|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Een gefrituurde Barbapapa. Gelukkig voor hem geen stokje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik heb ook een Tomos brommer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gewoon echt dus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Komt op mij een beetje over als een gejat joppiesaus recept. Aangezien ik dat ook niet te vreten vind sla ik deze wel even over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die tent sla ik wel over. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-07-2024 22:17] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Paptat! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ergens in de loop van de afgelopen dertig jaar is Pizza ook opeens fastfood geworden en wordt als zodoende benoemd. Waar komt dat vandaan? Het maken van Pizza an sich is een vrij bewerkelijk proces, en dat ding ligt vol verse ingredienten. Vervolgens moet ie de oven in, en niet de frituur. De totale bereidingsduur van een pizza is minimaal 15 minuten. Bovendien zijn pizza's bokkie voedzaam en heel erg gezond. Dus waar komt deze gekte vandaan? Winter is coming |
|
quote: Omdat veel van de geconsumeerde pizza's een (te dikke) 'witbrood'bodem met slechte saus (suiker, zout) en matige 'toppings' (kwaliteit an sich, maar ook te veel vette dingen erop gepleurd) zijn. De versheid van de ingrediënten durf ik bij de meeste pizzeria's ook niet voor in te staan. Maar je kan inderdaad er een (relatief) gezond iets van (laten) maken, ja. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-07-2024 13:43] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hoezo pizza geen fastfood? https://x.com/i/status/1808867169293193601 [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-07-2024 13:54] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vet filmpje Winter is coming |
|
Kan wel wat faster "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ook Italiaanse pizza's hebben doorgaans relatief veel lege calorieën in de bodem en veel vet en zout in de toppings (kaas en verwerkte vleeswaren). Gezonde pizza's kunnen, maar die zijn de uitzondering en daar moet je zelf goed je best op doen. Zijn waarschijnlijk ook beduidend minder lekker en bevredigend voor de pizzaervaring. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ben erg blij met mijn 'het ziet er goed uit, het ruikt lekker, het zal vast goed smaken' instelling, Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lidl had dat al jaren geleden, trouwens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Aldi toch? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oh nee, de Lidl. Wim je hebt gelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je weet toch dat ik dat weet! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/economie/6323793/hema-rookworst-verdwijnt-na-ruim-tachtig-jaar-uit-unox-fabriek-in-oss.html Owboy. Dat zal wel dikke paniek worden bij de liefhebbers van die worsten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hema worsten én Unox worsten. Geen fan hier, van allebei niet. Er zijn veel betere te krijgen voor minder, imo. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Natje heeft zijn liefhebberij verplaatst naar andere worsten |
|
quote: Zelfs bij de lokale slager, toch? Hema en unox worden als luxeproducten verkocht, terwijl het feitelijk zo'n simpel product is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |