![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het maar veel en vet is, of niet? ![]() |
|
Nee, hoor. quote: "Wij zijn twee moderne Robin Hoede! -Oooow, Eivenhoo!" ![]() |
|
Plantaardig eten is vanaf nu de nieuwe standaard bij Burger King restaurants in Oostenrijk. Wie een bestelling doet zal dan ook de vraag krijgen of ze een “normale” Whopper of nuggets willen hebben of de variant met vlees. https://www.snack-nieuws.nl/oostenrijkse-burger-king-ziet-plantaardig-als-nieuwe-normaal/ "Wij zijn twee moderne Robin Hoede! -Oooow, Eivenhoo!" ![]() |
|
Daar ga jij toch niet naar de BK. ![]() Wat jij ervan vindt interesseert me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oostenrijk, het land van de wiener schnitzels. ![]() SOLITARY ELITISM ![]() |
|
Nou ja, hitler was ook al een beetje vegetarisch, toch? Toen al? "Wij zijn twee moderne Robin Hoede! -Oooow, Eivenhoo!" ![]() |
|
quote: Bold move. Maak er een foto van en stuur hem op naar Mallorca ![]() |
|
https://www.24kitchen.nl/populair/de-zweedse-gehaktballetjes-van-ikea-blijken-helemaal-niet-zweeds HOAX!!! Wat jij ervan vindt interesseert me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vanavond naar taco bell amersfoort geweest. Fully loaded fries, 7 layer burrito en een beef burrito en een pepsi. Mmmm. Wel triest dat je dan een plastic zakje mee moet nemen met daarin een plastic rietje en twee stainless steel vorken. Kartonnen rietjes en houten vorkjes, ik vind het niet te doen. "Wij zijn twee moderne Robin Hoede! -Oooow, Eivenhoo!" ![]() |
|
Dat kan toch ook in een papieren zakje? Wat jij ervan vindt interesseert me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, of gewoon los in je hand meenemen. Kan allemaal, maar ik prefereer zo'n diepvries zip lock zakje van de Aldi. "Wij zijn twee moderne Robin Hoede! -Oooow, Eivenhoo!" ![]() |
|
De Kapsalon Super van Luxor Rotterdam was weer geniaal vandaag. De beste ! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 29-07-2022 22:15] ![]() |
|
https://www.wnd.com/2022/07/mcdonalds-ends-testing-mcplant-burger-adding-pressure-beyond-meat-stock/ Wat jij ervan vindt interesseert me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat jij ervan vindt interesseert me geen reet. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |