![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Tegenwoordig heb je ook mini mexicano's! https://mexicano.nl/producten/mexicano-mini/ Mexicano's van Mexicano. Prachtig! Inderdaad is het zo dat alle leden der gehelen tweeden kamer in een grote luxe touringcar als een spookrijder op ons af komen denderen. |
|||||||||
|
Als ik minifrikandelletjes wil snacken neem ik gewoon een hap van een normale frikandel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Ik ben enthousiast over die nieuwe KoreaN burger die bij de McDonalds te krijgen is. De som aan ingrediënten spreekt me wel aan. Spoedig checken. Winter is coming |
|||||||||
|
quote:#lifehacks Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. |
|||||||||
|
Drie mini frikandelletjes aan een satestokje geregen met ui ertussen en frituren! Ondertussen, in de usa. “Who doesn’t love tender and savory steak?” said Arby’s Chief Marketing Officer Jeff Baker. “But, until now, it’s been inconvenient to eat, particularly on the go. That’s why we created this new innovative product. Two of America’s favorite foods – nuggets and steak – combined to create Arby’s Steak Nuggets. No knife needed, fork optional.” Fastfood steak, slim! https://www.dexerto.com/food/arbys-debuts-steak-nuggets-menu-with-sandwich-and-mac-bowl-options-3262796/ [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-10-2025 22:34] Inderdaad is het zo dat alle leden der gehelen tweeden kamer in een grote luxe touringcar als een spookrijder op ons af komen denderen. |
|||||||||
|
Doen ze daar nou net alsof ze de biefstukpuntjes hebben uitgevonden? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Maar dan op z:n fastfoods. Philly cheese steak moet ik ook aan denken, nu. Inderdaad is het zo dat alle leden der gehelen tweeden kamer in een grote luxe touringcar als een spookrijder op ons af komen denderen. |
|||||||||
|
z:n Inderdaad is het zo dat alle leden der gehelen tweeden kamer in een grote luxe touringcar als een spookrijder op ons af komen denderen. |
|||||||||
|
Nou vraag ik me toch af of iemand nav New Kidz weleens een baopao in de frituur heeft gemikt en wat het resultaat was. Voor de bijdehandjes, uiteraard zonder de verpakking. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Ik niet, iig. Maarrr, wie verzint dit. BANG BANG saus. ![]() Inderdaad is het zo dat alle leden der gehelen tweeden kamer in een grote luxe touringcar als een spookrijder op ons af komen denderen. |
|||||||||
|
Ik vind deze beter: ![]() Maar die hebben ze niet meer bij de supermarkten in de omgeving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: "Gouda’s Glorie Snacksaus Bang Bang Gouda’s Glorie Snacksaus Bang Bang is een romige pikante saus met honing en chili. Lekker bij garnaal en kip, met suiker en zoetstof. " Die laatste zin. :') https://www.goudasglorie.nl/sauzen/snacksaus/bang-bang/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
| Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
| Index / Algemeen |