![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
go go Monaco signature ![]() |
|
Dat is standaard bij Monaco. Meestal sla ik die ook over maar was wel benieuwd wat die verplichte twee stops zouden gaan brengen. Helaas weinig, al vond ik het gestuntel bij Mercedes wel steeds vermakelijker worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Racen zit er daar niet echt in nee. Maar als ook de klappers uitblijven, die Colapinto die zijn neus in de afzetting drukt en Gasly die de kont van Yuki kust daargelaten, dan is het wel extra boring. Wel redelijk slim nog van RB om Max door te laten rijden. Was er wel een crash gebeurt, met rode vlag, dan stond ie bij de herstart vooraan. En kom er in Monaco dan nog maar eens langs. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Geloof dat ze daar bij Mercedes ook een beetje op hadden gerekend, maar dat werd met de ronde absurder. Eigenlijk vond ik dat het spannendste gedeelte van de hele race. Dat ik per ronde meer zoiets had van, wat zijn ze daar in vredesnaam aan het doen? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De chicane bij het uitkomen van de tunnel verwijderen, waarom is dat eigenlijk geen optie? Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
denk de rondetijd dan onder de minuut? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |