|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/formule-1/6184707/formule-1-zet-wedstrijdleider-masi-aan-de-kant-om-veelbesproken-seizoenseinde.html Ach gut. Masi neemt in het sezioen eindelijk één beslissing die niet in het voordeel van team Jankmaarraak is en hij kan z'n biezen pakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je hebt te hoge verwachtingen van iemand die een advertentie niet snapt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Indycar anno 2019 dan signature |
|
quote: Best denk ik dan heeft hij niet de neiging om "iets goed te maken" signature |
|
die Ferrari-neus is rraaarrrr signature |
|
|
|
https://racingnews365.nl/trots-fia-komt-met-duidelijke-reactie-op-bijzondere-uitspraken-van-hamilton Fijn dat ie het er mee eens is dat ie zonder die hulp door het seizoen heen nooit met gelijke punten de seizoensafsluiter aan had kunnen vangen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/daniil-kvyat-reageert-mogelijk-weren-russische-atleten-oneerlijk/8606390/ Vorig jaar geen F1 gekeken zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nikita mag blijven spinnen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.ad.nl/formule-1/nikita-mazepin-mag-alleen-racen-als-hij-oorlog-tegen-oekraine-op-schrift-veroordeelt~ad65e322/?cb=12dfcde160b6ef5edf90e483a9c1f144&auth_rd=1 Mazespin out want dat gaat ie dus echt niet doen. Z'n pa is een holmaat van Vlad dus die gaat daar echt niet tegenin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
niet alleen dat, maar hij riskeert gevangenisstraf. Dus zo makkelijk is het niet Jan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De moeite wordt 'm bespaard. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zo, jaarabonnementje F1TV Pro afgesloten, bring it on! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mij lijkt die TV access variant wel wat, voor 3,- per maand Weet jij toevallig of je daar ook alle kwalificaties bij krijg? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Voor zover ik kan zien pas na 2 dagen... Maar met de huidige korting zit je voor Pro op 51,99, da's €1,35 meer per maand, misschien toch de overweging waard. Gewoon alles live, directe replays, alle kanalen, commentaren, best complete package. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
na twee dagen, ok das een rare deal dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En met F1 tv pro kijk je ook F2 en F3 en het F1 archief Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
vroeg ik het aan jou? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, maar daar hebben anderen ook geen boodschap aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Verbannen Russische Formule 1-coureur Mazepin richt fonds op voor lotgenoten Mijn eerste gedachte was "Een fonds voor slechte coureurs?" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tegen wie zeg je dat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tegen alle slechte coureurs, dus je mag reageren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |