|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Amerikaans, hè. Hoewel nyp natuurlijk hartstikke Nederlands is, maar Amerikaans doet. Ik hou er wel van, maar eigenlijk het liefst gewoon pepperoni. Italiaanse pizza vind ik dan weer niet zo. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ik vind meestal pizza bij die Turken die net doen alsof ze Italianen zijn t lekkerst. Van die pizzeria's die dan vaak ook doorgekookte pasta's en dönerschotels verkopen. Die hebben meestal geen chicken wings, daar branden ze hun vingers niet aan huh huh When your people matter, menstrual health matters |
|
Turklianen Voor de liefhebbers: https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-decemberaanbiedingen-van-2024-vette-deals-en-exclusieve-acties/ Week 48 Dinsdag 26 november Aanbieding Big Mac voor € 1. Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. Woensdag 27 november Aanbieding Medium friet voor € 1,50. Give away Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. Donderdag 28 november Aanbieding (Veggie) Chicken McNuggets 20 stuks voor € 4,50. Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. Vrijdag 29 november Aanbieding (Veggie) Chicken McNuggets 20 stuks voor € 4,50. Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. Zaterdag 30 november Aanbieding McFlurry voor € 1,50. Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. Zondag 1 december Aanbieding McFlurry voor € 1,50. Extra Geheime deals: Chili Chicken voor € 1, Medium Milkshake voor € 1,50. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 24-11-2024 21:12] Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Voor kip moet je toch bij de KFC zijn en niet bij de Meervoudig Aangebrande Chicken? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Big Mac voor 1 euro is wel echt een goeie deal, leuk om 'zomaar' te tracteren. Maar is dat zonder addertjes onder het gras? Gewoon met 25 euro de Mac binnenlopen en met 25 Big Mac's weer naar buiten? Winter is coming |
|
Misschien vijf per klant of zo? Ik vind de nuggets van de mac toch wel de beste die er zijn, ik heb er echt veel geprobeerd, overal waar het kon. Ik ben nooit zo kapot geweest van de kipstukken bij de kfc, die cornflakes zooi of wat is het wat er overheen zit, ik hou er niet van. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Wat is dit voor blasfemie... Hier is het zoeken naar goede pizza's, en het maakt me niet uit wie het maakt. Maar het zijn meestal niet de 'we doen pizza's er ook wel bij want makkelijk'-zaakjes. Alleen maar vette ellende. Toch, beste bestelpizza die ik hier ken is denk van een Turkse eigenaar. Hiervoor een zaak met Italiaanse medewerkers, maar helaas opgedoekt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb nog nooit een goede bestelpizza gegeten, so I envy you all. Althans wat dat betreft. Winter is coming |
|
Zo loaded fries maken. Mini friet kruiden met chili kruiden etc wat je maar lekker vindt, rundergehakt kruiden met ranch kruiden en bakken en over de friet, zelfgemaakte pico de gallo erop, sla en cheddar cheese erover, kaassaus uit een potje (sorry!) verhitten en erover en dan wat klodders sour cream. Lekker! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Die snorrewiet die tegenwoordig reclame maakt voor de McDonalds moet ook eens onzacht met een atoombom in aanraking komen. Winter is coming |
|
Dan huurt McDonalds gewoon iemand anders. |
|
wietwie? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
|
|
En snorren is dus een knikkerspel. Kunnen we hier niet gewoon Nederlands bezigen! Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |