/6399360/nyck-de-vries-wint-24-uur-van-le-mans-en-is-eerste-nederlandse-winnaar-sinds-1988.html Yay, go Nyck! |
|||||||||
|
Offtopic. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Georgina te kakken gezet door een ouwe lul van bijna 42. Kimi uitval nadat ie net Georgina voorbij was. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Ik klik niet op je linkjes, dus afgaande op de titel denk ik dat je weer eens offtopic bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
| Index / Algemeen |