![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Waarom Prachtig succesverhaal juist! Winter is coming |
|||||||||
|
Sauspomp. |
|||||||||
|
quote: :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
+ :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
We voelen ons allemaal wel eens een gehaktbal, maar.... ![]() |
|||||||||
|
Ik zag dat ook ergens voorbij komen. Ik ben een ram. Dus als ik me goed herinner ben ik een frikandel speciaal met ketchup ipv curry. Dan wéét je dat het nergens op slaat. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Wim is ook team Hela. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
1000% Nou kan ik me de overgang van ketchup naar curry in de snackbars nog vaag herinneren! Ik ben dan ook 100. De ketchup was gauw vergeten als combi met frietsaus en rauwe ui. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 21-05-2026 13:03] "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Ketchuphaat is overrated. Dat gezegd hebbende, ze hebben nu augurkketchup bij lidl, dat is eigenlijk gewoon ketchup met mcdonaldssaussmaak en het is fantastisch. |
|||||||||
|
quote: Ik bestel het nogsteeds met ketchup ipv curry aangezien ze bij de meeste snackbars geen HELA hebben. Keuzes, keuzes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Op wat voor godvergeten hellegaten gaan jullie naar de snackbar? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
Goedkope kutcurry drijft langs de frites meteen naar de bodem van het bakje. Is niet optimaal. Dat Hela godenspijs is heerlijk, maar laat uit liefde voor jezelf geen restant ervan op een bord een nacht op een aanrecht staan. Ketchup slaat eigenlijk nergens op maar heeft enkel nog bestaansrecht op een broodje frikandel (niet te verwarren met het frikandelbroodje). |
|||||||||
|
Hier zeker geen haat jegens ketchup, hoor. Mijn tosti ham/kaas wordt of verorberd met curry of pindasaus of ketchup. Minifrites thuis eet ik het liefste met ketchup, komt door USA bezoek. In gehaktballen moet van mij naast mosterd ook ketchup. Als ik zelf quarterpounders maak, dan gaat daar ook mosterd en ketchup op. Hotdogs met ketchup en mosterd. Nee, ketchup is goed! Alleen dus niet op een frikandel speciaal. We hebben hier naast de gewone ketchup ook de heinz variant met jalapeno. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Zo zie ik het ook. Overal ketchup op behalve op een frikandel speciaal. Winter is coming |
|||||||||
|
Patatje Paay? |
|||||||||
|
Die term kende ik niet, maar dat is hier een patat oorlog met ui. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Friet oorlog met ui en Curry lijkt me inderdaad niet lekker. |
|||||||||
|
Mja, ik heb dat weleens besteld, maar dat is wel lang geleden, patat zooi oid. Maar dan niet alle saus bij elkaar, maar de speciaal in dat bakje en de pindasaus over de patat. Ik denk dat ik toen heel erg stoned was. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
![]() En ze noemen het de tank. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Dat zou er na een nacht stappen anders best prima ingaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Je smaak verandert naarmate je ouder wordt. Vroeger moest ik niks van nasischijven hebben maar tegenwoordig eet ik die graag Winter is coming |
|||||||||
|
Ok. Is er verder nog iets gebeurd? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
| Index / Algemeen |