![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Tegenwoordig heb je ook mini mexicano's! https://mexicano.nl/producten/mexicano-mini/ Mexicano's van Mexicano. Prachtig! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Als ik minifrikandelletjes wil snacken neem ik gewoon een hap van een normale frikandel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik ben enthousiast over die nieuwe KoreaN burger die bij de McDonalds te krijgen is. De som aan ingrediënten spreekt me wel aan. Spoedig checken. Winter is coming |
|||||||||
|
quote:#lifehacks |
|||||||||
|
Drie mini frikandelletjes aan een satestokje geregen met ui ertussen en frituren! Ondertussen, in de usa. “Who doesn’t love tender and savory steak?” said Arby’s Chief Marketing Officer Jeff Baker. “But, until now, it’s been inconvenient to eat, particularly on the go. That’s why we created this new innovative product. Two of America’s favorite foods – nuggets and steak – combined to create Arby’s Steak Nuggets. No knife needed, fork optional.” Fastfood steak, slim! https://www.dexerto.com/food/arbys-debuts-steak-nuggets-menu-with-sandwich-and-mac-bowl-options-3262796/ [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 06-10-2025 22:34] "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Doen ze daar nou net alsof ze de biefstukpuntjes hebben uitgevonden? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Maar dan op z:n fastfoods. Philly cheese steak moet ik ook aan denken, nu. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
z:n "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Nou vraag ik me toch af of iemand nav New Kidz weleens een baopao in de frituur heeft gemikt en wat het resultaat was. Voor de bijdehandjes, uiteraard zonder de verpakking. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ik niet, iig. Maarrr, wie verzint dit. BANG BANG saus. ![]() "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Ik vind deze beter: ![]() Maar die hebben ze niet meer bij de supermarkten in de omgeving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: "Gouda’s Glorie Snacksaus Bang Bang Gouda’s Glorie Snacksaus Bang Bang is een romige pikante saus met honing en chili. Lekker bij garnaal en kip, met suiker en zoetstof. " Die laatste zin. :') https://www.goudasglorie.nl/sauzen/snacksaus/bang-bang/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
DEL GIUS NEET "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Watte? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Zie de AI chocomel. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Del gius neet. Dat klinkt als een geheim wachtwoord voor een chocolademelkbroederschap uit de middeleeuwen. Wachtwoord? Del gius neet. Kom verder, broeder. *maakt vaag handgebaar* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Maar hij heet Simsalawim, niet broeder Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Nieuws! Waar Eerste en Tweede Kerstdag traditioneel draaien om uitgebreid tafelen, lijkt Derde Kerstdag (26 december) voor steeds meer Nederlanders het moment om het vooral makkelijk te houden. Uit recent onderzoek blijkt dat bijna één op de vijf Nederlanders op deze dag kiest voor afhaal of bezorging. Na twee dagen gourmetten, dineren en familieverplichtingen is de behoefte aan gemak groot. Veel consumenten blijven thuis, doen het rustig aan en laten het koken – en vooral de afwas – liever aan zich voorbijgaan. Snacks, pizza’s en andere comfortmaaltijden zijn dan ook populair. Voor snack- en bezorgbedrijven is Derde Kerstdag inmiddels een interessante dag geworden. Verschillende ketens zien juist op 26 december een duidelijke stijging in bestellingen, met name in de avonduren. Consumenten beschouwen de dag steeds minder als een ‘echte’ feestdag en meer als een ontspannen overgang richting het einde van het jaar. Derde Kerstdag ontwikkelt zich zo langzaam maar zeker tot een onofficiële snackdag. https://www.snack-nieuws.nl/?p=27813 "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Er zijn er die 1e en/of 2e Kerstdag ook van de makkelijk zijn, Wim. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/6001342/in-koken-met-kerst-niet-zon-trek-deze-gezinnen-gaan-lekker-naar-de-mac Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Goh! Ik wist niet dat de mac normaal gesproken tijdens de feestdagen dicht was! "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
quote:Terecht. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Dus iedereen mocht het weten, behalve ik. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
quote:Sinds wanneer is 26 december derde kerstdag, en sinds wanneer is derde kerstdag (weer) een officiële feestdag? Gisteren overigens gewoon gekookt voor derde kerstdag: Kwarteltjes gevuld met een paddestoel/jalapeñofarce en gegrilde aardperen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
| Index / Algemeen |