|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
netjes van Perez signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mick Schumacher Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: +1 bub |
|
To finish first, you first have to finish, Leclerc. Heeft 'ie de tools om op een ogenschijnlijke Red Bull baan de winst uit handen van Verstappen te snoepen, bottled 'ie 'm totaal onnodig net zoals in Imola. Sja, zo word je geen kampioen. |
|
Het kan hard gaan bij een DNF maar 63 punten rij je normaal gesproken niet zomaar dicht. En zeker niet als je ook nog een penalty op de deur hebt kloppen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het kan nog makkelijk. De pace zag er in Oostenrijk en vandaag weer goed uit bij Ferrari. Zonder DNF van Leclerc was het, volgens mij, lastig geworden voor Max om op P1 te eindigen. Neem daarbij het risico dat er altijd nog iets mechanisch mis kan gaan bij Red Bull en het kan zo weer omdraaien. Kijk maar naar het verschil wat er tussen Leclerc en Verstappen was na Australië en hoe snel dat was omgedraaid. |
|
Nou makkelijk. Het blijft een mechanische sport dus je weet het nooit zeker, maar Ferrari lijkt toch meer problemen met de betrouwbaarheid te hebben. En Charly zit volgens mij ook dicht bij een gridpenalty omdat z'n poule met aandrijfcomponenten bij sommige componenten al aan de max zit. Dat gaat 'm ook niet helpen. En hij is mentaal minder sterk dan Max. De RB18 moet vooral een beetje op dieet, en wat beter op de banden worden want dat laatste lijken ze bij Ferrari beter onder controle te hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/269918/toto-wolff-ik-geloof-in-karma Toto Wolff: "Ik geloof in karma" Is niet zo moeilijk als het je al een half seizoen op de nek zit. Je hebt er alleen weinig van geleerd want het sneue gedrag van vorig seizoen trek je inmiddels weer volop uit de kast. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://nl.motorsport.com/f1/news/sebastian-vettel-vertrekt-eind-2022-formule-1/10344458/ Goed voorbeeld doet volgen, hoop ik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
best jammer, één van de enige die een gezond tegengewicht vormde naar die andere die moet stoppen. signature |
|
https://www.racexpress.nl/formule-1/ferrari-gaat-zich-verzetten-tegen-aanpassing-van-de-f1-regels-geen-sluiproutes/n/122720 Ferrari heeft toch nog steeds een vetorecht? Calimero racing kan even niet winnen en meteen huilie huilie doen bij de FIA. Volkomen terecht dat Ferrari daar niet in mee gaat, en RBR ook niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nu schrok ik wel even van de startopstelling signature |
|
Fewwawi Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat een race, fantastisch. En, uiteraard: On. Voor. Stel. Baar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Harde banden. Clowns. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Mooie race ja. Veel inhaalacties ook voor een circuit waar dat als haast onmogelijk wordt gehouden. En een mooie 360 van Max, al kneep ik 'm toen wel even. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-08-2022 7:22] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Alonso naar Aston Martin met multi-year deal. Verrassend. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Inderdaad, ik vraag me af of ie daar beter af is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
wow signature |
|
Alpine bevestigt Piastri als vervanger Alonso, en nu ontkent Piastri zelf getekend te hebben en zegt zelfs dat hij daar zeker niet rijdt. Heerlijke soap alweer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
wat een gedoe. Piastri gaat naar McLaren trouwens, nu moet Alpine Ricciardo wel terugnemen als tweede rijder. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-08-2022 13:11] signature |
|
McLaren heeft exact hetzelfde geflikt dit jaar trouwens met Ganassi Racing mbt Palou https://www.motorsport.com/indycar/news/mclaren-alex-palou-contract-saga-ganassi/10345398/ https://www.youtube.com/watch?v=-kZi2428zgI [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-08-2022 13:21] signature |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |